Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe bewoners op de weide Nina en Savannah

 
Profiel   

Ik heb er sinds kort 2 nieuwe bewoners bij op mijn weides.

2 schattige konijnen.
Het begon eigenlijk toen ik een advertentie op fb zag voorbij komen voor een lotharinger dame ter adoptie. Ik heb meteen berichtje gestuurd dat ik die wel zou willen. Maar 1 konijn is maar alleen dus ging ik alvast op zoek naar een vriendin. En zo stuitte ik op 2dehands op een schattig leeuwenkopje met het geluk dat het ook een vrouwtje is.

Nina, geboren maart 2021 (8 weken stond op advertentie maar ze is al best groot om 8 weken te zijn)
[ img ]

[ img ]

De kooi waar ze in zitten.
[ img ]

En Savannah de Lotharinger
(ja ze kunnen effenkleurig zijn hoewel de witte met aalstreep bekender zijn)
[ img ]

[ img ]

Ik ben gisteren begonnen met de bouw van een buitenren van 1m50 op 60cm zodat ze overdag ook een paar uurtjes op gras kunnen met een rooster op de bodem zodat ze zich niet kunnen uitgraven maar toch gras kunnen knabbelen.
In de toekomst wil ik een permanente buitenwoonst voor hen maken met een grote uitloop.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 08:55 



 
Profiel   

Omdat dit een foto topic is word hij naar Beestenboel I the picture verplaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 09:27 



 
Profiel   

En gisteren kregen ze lekker gras en blad van paardenbloem als extraatje

[ img ]

Ze zijn ook bij de dierenarts geweest en ingeënt. Dierenarts vond het tof want veel mensen laten hun konijnen juist niet inenten.
Mijn grootste motief was de wilde konijnen op de weides. En ik heb vroeger als kind/tiener konijnen gehad waarvan er 2 erg ziek geworden waren nadat ze ontsnapt waren.

[ img ]

Nu hebben ze ook een vaccinatiepaspoort :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 08:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen