Willow, de welsh corgi cardigan pup

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Willow, de welsh corgi cardigan pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:29

Wat een schatje ik vind ze zo leuk <3 wij zijn ook opzoek geweest naar een corgi maar ze zijn lastig te krijgen zonder wachtlijst. We zijn nu voor een border collie gegaan die we volgende week op mogen halen

Captain

Berichten: 21413
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:31

Oh nee toch wat een druiperig smoeltje.. <3 Moet. Knijpen.

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 12:00

F_inley schreef:
Wat een schatje ik vind ze zo leuk <3 wij zijn ook opzoek geweest naar een corgi maar ze zijn lastig te krijgen zonder wachtlijst. We zijn nu voor een border collie gegaan die we volgende week op mogen halen


Ja, de wachtlijsten zijn wel 2 jaar of langer! Ik heb ook op diverse wachtlijsten gestaan. Met Willow had ik enorm veel mazzel dat mijn staleigenaresse wist dat ik een corgi zocht. Zodoende is het toch nog heeel snel gegaan!

Border collies zijn ook leuk! <3

Dank jullie wel voor de leuke reacties!

CupCakes_

Berichten: 3363
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:33

Oh, ik blijf zulke honden stiekem altijd heel leuk vinden <3

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 20:15

CupCakes_ schreef:
Oh, ik blijf zulke honden stiekem altijd heel leuk vinden <3


Ja, ze zijn ook erg leuk, slim en actief <3

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Willow, de welsh corgi cardigan pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 10:24

Hoi Willow wat ben jij ontzettend leuk!!!

Kaatastrof

Berichten: 6269
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 11:16

Ooh wat een leuke gup heb je daar. <3 Je moet lieve Willow zeker eens showen in het Welsh Corgi topic en lekker met ons meekletsen. Willow krijgt alleszins de groetjes van onze twee monsters. :)

Wat wachtlijsten betreft hebben wij heel veel geluk gehad. Toen we kennis wouden maken met het ras waren er toevallig twee nestjes gepland en hadden er mensen afgebeld waardoor we meteen een pup konden hebben. Uiteraard geen nee kunnen zeggen :+ Dan bij Ginny ook mazzel gehad aangezien dit het eerste nestje was van een Bokker hier. Ik ben helemaal verliefd op haar teef en heb ons direct op de lijst kunnen zetten waardoor het ook maar paar maanden wachten was.

Afbeelding

Helaas hebben wij minder geluk wat gezondheid betreft aangezien Ophélia ondanks geteste ouders ed. toch elleboogdysplasie heeft gekregen. Echter is het niet duidelijk of het door trauma of erfelijkheid komt. Af en toe mankt ze wat, maar ze heeft er verder naar ons idee niet echt pijn van. Het heeft me wel doen besluiten om waarschijnlijk geen Corgi meer te nemen later aangezien ik echt wil gaan backpacken met de hond en ik ze daar toch niet echt geschikt voor vind.