Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 11:33


Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-21 07:40

Gaby schreef:
Ik kwam BMO vandaag tegen op instagram ....

https://www.instagram.com/p/CPpRkExH-Sh ... hare_sheet - 3e foto. Heeft ze een insta?


Nee :') Ze hebben die foto zo te zien van Reddit gehaald. Ik herken de andere foto's namelijk ook van daar..

Bedankt voor de tip! Heb ze even een berichtje gestuurd dat ik het niet zo netjes vind gezien dit een bedrijf betreft :=

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-21 18:36

Oh, dit is komiek. Ik had een klacht verstuurd en ben dus gewoon geblokkeerd door die Instagram pagina nu :') De foto is ook weg zie ik echter als ik niet ingelogd ben.

Was het nou gewoon een persoon geweest die zegt "Ohh! Kwam zo'n leuke kat tegen op internet!" dan ach. Maar ondanks dat ik natuurlijk geen professioneel fotograaf ben is dit wel een bedrijf wat natuurlijk gewoon diefstal pleegt van intellectueel eigendom om zijn producten te promoten en dat hoort niet :D

Dus bedankt voor de tip Gaby, heb er een goeie lachbui om gehad *D

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-21 17:19

Ik ben van het weekend nog verliefder geworden (als dat nog kan *D ). Ik ben begonnen met een nieuwe baan en dus ineens flink wat uren van huis in vergelijking met thuis werken. En zodra ik thuis kom en ik haar roep komt ze naar me toe rennen, draait ze om mijn benen en is ze niet meer van me weg te slaan <3 Vrijdagavond kwam ze zelfs bij me op de bank liggen tegen me aan als "bangepoes die niks van mensen moet". Dat is toch gewoon wederzijdse liefde?

Volgens mij is het niet langer zij die mij gelukkig maakt,maar werkt dat keihard twee kanten op :D

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:37

Wat een lieve update! Bedankt dat je de avonturen van BMO blijft delen. Jullie hebben elkaar echt gevonden, zo mooi om te lezen. Ik vraag me af wie haar vorige baasje was, zo´n wereldpoes wil je toch niet kwijt?

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-21 20:07

Gaby schreef:
Wat een lieve update! Bedankt dat je de avonturen van BMO blijft delen. Jullie hebben elkaar echt gevonden, zo mooi om te lezen. Ik vraag me af wie haar vorige baasje was, zo´n wereldpoes wil je toch niet kwijt?


Ze is ook wel een beetje een rare hoor :D Ze heeft een flinke tik van de molen en kan soms gek reageren zonder waarschuwing (slaan en blazen). Bij mij slaat ze zonder nagels, maar bij anderen haalt ze echt lelijk uit. Normaal kun je het aan zien komen aan de houding, staart bewegingen enzo, maar bij haar? Niet echt.. Het is denk ik ook geen kat die je bij kinderen wil hebben. Drukte kan ze absoluut niet hebben. Maar daarom is het ook goed :) Ze past hier perfect. Geen drukte, geen kinderen, geen chaos (voor haar dan :') ) en alle ruimte om zelf aan te geven wat ze wil. Dus voor haar de perfecte situatie en ik vind haar fantastisch met al haar vreemde trekjes :D Nu ben ik natuurlijk ook wel gewoon voorbehouden omdat ik als enige mag kroelen met haar. Dat is ook gewoon bijzonder <3

The_Cat

Berichten: 7285
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 09:22

oooh :D voorkeursliefde van de kat! Beter kan niet meer *\o/*

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 22:22

Potverdikkie. Ik zei het laatst al eens. Er zit nog maar weinig dik aan. Zet net even foto's naast mekaar :oo

Ze mag van mij niet meer afvallen :') Eens kijken om haar natvoer omhoog te gooien.

Afbeelding
De zware foto's was ze voor het eerst buiten. Dat is 2 maart geweest. Sindsdien is ze hele dagen buiten aan het rondrennen, insecten jagen enzo. Dat is te zien :D

Sportmadam.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:39

Cubone schreef:
Potverdikkie. Ik zei het laatst al eens. Er zit nog maar weinig dik aan. Zet net even foto's naast mekaar :oo

Ze mag van mij niet meer afvallen :') Eens kijken om haar natvoer omhoog te gooien.

[ [url=m/4wOlZa.jpg]Afbeelding[/url] ]
De zware foto's was ze voor het eerst buiten. Dat is 2 maart geweest. Sindsdien is ze hele dagen buiten aan het rondrennen, insecten jagen enzo. Dat is te zien :D

Sportmadam.


Ojaaa das hier ook zo, die van mij zijn in de winter een stuk zwaarder als in de zomer, scheelt zeker een kilo, elk jaar weer. Druk met jagen etc. Ps had je pb terug gestuurd ivm eventueel maatje :-)

Nickietje
Berichten: 157
Geregistreerd: 03-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 15:07

Cubone schreef:
Ze mag van mij niet meer afvallen :') Eens kijken om haar natvoer omhoog te gooien.


In natvoer zit net heel veel water...daar ga je ze niet gevuld mee houden. Net droogvoer bevat meer energetisch materiaal.

Ik moest mijn dieetpoezen net op natvoer zetten om hun gewicht op orde te houden. Buikje rapper vol en vooral vocht ipv energie.

Ik dacht vroeger ook altijd dat ik absoluut geen natvoer mocht geven aan mijn tonnetjes. Maar het omgekeerde is net waar...minder nat, meer korrels als ze niet verder mag vermageren.

Maar ze ziet er echt goed uit!! *\o/*

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 20:25

kimmie1 schreef:
Ojaaa das hier ook zo, die van mij zijn in de winter een stuk zwaarder als in de zomer, scheelt zeker een kilo, elk jaar weer. Druk met jagen etc. Ps had je pb terug gestuurd ivm eventueel maatje :-)


Oei! Ik ga direct berichten. Helemaal gemist :)



Nickietje schreef:
Cubone schreef:
Ze mag van mij niet meer afvallen :') Eens kijken om haar natvoer omhoog te gooien.


In natvoer zit net heel veel water...daar ga je ze niet gevuld mee houden. Net droogvoer bevat meer energetisch materiaal.

Ik moest mijn dieetpoezen net op natvoer zetten om hun gewicht op orde te houden. Buikje rapper vol en vooral vocht ipv energie.

Ik dacht vroeger ook altijd dat ik absoluut geen natvoer mocht geven aan mijn tonnetjes. Maar het omgekeerde is net waar...minder nat, meer korrels als ze niet verder mag vermageren.

Maar ze ziet er echt goed uit!! *\o/*


Ze krijgt al onbeperkt droogvoer :D Heeft ze altijd gehad. De eerste 3 maanden kreeg ze specifiek voer voor gesteriliseerde katten omdat ze zo'n extreem overgewicht had (en ik dacht dat dit was van "natuurlijk" overgewicht was, maar ze is gewoon te verwend geweest met snoepjes in het asiel :') ), toen ik zag dat ze begon af te vallen zijn we overgestapt naar 7+ voer, omdat ik ook niet wou dat ze te snel af zou vallen. Ze eet de hele dag door steeds kleine beetjes brok en toch wel stiekem minimaal 5 snoepjes per dag :D (en daarnaast soms stiekem nog een vingerkootje worst/gehakt/of net wat we voor vlees hebben wat nog ongekruid is hebben omdat ze gewoon zo leuk is :') ) Nee, we koken het niet speciaal voor haar - meestal O:) Verwend nest :D

Nickietje
Berichten: 157
Geregistreerd: 03-12-18

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 21:42

Ik denk dat het verschil gewoon echt ligt aan de beweging die ze krijgt. In het asiel zal ze wel beperkte plaats gehad hebben waar ze bij jou een klein paradijsje heeft. +:)+

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-21 22:29

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer je te lui bent om op te staan, maar wel zin hebt om te spelen :+

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:52

Haha gelijk heeft ze, speelgoed komt bij haar toch :-)

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 20:42

Geen hele mooie foto’s, maar wel het heerlijke allerdaagse leven samen <3


Afbeelding
Stukje biefstuk :9 Ze kan het niet geloven denk ik, want ze rent er snel mee weg :D

Afbeelding
Lekker kroelen (ik heb xs handen, ze blijft een mini :D

Afbeelding
Lekker thuis zijn <3

Afbeelding
Kung fu fighter 8-)

We zijn echt gelukkig saampies. Match made in heaven :D

axel_1997

Berichten: 1788
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:08

het is ook echt net kung fu panda!
waar is de schildpad? _O-

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 18:28

axel_1997 schreef:
het is ook echt net kung fu panda!
waar is de schildpad? _O-

Helaas, die hebben we nog niet aangetroffen *D

Kie
Afbeelding

Keboe :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Emj_23
Berichten: 1182
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 19:04

Ik lees al een tijdje stiekem mee. Ik heb zelf ook 2 katten uit het asiel en ze zijn echt mijn schatjes. Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een 2e kat, maar zwerfkat in nood (www.zwerfkat.com) hebben vaker kneusjes die een huis zoeken. Zijn van Belgisch Limburg, dus voor jou wellicht qua afstand ook te doen.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 20:51

Emj_23 schreef:
Ik lees al een tijdje stiekem mee. Ik heb zelf ook 2 katten uit het asiel en ze zijn echt mijn schatjes. Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een 2e kat, maar zwerfkat in nood (https://www.zwerfkat.com) hebben vaker kneusjes die een huis zoeken. Zijn van Belgisch Limburg, dus voor jou wellicht qua afstand ook te doen.


Bedankt voor de tip! Ik ben op het moment in contact met een bokker voor eventueel een leuke toevoeging :D

(Helaas) beginnen ook de asiels weer vol te lopen. Dus hopelijk gaan we ergens in de komende maanden een vriendinnetje vinden :) We hebben er geen haast bij, een gepast vriendinnetje is het belangrijkst, maar zal zeker even kijken!

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 18:52

Afbeelding
Nip slip :=

Afbeelding

Afbeelding
En na de spinnen moeten ook motten eraan geloven.. Wat een bende geeft dat := Overal stukjes vleugel en poten. Maar het heeft madam gesmaakt :Y)

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 19:08

Het is ook echt een frummelbaasje qua uiterlijk. <3

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:20

Het is zo’n knapperd.
Ik word blij als ik de foto’s zie. Blije theemuts/kung fu panda.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-21 18:16

Deze 2 kan ik haar fans natuurlijk niet onthouden :D


Afbeelding

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 20:47

Geweldig I love it!

Emj_23
Berichten: 1182
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Dikkie dik de adoptie poes in al haar glorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 20:49

Heel leuk!