Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Met Arya op avontuur in Zuid-Frankrijk!

 
Profiel   

Ons Avontuur in Frankrijk!


2 weken geleden zijn we met het gezin afgereisd naar de Dordogne in Frankrijk, waar we een hondvriendelijk huis hebben afgehuurd voor een week. 6 volle dagen hebben we hier samen doorgebracht. Dit was de eerste 'verder weg' vakantie in het buitenland voor onze 2 jarige Arya. We hebben onze 10u+ durende reis verdeeld over 2 dagen heen- en terug met een hotel overnachting.

Op wat begrijpelijke minimale stress na, waarbij ze even moest wennen aan bepaalde situaties, moet ik zeggen dat Arya alles echt onwijs goed heeft gedaan - hotel overnachting, tankstation stops, dorpjes en chateau's bezoeken, etc - en was het overall echt een heerlijke ervaring, waarvan ik in de toekomst zeer zeker meer van wil gaan maken. Nederland is ook leuk om te ontdekken, maar deze vakantie smaakt nu echt naar MEER. Meer ontdekken binnen Europa samen met Arya erbij.

Voor deze vakantie, na lange tijd niet gebruikt te hebben, mijn Canon nog eens uit de kast gehaald en meegenomen onder het mom 'we zien wel wat eruit komt rollen'. Sinds terugkomst bezig geweest met wat foto's bewerken en het leek me wel leuk om wat foto's te delen in een ITP topic.

We hadden een huis gelegen op 3000m2 perceel, volledig omheind met 1,50m hoog hekwerk. XXL bench aanwezig, grote mand, hondenzwembad, voer/drink bakken en speeltjes. Ook lag er wat lekkers te wachten bij aankomst. Aan de hond werd dus heel goed gedacht! Voor zoonlief was het ook een walhalla met het zwembad erbij nog en ik heb oa heerlijk genoten van de rust - huis lag op het platteland - maar ook het ontdekken van de omgeving; prachtige chateau's, leuke dorpjes en een mooi meer.

Genieten jullie mee?
Ik houd na nabewerking en verschillende dingen uitproberen, dus sommige foto's hebben een heel ander sfeertje, maar dat was juist m'n bedoeling.

Dag 1: Chateau Excideuil.
Jammer genoeg zie je er op deze foto's niet veel van omdat ik mijn 55-250mm lens mee had, dus ik kreeg de chateau's niet groot erop, lol. Met de telefoon wel foto's gemaakt, maar in dit topic houd ik het even bij de camera fotos.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dag 4: Lac de Rouffiac
Nabij gelegen meer waar we heerlijk samen hebben gezwommen!

[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]

Tussendoor: Onze zoon maakte BUBBELS en wat had ze een plezier <3

[ img ]

[ img ]

Kleine foto-shoot sessies gehouden tussendoor

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En als afsluiter de onderstaande foto nog, welke ik tijdens zonsondergang heb genomen.
Qua compositie en uitsnede misschien niet zoals ik Echt had gewild, maar ik ben normaal erg slecht met tegenlicht en ik vond deze qua licht echt zo fijn gelukt!

[ img ]

Misschien dat ik binnenkort ook nog een telefoon-foto-vakantie-topic open, omdat ook daar nog erg leuke foto's bij zitten hihi. Maar voor nu: Au Revoir! :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 17:55 



 
Profiel   

Oh wat gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 18:13 



 
Profiel   

Wauw! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 18:23 



 
Profiel   

Jaa! Daar is mijn knappe vriendinnetje weer <3
Ik vroeg me al af waar dat topic bleef _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 18:29 



 
Profiel   

Heel tof <3 Ze is en blijft zo mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 18:53 



 
Profiel   

Wat een onwijs toffe foto’s <3 en wat is Arya volwassen geworden zeg!
Die laatste foto is echt super mooi. Heerlijk genieten zo’n vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 19:54 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's! <3 En super leuk dat jullie haar meenemen op vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 20:12 



 
Profiel   

Allereerst… knappe hond heb je!
Wij mogen nog op vakantie dit jaar. Zou je dit adresje met ons willen delen? Mag -uiteraard- in pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 20:44 



 
Profiel   

Ziet eruit als een fijne vakantie, en wat een prachthond is Arya!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 20:50 



 
Profiel   

Zulke mooie foto's, wat is Arya toch knap! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 20:55 



 
Profiel   

Gaaf! Knappe hond is het ook ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 21:06 



 
Profiel   

Schitterende foto's <3
En wat ziet Arya er ineens volwassen uit inderdaad! Waar is de kleine puppy blik gebleven?! Maar ze wordt alleen maar knapper <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 21:21 



 
Profiel   

Wauw geweldig!

Fijn dat jullie genoten hebben! En wat een prachtige hond heb je

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 21:45 



 
Profiel   

anoukwendy
Dankje <3!

tones
Dankjewel <3!

CC
<3 Hihi ja ik nam de tijd inderdaad, lol.

Kaus
Dankje <3!

Warboel
Dankjewel <3! Het was idd echt heel erg goed bevallen, dus kijk er wel naar uit om dit soort vakanties vaker te gaan doen! En ze is inderdaad een stuk volwassener geworden ineens ja. Tijd vliegt voorbij!

San_ner
Dankje <3! Ze gaat normaal als we in Nederland naar centerparcs ofzo gaan ook mee- hebben we eerder in juli gedaan nog-, maar onze verder weg vakantie was voor Corona altijd een all-inclusie vakantie naar Mallorca en dan kan de hond niet mee haha. Dit was als vervanging 'van' omdat we niet wilden vliegen dit jaar, etc. En dat is erg goed bevallen moet ik zeggen! Ga graag meer van dit soort vakanties doen met Arya samen. Zeker nu we een beetje weten hoe ze omgaat met hotel overnachting en langer reizen, etc. want hiervan was veel 'nieuw' voor d'r en het is altijd even uitproberen hoeveel ze 'kan hebben' met dingen die je onderneemt enz. voor het mentaal wat te veel wordt, maar we hadden met het mooie weer gelukkig fijne opties om bij het huis ook rustigere dagen te plannen; kon zoonlief lekker zwemmen en Arya lekker genieten van alle ruimte rondom het huis. 6 dagen achter elkaar dingen ondernemen was bv. wel te veel geweest voor d'r, dus het is altijd even zoeken naar een balans hierin, want daar moet natuurlijk wel rekening gehouden mee worden ipv dat ik d'r maar echt Overal mee naartoe blijf slepen hihi.

matespony
Dankjewel <3!

Kiimm
Ik was inderdaad niet ontevreden ermee, gezien het feit dat ik zelden nog foto’s maak met de camera - tegenwoordig doe ik alles met de telefoon, lol. Was leuk om weer eens mee bezig te zijn! En dankjewel <3!

Detroit
Dankjewel <3!

Moirin
Dankjewel <3 Bizar he hoe snel dat gaat?! Een paar maanden terug had ze nog wel zo’n meer slungelige jonge honden look over zich heen, maar ze is ineens echt wat meer ‘uitgezwaard’ in de laatste maanden.

majo0
Dankjewel <3!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 09:19 



 
Profiel   

Wauw ts wat een mooie foto's heb je genomen, ik ben normaal niet zo'n fan van honden foto's maar deze zijn echt prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 10:06 



 
Profiel   

Ohhh prachtige foto's van je knappe Arya!! <3 fantastische sfeer heb je vastgelegd! En wat is Arya toch prachtig :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 10:11 



 
Profiel   

Amber_anne
O wauw da's leuk om te horen zeg, dankjewel!!
Ik maak niet snel meer foto's met m'n camera en kan ook erg onzeker zijn ermee, dus dit doet me goed hihi.

Leo
Ahh dankje dankje! hihi, leuk/lief om te horen :j <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 11:15 



 
Profiel   

jazza schreef
Allereerst… knappe hond heb je!
Wij mogen nog op vakantie dit jaar. Zou je dit adresje met ons willen delen? Mag -uiteraard- in pb


Dankjewel!
Ik ga je even een pb'tje doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 18:30 



 
Profiel   

Nergens voor nodig dat onzeker zijn deze zijn echt super mooi! Ik vind de normale dieren foto's altijd zo standaard maar deze springen er echt uit allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 18:32 



 
Profiel   

<3 Arya is toch ook zo'n knappe hond. Je hebt ook een mooie sfeer gecreëerd met je foto's...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 12:08 



 
Profiel   

petitparis
Ahh dankjewel zeg, leuk om te horen <3

Amber_anne
Wat een mooi compliment weer, dankjewel zeg <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen