Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sjoerd onze Hovawart pup

 
Profiel   

We zijn onze Australian Kelpie kortgeleden verloren, vrij plotseling. En ooit hebben we het er wel eens over gehad wat er daarna bij ons zou komen. Beide wilde heel graag weer een Hovawart. Nadat Canyon is overleden zijn we op zoek gegaan en hadden we het geluk om in aanmerking te komen voor een Blond Hovawart reutje en wat voor een! :D Stel jullie graag voor aan Sjoerd!l Hij is op 22 april geboren, dus nu negen weken oud. Een heerlijk ventje, tenminste, wij zijn dik verliefd op dit mooie kereltje! Het is weer even heel druk in huis, maar geeft niets, allemaal gezellig!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 17:20 



 
Profiel   

Oh wat lief!
Onze vorige hond (ook helaas in januari moeten laten gaan) was een Golden Retriever, maar omdat hij Amerikaans gefokt was werd hij ook wel eens aangezien voor een Hovawart. In de zoektocht naar een nieuwe hond heb ik er erg over getwijfeld om dan nu voor de Hovawart te gaan (nu dan zwart/bruin, om te zorgen dat hij niet te veel op de 'oude' hond leek), maar ik vond ze net iets te fel. Wij gaan nu voor een Leonberger, maar als ik dit zie <3 <3 <3 . Heel benieuwd hoe hij opgroeit, ontzettend veel plezier met deze knapperd. Leuke naam ook trouwens :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 17:34 



 
Profiel   

Oh! <3 !als je hem zat bent, let me know! :D

Veel plezier met hem!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 17:48 



 
Profiel   

Hij is onweerstaanbaar <3

Veel geluk met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:13 



 
Profiel   

Ohh wat grappig Turlelito! Heb mij ook wel eens verbaast over het verschil, de Amerikaanse Golden vind ik ook meer aanspreken :) maar het karakter is echt heel anders tussen deze twee rassen.

Roosch... stel dat, zal ik aan je denken :+

Dank je wel Boras!! Heel eens hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:15 



 
Profiel   

Ik stuur je tzt wel mijn adres. :j

"Daar heb ik vanochtend nog mijn reet mee afgeveegd," zei m'n kerel trouwens. :+

Sjoerd heeft inderdaad wel wat weg van zo een puppy. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:21 



 
Profiel   

Leuke pup! Die drukte blijft nog wel even. ;-)
Ik heb een blonde Hovawart teef van inmiddels 3, die is inmiddels wat gekalmeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:26 



 
Profiel   

Wauw! Ik heb nog nooit van het ras gehoord. Het is wel echt een schatje zeg! <3 Ik ga mijzelf maar eens even inlezen op Google.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 18:34 



 
Profiel   

Ohh wat een plaatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 19:01 



 
Profiel   

Ohhh Roosch, toch niet met een pupje?? :oo

Wat gaaf Staldiefdijk! Onze eerste was ook een blonde teef. Ze zijn laat volwassen Hovawarts maar is ons prima :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 19:35 



 
Profiel   

Geweldig ras, zie niet je zo vaak. Veel geluk met jullie prachtige aanwinst :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:06 



 
Profiel   

Wauw, een hovawart! Vind dit een geweldig ras. Heel veel plezier met je pup !

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:09 



 
Profiel   

Dank jullie wel, we genieten in volle teugen van dit ventje <3 het ras ook. Ieder ras heeft iets natuurlijk maar de Hovawart spreekt ons erg aan bij wat we in ons dagelijks leven doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:31 



 
Profiel   

Heb je 'm in Nederland gekocht? Ik heb de mijne uit Duitsland, in Nederland kon ik geen blonde teef vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 06:57 



 
Profiel   

Wat een schatje! Ik had nooit van het ras gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 07:01 



 
Profiel   

Hij is inderdaad uit Nederland gekomen, moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen voorkeur had voor geslacht of kleur. Dat maakte het wat makkelijker plus het feit dat we al Hovawart ervaring hadden. Duitsland heb ik ook naar gekeken maar het nadeel daarvan is dat ze dan eigenlijk pas met 12 weken het land uit mogen. Hoe hebben jullie dat toen gedaan?

Tot aan nu dan Storm :D Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 08:27 



 
Profiel   

15 weken zelfs. Op 12 weken rabies vaccinatie en op 15 weken de grens over.

T zou ook zeker mijn voorkeur niet hebben. Dan zijn ze bijna 4 maanden.

Ik kende de hovawart ook niet in blond. Maar ben heel benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 08:40 



 
Profiel   

Met 15 weken ja? Het kan het waard zijn maar heeft ook niet mijn voorkeur, maar soms is het niet anders en bij een goeie fokker is het ook niet zo'n ramp denk ik.

Dit zijn onze vorige Hovawarts. Cayun (blond), hadden we vanaf Pup en Jari (zwart/bruin), hij is een herplaatser. Sjoerd zal wat lichter uitvallen dan Cayun, die was een stuk donkerder als pup al, niet dat dat alles zegt.

[ img ]
[ img ]

En die Hovawart staarten zijn echt zo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:49 



 
Profiel   

Zeker bij een goede fokker zal er veel gedaan worden. Maar ik vind zelf die puppytijd veel te leuk _O- en t is toch wel een fijne traintijd.

Cayun en jari zijn ook knapperds <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 10:58 



 
Profiel   

Eens! Hoewel, scheelt wel een hoop pijnlijke tandjes, wat kunnen die 'krengen' bijten, was weer even vergeten hoeveel zeer dat doet en ze echt OVERAL in hangen _O-

En dank je wel! Cayun was echt mijn meisje, vond haar bloedmooi! Wel met teveel wit maar dat boeide mij niets ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:08 



 
Profiel   

Wat een knappe <3
Mijn moeder fokt ook zo nu en dan een nestje hovawarts. Het is echt een ras dat je moet liggen, maar ze doen wel echt alles voor je <3

Veel plezier met je mooie ventje

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:25 



 
Profiel   

Ods schreef
Eens! Hoewel, scheelt wel een hoop pijnlijke tandjes, wat kunnen die 'krengen' bijten, was weer even vergeten hoeveel zeer dat doet en ze echt OVERAL in hangen _O-

En dank je wel! Cayun was echt mijn meisje, vond haar bloedmooi! Wel met teveel wit maar dat boeide mij niets ;)

Ja die tandjes blijven een dingetje _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:47 



 
Profiel   

Wat leuk N_B_N! Een tijdje terug was er ook een Bokker uit Belgie die zo nu en dan een nestje fokt, die had ook een paar kei leuke honden! Wat je zegt klopt, is het voor alle rassen wel natuurlijk. Zo zou mij iets van een jachthond of terriƫr niet liggen. Maar dat zit hem voornamelijk in het karakter bij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 14:31 



 
Profiel   

Wat een heerlijke pup is het toch! Ik heb voor jou ook niet eerder van dit ras gehoord dus ik ga het zeker eens opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 17:22 



 
Profiel   

Ja doen :) Gewoon omdat het leuk is meerdere rassen te leren kennen, ieder ras heeft zo zijn eigen ding.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 17:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen