Welkom kleine Twister!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Welkom kleine Twister!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-19 20:57

Grotendeels van mijn leven twee geweldige toppers gehad, Joy (links) en Queenie (rechts). Helaas op bijna 14 en bijna 16 jarige leeftijd moeten inslapen. Ondertussen woon in al een poosje op mijzelf en begon het echt aan mij te knagen. Ik mis een viervoeter in huis. Maar een hond? Dat wilde ik niet.
Afbeelding

Maarja, een kat? Ik heb nooit een kat gehad, laat staan verstand van katten. Kan het wel? Wat hebben ze nodig etc. Kwam het toch mooi uit dat bij het dierenasiel een open dag kwam. Dus alles gevraagd wat ik wilde weten en het was zeer duidelijk: Het wordt een kat!

Tjah, een oudere kat? Een kitten? Uit het asiel of ergens anders? Als het kon wilde ik uit het asiel halen. Maar er komen zelden binnenkatten binnen en kittens waren binnen een dag weg. Maar toen zag ik op facebook een berichtje van een bekende. Dus een berichtje gewaagd. En jawel, we waren ook gelijk geslaagd toen we waren kijken. Er waren 2 kittens waar ons oog op gevallen waren, maar we wilden er 1. En dat werd Twister! <3

Afbeelding

Gister mocht ze dan komen. Nog wel wat schuw, maar dat is niet heel vreemd. Alles is nieuw. Geen broertjes en zusjes, geen mama, onbekende mensen, onbekend terrein. Nou, in elk geval had ze binnen een uur wel alles gevonden. Van eten en drinken tot elk speeltje die we hebben. Zelfs de kattenbak moest gebruikt worden. Ondertussen ligt ze lekker veel te slapen, moe van alle indrukken. En ze durft langzamerhand ook bij mij en mijn vriend te komen liggen.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

En nog een paar filmpjes van gister.


Op naar vele mooie jaren samen! <3 *\o/*

Besje

Berichten: 815
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Welkom kleine Twister!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 20:59

wat een geweldig schattig katje!!
veel plezier ermee!

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-19 16:00

Besje schreef:
wat een geweldig schattig katje!!
veel plezier ermee!


Bedankt! :D

Foto's maken met mijn mobiel begint ook aardig goed te lukken ondertussen. Stofzuiger was wel eng, ik wilde wachten tot het weekend maar Twister had er toch een bende van gemaakt.. :+

Afbeelding

Afbeelding

Nu al stuk. -O- _O-
Afbeelding

Heel voorzichtig mijn mobiel proberen aan te raken. <3 <3
Afbeelding

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Welkom kleine Twister!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 20:19

Aaahhhh wat een snoepie

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Welkom kleine Twister!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:44

Wat een cutie!

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Welkom kleine Twister!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 11:52

Aah wat een schatje! :+: