Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotoshoot van onze Sammy werd helaas ook afscheidsshoot!

 
Profiel   

Helaas hebben we Sammy op 28-06-2019 toch wel vrij onverwachts in moeten laten slapen op een leeftijd van 14,7 jaar. Hij was al oud maar nog vrij goed voor zijn leeftijd. Op 26-06-2019 ging hij plots erg achteruit en kon hij bijna niet meer staan ed. bij de DA was hij redelijk en die wilde toch nog even aankijken of hij met wat medicatie zou verbeteren maar helaas heeft dat niet zo mogen zijn.

Het is al even geleden maar op 12 mei 2019 is Fotovanjo (https://www.facebook.com/FotovanJo/) bij mij geweest om foto's te maken van onze hond Sammy en onze pony magic en paard Scandal. We wilde heel graag wat echt mooie plaatjes van onze beestjes en na wat google en rondkijken kwam ik bij Jolanda terecht. Ik ben nog steeds blij dat ik voor haar gekozen heb erg lieve meid die echt de tijd neemt en heel rustig te werk gaat.

Ik ben echt heel blij met het resultaat, en ben reuze blij dat Jolanda zo snel tijd had anders hadden we Sammy misschien niet meer op de foto kunnen laten zetten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

27-11-2004 --- 28-06-2019
We hebben afscheid moeten nemen van ons lieve vriendje en maatje Sammy.
De vriendschap die Sammy achterlaat is een vriendschap voor het leven.
Zijn vriendschap was bijzonder en intens om te beleven.
Het was ons vriendje, ons maatje en we zullen hem vreselijk missen.
Maar we denken met een glimlach terug aan alle mooie herinneringen die we samen hebben mogen beleven.
Doe iedereen de groetjes daarboven lieve Sam en ooit komen we weer samen.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door CoRiNa1983 op 06-08-19 12:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 11:38 



 
Profiel   

Ach, wat een mooi grijs hoofdje <3 Sterkte met het verlies, gelukkig heb je inderdaad nog hele mooie, dierbare foto's van je mannetje Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 11:40 



 
Profiel   

Prachtige wijze uitstraling had Sammy, veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:45 



 

Ach dat grijze snoetje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 14:08 



 
Profiel   

Wat een lief hoofdje <3 Heel veel sterkte en gelukkig heb je nog hele mooie foto's van je leuke hondje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 09:59 



 
Profiel   

<3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen