Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Jingo & Beau

 
Profiel   

Hallo!

Hele tijd geleden dat ik hier weer eens een topic heb gemaakt van onze hondjes. Dus bij deze weer even een update met alle foto's die ik de afgelopen maanden heb gemaakt van ze <3

1. Aller eerst mijn favoriete foto van onze herder Jingo. Zijn blik is zo intens hier.. love it!!
[ img ]

2. In het voorjaar een nieuwe camera gekocht en natuurlijk even uitgetest! Beau heeft haar eigen manier van poseren :')
[ img ]

3. Jingo zijn favoriete kunstje kunnen vastleggen.
[ img ]

4. En Beau haar favoriete kunstje!! Ze vindt dit helemaal geweldig om te doen hahah.
[ img ]

5. Een tulpenveld gevonden waar ok met toestemming foto's mocht maken!
[ img ]

6.
[ img ]

7. Urban style foto's proberen te maken. Jingo ligt er weer lekker relaxed bij whahha.
[ img ]

8. En ook van Beau natuurlijk.
[ img ]


9. Jingo is echt gek op water en de zee. In de vakantie dus heerlijk even met hem naar de zee geweest.
[ img ]

10. Jup Beau weer met haar favoriete kunstje, dit keer tussen de heide whaha.
[ img ]

11. En in het bos een prachtige plek gevonden met heel veel varens.
[ img ]

12.
[ img ]

13.
[ img ]


Inmiddels zitten er heel veel kunstjes op en kan ik ze super makkelijk zelf meenemen om te fotograferen. Heel handig!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 11:58 



 
Profiel   

Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:44 



 
Profiel   

Wauw prachtig.

Kom je toevallig ook eens naar Belgisch Limburg O:) <3 (1u reizen vind ik tevens ook niet erg om ergens in Nederland af te spreken)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:48 



 
Profiel   

meggiemeg schreef
Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!


Dankjewel!!

Ik heb een Nikon D780 en Tamron 70-200mm f2.8 instellingen zijn bij elke foto weer anders, dus dat weet ik zo niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:51 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Wauw prachtig.

Kom je toevallig ook eens naar Belgisch Limburg O:) <3 (1u reizen vind ik tevens ook niet erg om ergens in Nederland af te spreken)


Dankjewel.

Helaas kom ik daar niet, kom zelf uit noord Groningen. Dus dat js nogal een eindje reizen. Ik fotografeer alleen in de provincie Groningen & Drenthe momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:52 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
meggiemeg schreef
Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!


Dankjewel!!

Ik heb een Nikon D780 en Tamron 70-200mm f2.8 instellingen zijn bij elke foto weer anders, dus dat weet ik zo niet.


2.8 lenzen zijn fijne lenzen om te gebruiken, heb ze ook van canon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:00 



 
Profiel   

Meggiemeg : jaaa hele fijne lenzen. Ben momenteel nog aan het sparen voor nog een betere lens!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 18:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen