Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 23 [ 565 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

 
Profiel   

We hebben het bijna voor mekaar! Ze gaat van binnen naar buiten als het luikje zelfs maar een centimeter open staat nadat ik haar 3 keer als stormram heb gebruikt *\o/* Buiten naar binnen doet ze echter helemaal niet :') Dus nu gaat ze steeds naar buiten om voor de deur te gaan staan miauwen… En HARD! Ik word wakker gemiauwd als ik boven lig te slapen :Y)

Vandaag proberen door de zure appel te bijten en haar buiten laten tot ze zelfstandig door het luikje komt.. Duimen dat het lukt want dit is helemaal onhandig *D Ze laat zich buiten ook niet pakken dus door het luikje duwen is onmogelijk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 08:42 



 
Profiel   

Stond in een ander topic oe je een kat kon laten wennen aan een kattenluik.
Misschien werkt da voor de freule ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 08:43 



 
Profiel   

Desnoods smeer je wat lekkers rond / onder het deurtje, zodat ze het een beetje openduwt terwijl ze dat oplikt. Dan is er doorheen lopen nog maar een kleine stap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 10:06 



 
Profiel   

Oeps vorige berichtje in het verkeerde topic gepost :D

Pmarena, dat hebben we maanden (tevergeefs) geprobeerd. Ze maakt het allemaal niet makkelijk :D

Ze is zo zielig. Ze kan er absoluut niet door vanaf buiten.. *MIAUW* ;)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 11:19 



 
Profiel   

Ik herken het. Gestoord word je er van. Ik heb dus uiteindelijk een grote, stevige doos gepakt. Luikje in doos als uitgang. Poes in doos. En dan komt ze er echt wel een keer uit ;) Een doos is dermate saai dat het luikje toch wel aanlokkelijk wordt O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 11:44 



 
Profiel   

:D :') das een mooie oplossing.

pmarena schreef
Ik herken het. Gestoord word je er van. Ik heb dus uiteindelijk een grote, stevige doos gepakt. Luikje in doos als uitgang. Poes in doos. En dan komt ze er echt wel een keer uit ;) Een doos is dermate saai dat het luikje toch wel aanlokkelijk wordt O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 16:27 



 
Profiel   

Pmarena wat een slimme oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 08:37 



 
Profiel   

Even een update hier. Het kattenluikje lukt inmiddels en ze heeft me vergeven :D

Oncharmante foto’s maken van poeslief staat nog altijd in mijn top favo dingen om te doen :D
[ img ]

We hadden vorige week logees en dat was een shock voor madam. Ze heeft 3 dagen niet geslapen en dat duidelijk kenbaar gemaakt door te ronken als een straaljager nadat de rust was weder gekeerd. Nooit gedacht dat ik me ooit zou kunnen storen aan haar snurken maar na 6+ uur achter mekaar was ik het wel zat :’) Maar ze had het duidelijk nodig!

Ze heeft ook haar bank uit mekaar gesloopt in haar slaap :P Gelukkig was het een prototype en geeft dat niet. Een versie 2.0 staat al in de planning dus dat komt goed :D
[ img ]

“Verstopt” van de regen buiten.
[ img ]

Nadat we het goed hadden gemaakt mocht er gelukkig ook weer gekroeld worden! Sterker nog, ze zit nu al voor de derde keer deze week bij me op de bank <3
[ img ]

[ img ]

En verder spelen we lekker door! :D Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik om haar moet lachen. Wat een fantastische keuze is het toch geweest haar een huis te bieden :)
[ img ]

Edit. Ze ligt naast me op de bank te snurken. Kan mijn hart dit aan?! <3
[ img ]

Ps. Haar vacht hou ik goed in de gaten. Ik merk dat die soms wat “piekerig” aan het worden is. Maar merk ook wel dat dit heel erg weer afhankelijk is. Bij droog weer is haar vacht mooi glad (en zoooo zacht), bij nat weer is het wat piekerig. Mocht het piekerige overnemen dan ga ik even naar de dierenarts voor advies. Ze is toch al wat ouder en heeft extreem overgewicht gehad dus zou dan graag diabetes en andere dingen uitsluiten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 00:16 



 
Profiel   

Wat een heerlijke update !! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:44 



 
Profiel   

Wat geweldig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:49 



 
Profiel   

Ze is zo leuk.
Dat snurken, even is leuk, daarna kan het irritant worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 10:53 



 
Profiel   

Aaaah love it, leuke update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 11:33 



 
Profiel   

Ze is geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 15:36 



 
Profiel   

Zo leuk om haar te volgen. Zowel hier als op insta. Houdt de vacht inderdaad in de gaten. Katten kunnen als ze ouder worden last krijgen van artrose. Slecht kunnen wassen kan daar een gevolg kunnen zijn. Maar ze heeft ook een mooi buikje wat misschien af en toe in de weg zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 16:52 



 
Profiel   

Ik post de laatste tijd wat minder, maar zeker niet omdat ik madammeke minder leuk vind hoor :D Ze vind het buiten te koud worden dus heeft voorkeur aan mijn fleece dekentje (en mij als ik lang genoeg stil lig..) in plaats van lekker in de tuin rommelen. Ze gaat nog wel naar buiten, maar is over het algemeen binnen 10 minuten terug *D

Haar favoriete positie op het moment.
[ img ]

Als dat monster (ik) het fleece in gebruik heeft en beweegt maar je wil toch op de bank :o
[ img ]

En gezellig samen <3
[ img ]

Verder ligt ze veel te snurken. Ik hou haar nog goed in de gaten ivm. haar vacht en zie haar gelukkig nog goed haar rug wassen :j Denk dat de wat ruwer uitziende vacht komt van de overgang van zomer naar winter. Ze is ook lekker aan het verharen, dus nog steeds geen zorgen maar blijf het in de gaten houden natuurlijk. Ze is in ieder geval nog steeds onwijs zacht. Het is net dons als je haar aait <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 18:54 



 
Profiel   

Katten en kleedjes delen is soms best een ding.
Maar he je hebt nu wel een ruggmassage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:01 



 
Profiel   

luuntje schreef
Katten en kleedjes delen is soms best een ding.
Maar he je hebt nu wel een ruggmassage.


Er is geen beter gevoel dan zo’n knedend katje op je rug :D

Ze is er (helaas voor mij) wel vrij snel klaar mee, maar ik neem aan dat dat betekend dat ze in ieder geval lekker bij moeders is opgegroeid zoals het hoort :) Zit er toch nog iets mee voor haar tot recentelijk toch wel zware leventje <3

Niet dat ze het nu niet zwaar heeft hoor.. (gebrek aan heel veel snoepjes ;( die ze echt wel verdiend, maar in mate krijgt wegens gezondheid)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:05 



 
Profiel   

Awh die foto van jullie samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 19:47 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik kom meevolgen, hopelijk kan ik volgend jaar ook een ouder katje een huis bieden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 21:25 



 
Profiel   

Minder snoepjes is voor haar eigen bestwil.
Maar best lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 12:23 



 
Profiel   

Ik denk dat de oplossing is nog een 2de fleece bijhalen voor op de bank :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 12:14 



 
Profiel   

Je moet sowieso 3 fleecedekens meer hebben dan mensen en poezen in huis. Voor het geval je dekentje 1 op dekentje 2 gooit en poes zich daarboven op installeert..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 14:08 



 
Profiel   

Bloemetje, klopt inderdaad, maar we geven allebei de voorkeur aan mijn hele dikke dubbel gelaagde gele fleece. Eens een keer eentje bij halen daarvan als hij in de sale is :D

Koffie in de ochtend is echt het beste ter wereld. Niet eens vanwege de koffie perse, maar het is madammekes speel uurtje :Y)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zo’n lief hoofdje <3
[ img ]

Tongetje naar buiten
[ img ]

Haarelastiekjes zijn leuk!
[ img ]

Oplaadkabeltjes ook :n
[ img ]

Even zoeken of er nog een muisje verstopt zit in de laptop *D
[ img ]

Gaat dus nog altijd goed met de lieve muts! Van de week heeft ze mijn neus “geboopt”. Ik hing over haar heen om te aaien en toen duwde ze haar neus tegen de mijne aan <3 Je kon me opdweilen, helemaal gesmolten. Ik heb haar zelfs een stiekem kusje mogen geven op haar bolleboosje :D

Verder is het een geweld van prr en prrraa’s in huis. Heel de dag laat ze weten dat ze er is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:14 



 
Profiel   

Ahh lekker zoenen.
Ze is leuk.

Mijn poezen zitten na het eten klaar om te spelen.
Dan pak ik de verenhengel voor ze.
En ondertussen snoepjes voor de hond verstoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:12 



 
Profiel   

Stille meelezer, geniet van al je updates <3 wat een heerlijk poezenleven heeft ze bij jou!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 23 [ 565 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen