Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Na een jaar mag het wel weer : de rotjes en kruisingen..

 
Profiel   

Bijna een jaar na het laatste topic, maar weer eens wat foto's van het hondenspul, ze zijn er nog steeds, op Pippie na ;( , ik mis haar zo erg, maar goed, leven gaat door en de hondjes ook, inmiddels worden ze allemaal bijna senior, of zijn ze senior...

Ik ga beginnen met de oudste, Buddy, over een maand wordt hij 11 jaar, en dat is echt zo onverwacht, toen hij 5 maanden oud was kregen we de diagnose zeer zware HD aan 2 heupen en hij zou zonder operatie max 5 jaar oud worden, nu is hij niet geopereerd en hij wordt 11... Helaas heeft hij een kapotte knieband, welke vorig jaar al eens is geopereerd en deze is weer stuk gegaan, en dit maakt dat ik bang ben dat hij de winter niet door gaat komen, hij is nog zo'n blij ei, hij wil zo graag, aan zijn karakter merk je echt niet dat hij al 11 jaar is...

1.[ img ]

2.[ img ]

3.[ img ]

We zien wel waar het schip gaat stranden...

En dan Nookie, 9 jaar geworden afgelopen juni , ook nog zo'n blij druk hondje

4.[ img ]

5.[ img ]

6.[ img ]

En dan de kruisingen ( rottweiler x argentijnse dog), 7 jaar oud alweer, de tijd gaat zo snel...

Redje, onze teddybeer:

7.[ img ]

8.[ img ]

En zijn zusje Lois, zo'n leuk zoenwijffie <3

9.[ img ]

10.[ img ]

en lotus, ook een zusje van die 2, Lotus lacht altijd :D

11.[ img ]

12.[ img ]

Lotus en Redje samen:

13.[ img ]

<3 Elke dag een hoop hondenliefde hier...Maar ook zoveel bitterzoet verdriet om degene die er niet meer zijn...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 16:13 



 
Profiel   

Ze zien er allemaal heel happy uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 16:32 



 
Profiel   

Blijven een stel prachtige honden

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:14 



 
Profiel   

Een roedel hele blije honden.
En dat grijs op die snoeten, om te zoenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:43 



 
Profiel   

Jeetje, de 3 jongsten zijn ook al weer 7. Zo lang volg ik je topics al. Ze blijven leuk om te zien met elk hun eigen karakter. Je weet dat altijd zo mooi vast te leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:53 



 
Profiel   

Wat een prachtige en imposante beesten zeg. Wat een verzameling spieren bijelkaar!!
Wat ik me wel afvraag: voor jou zijn ze natuurlijk geweldig, maar zijn ze ook lief en betrouwbaar met kinderen, kleine en grote huisdieren? Stel ik kom op bezoek met mijn Cavaliertje, gaan we dan ongeschonden weer naar huis?
Ik vind ze echt geweldig, stuk voor stuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:55 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Ze zien er allemaal heel happy uit! <3


<3 , dat zijn ze ook, happy hondjes :j


Marlis schreef
Blijven een stel prachtige honden

Dank je wel!


luuntje schreef
Een roedel hele blije honden.
En dat grijs op die snoeten, om te zoenen.


Ja , ze worden nu echt allemaal grijsjes...zelfs de "jonge honden"


Maflinger_S schreef
Jeetje, de 3 jongsten zijn ook al weer 7. Zo lang volg ik je topics al. Ze blijven leuk om te zien met elk hun eigen karakter. Je weet dat altijd zo mooi vast te leggen.


In Maart worden ze alweer 8...ik vind dat al helemaal ongelooflijk... Maar ze hebben echt allemaal hun eigen ziel, zo mooi is dat.. :)


truus1957 schreef
Wat een prachtige en imposante beesten zeg. Wat een verzameling spieren bijelkaar!!
Wat ik me wel afvraag: voor jou zijn ze natuurlijk geweldig, maar zijn ze ook lief en betrouwbaar met kinderen, kleine en grote huisdieren? Stel ik kom op bezoek met mijn Cavaliertje, gaan we dan ongeschonden weer naar huis?
Ik vind ze echt geweldig, stuk voor stuk!!


Nou, kinderen zijn ze gewoon niet gewend, dan echt kleine kinderen, dus áls deze langskomen, dan doe ik de honden weg, jong volwassen of grote kinderen zijn over het algemeen geen probleem tenzij ze erg druk en "grijperig" zijn, dat is geen goede combinatie , maar dat is ook meer dat mijn honden dit niet gewend zijn en buiten dat ze gewoon na kennismaking lief zijn met mensen hebben ze wel enige gereserveerdheid, ook volwassen mensen die heel druk zijn en ze vast grijpen of over ze heen gaan hangen, daar lopen ze bij weg, dat vinden ze echt niet leuk...

Grote huisdieren gaan goed, maar kleine huisdieren, ik dénk dat ze die wel heel interessant zouden vinden, ik heb zelfs geen kleine huisdieren, maar de kleine dieren in de wei jagen ze op en als het lukt wordt het gevangen en dat is meestal niet dat het dier dat overleeft, tenzij het snel genoeg is, alhoewel ik denk dat de reeën hier ook best op hun menu kunnen staan...Maar die lopen nooit op onze wei maar in de weilanden naast onze wei. :=

Vreemde honden, ze zijn niet hond agressief, Nookie en Buddy zijn makkelijk met andere honden, de 3 kruisingen weet ik niet, daar heb ik nooit een vreemde hond bij gezet, ik zou het zelf niet willen uittesten , ondanks dat ze een andere hond nog nooit wat aangedaan of lelijk tegen gedaan hebben, meer het beter voorkomen als genezen instelling heb ik wel... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 11:39 



 
Profiel   

Niet te geloven dat de jonkies alweer 7 zijn.

Wat een prachtig stel Kimmie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 14:48 



 
Profiel   

Wat een knappers, allemaal!
En wat worden ze mooi oud bij jou! Wij hebben nu onze 4de.. Het lijkt een moeilijk oud te krijgen ras te zijn...

Onze 1ste hebben we destijds aan een familie geschonken die op een boerderij woonde. Mijn mama haar ex kon zijn handen en voeten niet thuis houden, en ze verdiende zooo veel meer. Dat hebben we haar dus gelukkig wel kunnen geven, ook al was het dan niet bij ons. Die rotkerel hebben we er later ook uitgetrapt hoor :)

Onze 2de, Noxx, is vergiftigd op een hondenweide. Ze was 2 jaar... Heeft nog in de kliniek gelegen, maar haar lever deed het niet meer, en ze heeft het niet gered.
Onze 3de, Noia, hebben we op 4-jarige leeftijd moeten laten gaan. Botkanker, haar heup was verbrijzeld. Amputeren wilde we haar niet aandoen, en voelde ook alleen maar als uitstel - ze zat vol kanker.
Nu hebben we dus onze 4de, Noia. Zij heeft alle records gebroken, en heeft vorige maand haar 6de verjaardag gevierd! Op en top gezond, maar met de bal gooien doen we niet meer - ze gaat kei hard over haar grenzen heen, en loopt jankend en piepend achter die bal aan. Gewoon wandelen en zwemmen is geen enkel probleem, en in de tuin krijgt ze wel nog gewoon een bal om op te sabbelen. Hopelijk mag zij ook lekker oud worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 15:00 



 
Profiel   

tones schreef
Niet te geloven dat de jonkies alweer 7 zijn.

Wat een prachtig stel Kimmie <3


Nou he... strakjes zijn ze 8... dat klinkt al zo oud terwijl ik ze nog zie als "de puppies".. :=


LWDaisy schreef
Wat een knappers, allemaal!
En wat worden ze mooi oud bij jou! Wij hebben nu onze 4de.. Het lijkt een moeilijk oud te krijgen ras te zijn...

Onze 1ste hebben we destijds aan een familie geschonken die op een boerderij woonde. Mijn mama haar ex kon zijn handen en voeten niet thuis houden, en ze verdiende zooo veel meer. Dat hebben we haar dus gelukkig wel kunnen geven, ook al was het dan niet bij ons. Die rotkerel hebben we er later ook uitgetrapt hoor :)

Onze 2de, Noxx, is vergiftigd op een hondenweide. Ze was 2 jaar... Heeft nog in de kliniek gelegen, maar haar lever deed het niet meer, en ze heeft het niet gered.
Onze 3de, Noia, hebben we op 4-jarige leeftijd moeten laten gaan. Botkanker, haar heup was verbrijzeld. Amputeren wilde we haar niet aandoen, en voelde ook alleen maar als uitstel - ze zat vol kanker.
Nu hebben we dus onze 4de, Noia. Zij heeft alle records gebroken, en heeft vorige maand haar 6de verjaardag gevierd! Op en top gezond, maar met de bal gooien doen we niet meer - ze gaat kei hard over haar grenzen heen, en loopt jankend en piepend achter die bal aan. Gewoon wandelen en zwemmen is geen enkel probleem, en in de tuin krijgt ze wel nog gewoon een bal om op te sabbelen. Hopelijk mag zij ook lekker oud worden!


Oh jeetje wat heb je al jong de honden verloren, ik moet zeggen dat ze hier over het algemeen de 11 ( 2 zijn zelfs 13 jaar geworden) wel halen, alleen Donnie werd maar 9 ;( , dat was veel te jong, was er nog zo niet aan toe dat hij dood zou gaan) , en kleine Kimmie werd maar 18 weken oud.....Ik heb daar echt jaren last van gehad, maar ik vind het echt een heerlijk ras <3 <3 , zijn van die heerlijke knuffelberen <3

Dus voor die van jou gaan we ook gewoon voor de 12 jaar! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 15:01 



 
Profiel   

Wat een prachtig stel honden heb je toch, maar ongelofelijk dat ze alweer zo oud zijn! Ik volg jouw hondentopics altijd allemaal en vind ze altijd behoorlijk jaloersmakend <3 maar er spreekt ook altijd zoveel liefde uit jouw berichten over je dieren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 16:39 



 
Profiel   

Wat een heerlijk stel heb je toch.
Nookie scheelt maat iets met DK, die is ook alweer achtenhalf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 20:51 



 
Profiel   

Wat een geweldige roedel heb je toch. Buddy al 11 jaar :wow: De tijd gaat snel, maar dat grijze snoetje is wel aandoenlijk :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 00:02 



 
Profiel   

Oink, worden de puppies alweer 8 in maart? Wat vliegt de tijd!

Nu ze allemaal flink volwassen zijn, denk je er dan niet aan om terug jong leven in huis te halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 03:57 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
tones schreef
Niet te geloven dat de jonkies alweer 7 zijn.

Wat een prachtig stel Kimmie <3


Nou he... strakjes zijn ze 8... dat klinkt al zo oud terwijl ik ze nog zie als "de puppies".. :=


LWDaisy schreef
Wat een knappers, allemaal!
En wat worden ze mooi oud bij jou! Wij hebben nu onze 4de.. Het lijkt een moeilijk oud te krijgen ras te zijn...

Onze 1ste hebben we destijds aan een familie geschonken die op een boerderij woonde. Mijn mama haar ex kon zijn handen en voeten niet thuis houden, en ze verdiende zooo veel meer. Dat hebben we haar dus gelukkig wel kunnen geven, ook al was het dan niet bij ons. Die rotkerel hebben we er later ook uitgetrapt hoor :)

Onze 2de, Noxx, is vergiftigd op een hondenweide. Ze was 2 jaar... Heeft nog in de kliniek gelegen, maar haar lever deed het niet meer, en ze heeft het niet gered.
Onze 3de, Noia, hebben we op 4-jarige leeftijd moeten laten gaan. Botkanker, haar heup was verbrijzeld. Amputeren wilde we haar niet aandoen, en voelde ook alleen maar als uitstel - ze zat vol kanker.
Nu hebben we dus onze 4de, Noia. Zij heeft alle records gebroken, en heeft vorige maand haar 6de verjaardag gevierd! Op en top gezond, maar met de bal gooien doen we niet meer - ze gaat kei hard over haar grenzen heen, en loopt jankend en piepend achter die bal aan. Gewoon wandelen en zwemmen is geen enkel probleem, en in de tuin krijgt ze wel nog gewoon een bal om op te sabbelen. Hopelijk mag zij ook lekker oud worden!


Oh jeetje wat heb je al jong de honden verloren, ik moet zeggen dat ze hier over het algemeen de 11 ( 2 zijn zelfs 13 jaar geworden) wel halen, alleen Donnie werd maar 9 ;( , dat was veel te jong, was er nog zo niet aan toe dat hij dood zou gaan) , en kleine Kimmie werd maar 18 weken oud.....Ik heb daar echt jaren last van gehad, maar ik vind het echt een heerlijk ras <3 <3 , zijn van die heerlijke knuffelberen <3

Dus voor die van jou gaan we ook gewoon voor de 12 jaar! :j


Het doet altijd zo veel pijn he, ze veel te vroeg moeten afgeven..
Afgeven doet natuurlijk altijd pijn, maar het voelt eerlijker als je ze zo veel mooie jaren hebt mogen geven.

Noxa gaat idd gewoon 12 worden hoor! :j :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 08:38 



 
Profiel   

Dat waren gisteren toch nog puppies ?? :')
Nee serieus, worden ze al 8, wat gaat dat snel.

De rotjes zien er ook nog zo goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:05 



 
Profiel   

poetser schreef
Wat een geweldige roedel heb je toch. Buddy al 11 jaar :wow: De tijd gaat snel, maar dat grijze snoetje is wel aandoenlijk :+:


Jouw buddy, bijna 11, 10 oktober gaat hij 11 worden ( hoop ik.. zijn pootjes gaan niet goed meer ;( )


Lukasje schreef
Oink, worden de puppies alweer 8 in maart? Wat vliegt de tijd!

Nu ze allemaal flink volwassen zijn, denk je er dan niet aan om terug jong leven in huis te halen?


Ja 8 jaar alweer, ze worden ook al een beetje grijs, klopt voor mijn gevoel nog helemaal niet... en nee,ik denk nog niet over een andere hond erbij , ik heb bijna meer het gevoel dat ik nooit meer honden wil hebben, ik heb zo'n vreselijke moeite met dat ze dood gaan, ik weet niet meer of ik dat nog wil...En mijn hele gevoel zegt dat ik geen hond/puppie erbij wil hebben, ik heb weleens gekeken hoor, maar ga dan zo vreselijk huilen, dat ik het wegklik ;( ( ik ga nu al huilen als ik het schrijf, het verdriet van Pip zit te diep denk ik)

LWDaisy, zo is het , ze wordt gewoon een oud dametje :j


jokari schreef
Dat waren gisteren toch nog puppies ?? :')
Nee serieus, worden ze al 8, wat gaat dat snel.

De rotjes zien er ook nog zo goed uit.


Ja tijd gaat snel he, vind ik ook hoor, voor mij zijn het gewoon nog jonge honden , maar ze worden al senior genoemd vanaf volgend jaar :oo :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:12 



 
Profiel   

Ik zie ze zelfs nog steeds als jou puppies _O-
Komt er nog een jonkie bij een keer? Om meteen mee
Opgevoed te worden door de senioren? Of voorlopig niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:53 



 
Profiel   

(loez, lees even het bericht boven het jouwe :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 12:28 



 
Profiel   

Daar zijn de knappies weer <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 12:57 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
poetser schreef
Wat een geweldige roedel heb je toch. Buddy al 11 jaar :wow: De tijd gaat snel, maar dat grijze snoetje is wel aandoenlijk :+:


Jouw buddy, bijna 11, 10 oktober gaat hij 11 worden ( hoop ik.. zijn pootjes gaan niet goed meer ;( )


Ik duim dat hij toch nog even mee kan gaan. Wat jammer toch dat ze niet het eeuwige leven hebben.

De junkies zijn trouwens al net zo oud als mijn kleine teefje :wow: Die jaren zijn voorbij gevlogen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 23:12 



 
Profiel   

Wat een prachtige roedel.
Vooral de kruisingen vind ik echt schitterend!
Behalve de paarden/ pony’s en deze honden heb je verder geen (huis) dieren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 23:45 



 
Profiel   

Nee , we hebben nu verder geen dieren meer, ik heb echt altijd wel veel dieren gehad, maar merk dat zeker voor 'kleine' huisdieren er eigenlijk geen tijd is, ik zou wel weer 2 varkentjes willen hebben, mijn laatste varkentje is 2 jaar geleden dood gegaan en die mis ik wel, maar ik vind echt heel veel dieren leuk, maar het is ook veel zorgen, en werk en voor nu zijn de honden en paarden wel genoeg :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:21 



 
Profiel   

Wat een leuke dieren :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:29 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
Nou he... strakjes zijn ze 8... dat klinkt al zo oud terwijl ik ze nog zie als "de puppies".. :=

Wow de tijd vliegt echt, voor m'n gevoel opende je misschien twee jaar geleden het topic over de pups. Ze zijn nog net zo knap als toen!

Overigens herken ik het 'puppies' maar dan met de katten. We hadden er al eentje (al jaren overleden inmiddels) dus de nieuwe werden de kittens, en dat zijn ze nu, 9 jaar later, nog steeds :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 13:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen