Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn stapel boktkatten

 
Profiel   

Heel grappig, al mijn katten zijn hier via Bokt gekomen :D
Solo is onze 13-jarige Europese korthaar, Pip onze 8-jarige balinees en Vivaldi onze 2-jarige Europees korthaar. Vorig jaar hebben we boktkat nummer 4 Kiora helaas in moeten laten slapen wegens acute nierfalen.
Maar we hebben nog een heerlijk stapeltje katten over.
Pip en Vivaldi gaan niet altijd even goed. Pip is een verlegen poesje en Vivaldi een jonge rauwdouwer. Maar ze tolereren elkaar en soms liggen ze ook gewoon heel lief bij elkaar. Het huis is groot genoeg, dus ze kunnen elkaar prima ontlopen. Maar ze zitten steeds vaker met mij op 2 m2 gepropt :+

Hallooooo!
[ img ]

Pip en Solo zijn echt dikke mik. Ze slapen samen, eten samen, wassen samen.
Wat vooral van Pips kant komt. We zijn aan het kijken voor een oosterse herplaatser poes van een beetje dezelfde leeftijd. Want oosterlingen samen is toch anders dan een europees korthaar erbij. Maar gelukkig gaat het met Solo samen dus wel heel goed :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Pip is ook echt mijn kat. Zodra het fleecekleedje tevoorschijn komt en Solo is ze niet, wil ze er onder, tussen mijn benen. Heel charmant _O-
[ img ]

En met thuiswerken is ze er ook altijd bij. Ik start altijd op de bank. Kop thee erbij, mail lezen. En Pip op schoot. Heel handig is het niet, maar wel gezellig :D
[ img ]
En ze is een echte zonaanbidster.
[ img ]

Solo is inmiddels al 13 jaar bij mij en zo mijn maatje. Naarmate hij ouder wordt, wordt hij ook steeds aanhankelijker. Ligt steeds vaker op schoot ipv er naast. Of in mijn nek.
[ img ]

En Vivaldi trekt vaak zijn eigen plan. Is enorm nieuwsgierig, een enorme kroeldoos en overal heel graag bij. Staat echt overal met zijn neus bovenop :+
[ img ]

En is ook dikke vrienden met Solo. Hij kon helaas niet dichterbij, want die bult onder het dekentje is Pip tussen mijn benen _O-
[ img ]

Lekker stel is het <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 08:44 



 
Profiel   

Ultiem geluk, 3 katten op schoot <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 08:48 



 
Profiel   

Wat leuk! Moeder snottie heeft hier ook helemaal haar plekje gevonden <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:00 



 
Profiel   

Oh ze is nog bij jou. Super <3
Ze ziet er super tevreden uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:15 



 
Profiel   

Wat een heerlijk stel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:30 



 
Profiel   

Die laatste foto, heerlijk! Koud zul je het iig niet krijgen :) . Wel leuk dat ze zo goed samen gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 10:05 



 
Profiel   

Wat grappig dat ze allemaal van bokt komen...! Leuke katten <3 ! Dit zijn onze: [ img ] dit is jappie en speedy, speedy als voorste.
[ img ]
Dit is miep, van een nestje van een boerderij kat.

[ img ]
Hier speedy en haar jonkies, hier waren ze een week oud. We weten niet wie de vader is, jappie of een zwarte kat... _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 10:37 



 
Profiel   

We zijn in de running voor kat nummer 4 als potentieel maatje voor Pip. Er kwam gister op Facebook een plaatje van een siamees in het dierenasiel van Spijkenisse voorbij. Maar er is al een reactiestop. Bizar hoeveel mensen reageren :=
We gaan het zien. Ze zou in ieder geval perfect bij ons kattengezin passen! 11 jaar, schildklierprobleem, sociaal, oosterling, gek op mensen. Duimen maar dat we door de selectiecommissie komen :D :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:25 



 
Profiel   

Anders even https://kittentekoop.nl/herplaatsing/siamees,101 in de gaten houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:35 



 
Profiel   

Oh die ken ik nog niet. Ik sta al wel op een aantal lijsten. Heeft ook geen haast, we willen vooral een goede match :D
Maar bedankt! Die zet ik in de favorieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:41 



 
Profiel   

Mocht je er eentje zoeken, speedy haar nestje komt te koop. Ze zijn nu al lief <3 ! Laat het maar weten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 13:12 



 
Profiel   

Ooh wat een leuk stel boktkatjes!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 13:16 



 
Profiel   

mirna6308 schreef
Mocht je er eentje zoeken, speedy haar nestje komt te koop. Ze zijn nu al lief <3 ! Laat het maar weten...

Bedankt voor het aanbod, maar als er 1 bij komt dan is dat echt een oosterling, ouder dan 5 jaar. Dat past beter bij de huidige samenstelling en karakters.

Ze hebben veel reacties gehad en al een aantal afspraken voor kennismaking gemaakt. Ik sta op de reservelijst. Bizar hoeveel reacties ze hebben gehad :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 13:55 



 
Profiel   

Stiekem ben ik daar blij om, ik zit ook in veel siamees en oosterse groepen op Facebook en het is huilen met de pet op hoeveel er in Amerika niet slechts een paar dagen ter adoptie worden aangeboden en vervolgens worden ingeslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 14:28 



 
Profiel   

Ja zeker hoor! Het is een luxe om het beste huisje voor de kat te kunnen kiezen als opvang. Dus ze zal ongetwijfeld goed terecht komen.
Ik hoop alleen wel dat dat ook na corona, wanneer mensen hun oude leven weer oppakken, ook zo is.
En stiekem vind ik natuurlijk dat ik het beste huisje kan bieden :+ :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 14:33 



 
Profiel   

Daihyo schreef
mirna6308 schreef
Mocht je er eentje zoeken, speedy haar nestje komt te koop. Ze zijn nu al lief <3 ! Laat het maar weten...

Bedankt voor het aanbod, maar als er 1 bij komt dan is dat echt een oosterling, ouder dan 5 jaar. Dat past beter bij de huidige samenstelling en karakters.

Ze hebben veel reacties gehad en al een aantal afspraken voor kennismaking gemaakt. Ik sta op de reservelijst. Bizar hoeveel reacties ze hebben gehad :=


Ow ja dat snap ik! Deze zijn lekker speels... :o er is nu idd veel vraag naar katten, had een nestje op marktplaats staan. In een dag 6 mensen die vroegen om precies de zelfd3.... zijn alle 3 op 1 dag verkocht naar goede huisjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 15:00 



 
Profiel   

Ja en daar is de prijs ook naar tegenwoordig. Ik zie raszuivere siameeskittens met stamboom en getest voor de prijs van 950 staan, wat een prima prijs is.
En een kruising siamees x ragdoll voor 850 euro. Ouders zonder stamboom en niet getest maar volgens de advertentie wel 100% siamees en ragdoll. Ik vind het nogal wat voor een kruising :=

Maar goed, wij willen geen kitten, maar een volwassen oosterling een goed thuis bieden. En lukt dat niet, ook prima. Hoeft niet voor niets hoor. Maar ik was echt even verbaasd over de prijzen van kruising kittens. Veel vraag, dus dan krijg je dat soort aanbod.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 15:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen