Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11533
Geregistreerd: 10-12-06

Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-21 13:58

Als Zuid-Limburgse mochten wij eerder deze week genieten van bizar veel sneeuw hier in de omgeving.
Ondanks dat het een rare gewaarwording is in deze tijd van het jaar en iedereen wel aan lente toe was/is, konden we toch ook niet anders als even genieten nog van het mooie Witte Winter Wonderland uitzicht waar we mee verwend werden. Onze Arya is echt gemaakt voor dit soort weer en geniet er altijd met volle teugen van :j <3

Mijn trouwe iPhone die altijd mee op pad gaat, heeft weer wat leuke foto's eruit laten rollen, die ik dus even wilde delen. Jammer genoeg gaat er behoorlijk wat scherpte verloren door de Bokt upload, want ze zijn kwalitatief wel een stuk beter als wat je hier ziet.

Arya is een Oudduitse Herder teef en ze wordt begin juli 2 jaar oud.

---

5 april, bij 'ons' op de Brunssummerheide (we wonen vlak bij het losloop gebied van de heide en het kwam toevallig mooi uit dat het net aan't sneeuwen was toen we naar de hei gingen)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En 6 april waren we naar een ander nabij gelegen losloop gebied, wat voornamelijk bestaat uit open grote grasvelden - wat dus een perfecte locatie was om even te gaan genieten van de sneeuw. Die dag bleef de alles echt bizar goed liggen in de ochtend en stonden we tot enkeldiep in de sneeuw.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20126
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:01

Ondanks dat ik de sneeuw nattigheid en kou echt meer dan beu ben, zijn dit wel hele gave foto’s! <3

Autumnn

Berichten: 8064
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:12

Wauw zeg! Wat een prachtige plaatjes. Doe je het voor de hobby of ook op aanvraag?

anca

Berichten: 1792
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:17

Wat een mooie herder *\o/*

cursebreaker

Berichten: 11533
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-21 14:23

kiwi
Dankje <3 Vond het leuk om idd nog even zo wat sneeuw foto's te kunnen maken, maar van mij mag het nu ook wel wat meer lente weer worden hihi.

Autumnn
Mocht je in de buurt zitten, wil ik gerust eens afspreken om wat foto's te maken, maar het is meer voor de fun/hobby en ik kan geen garanties geven dat er wat leuks uit rolt omdat dat met telefoon foto's net wat meer tricky is, lol. Heb wel ook een spiegelreflex camera, maar gebruik die nog maar zo zelden dat ik daar niet meer zo 'in' zit. Maar tenzij het idd stort regent, kan ik meestal met de telefoon + nabewerking in Lightroom wel wat ervan 'maken', alleen afhankelijk van hoe 'grauw/donker' het is op zo'n moment, kan de kwaliteit soms wel echt enorm verschillen, zeker als je idd ook echt afdrukken wilt maken. Al heb ik eerder van andere foto's al 50x75 afdrukken laten maken die zo van een afstandje echt heel goed uitzien moet ik zeggen, maar da's meer geluk hebben zeg maar ipv dat je ervan uit kunt gaan dat dat lukt/kan :')

anca
Dankjewel <3
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 10-04-21 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:25

Echt prachtige foto's van je knapperd

Roosch

Berichten: 36685
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 14:55

Ik vind haar toch zo mooi! <3

Hele leuke plaatjes weer!

cursebreaker

Berichten: 11533
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-21 17:09

Marlis
Dankjewel <3

Roosch
Dankjewel, superleuk om te horen.
Als je een keer in de buurt bent, moeten we eens een wandeling doen samen! Kan ze je overladen met kusjes :j :=

CupCakes_

Berichten: 3352
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Arya in een Zuid-Limburgs Winter Wonderland in April!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 18:48

Hoe kon ik een topic van Arya missen ! De foto's zijn echt weer prachtplaatjes <3