Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn twee kittens in de spotlight!

 
Profiel   

Yaay!
Afgelopen zomer had mijn vriend voor zijn verjaardag een kitten gekregen! Een paar weken laten hadden we besloten dat ze er nog een vriendinnetje bij zou krijgen. Die had mijn vriend zelf gekocht. En ze zijn inderdaad beste vriendinnetjes geworden. Kort na aanschaf van ze allebei hebben ik ze even in de spotlight gezet voor de camera :P

In beiden gevallen waren de beestjes tussen de 10 en 12 weken bij de foto’s.

We zullen eens beginnen met de oudste en het verjaardagscadeautje voor mijn vriend: Nina! Ze was toen nog heel fluffy en had nog een ontstoken oogje van waarschijnlijk overgebleven niesziekte dus dat zie je helaas wel. Maar dat is ondertussen weer helemaal genezen. Hier zijn de foto’s:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een paar weken later kregen we er een andere kat bij. Ook die hebben we bij 10 weken gekregen en zal tussen de 10 en 12 weken zijn geweest op deze foto’s. Als je het niet gelooft: ze is bijna 4 maanden nu en begint nu pas tandjes te wisselen. Ze is gewoon heel groot voor haar leeftijd :')
Toen we haar ophaalde zweerden we allebei dat ze geen 10 weken was. Maar de dierenarts zei toch wel wat anders :P
Bij deze maak eens kennis met mevrouw Blacky en haar wenkbrauwtjes:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Natuurlijk staan ze ook lekker samen op de foto. Hier kun je wel al zien hoe hard Nina is gegroeid ondertussen. Ze beginnen allebei echte poezen te worden nu :P
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik hoop dat jullie lekker hebben genoten van deze twee schatjes van kittens die op het moment van aanmaak van dit topic het huis ondersteboven aan het bouwen zijn :')

Ik weet dat er geen logo’s op mijn foto’s staan. Dat hoeft van mij voor nu ook nog even niet. Ik wil het wel uiteindelijk weer doen, maar ik wacht nog heel eventjes. Bij deze foto’s maakt het me niet zoveel uit :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 16:24 



 
Profiel   

Ze zijn prachtig.
Half gezicht en een met (sprokkel) wenkbrauwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 17:34 



 
Profiel   

Schildpadjes!!! <3 echt mooi en lief

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 17:35 



 
Profiel   

luuntje schreef
Ze zijn prachtig.
Half gezicht en een met (sprokkel) wenkbrauwen.

Ja ik zeg altijd voor de grap dat Nina’s gezicht printer halverwege is gestopt met werken en dat Blacky je gewoon voor altijd aan het beoordelen is met die wenkbrauwen :')
Ik vind het wel leuk dat ze ook allebei een aparte karakteristiek op hun gezicht hebben staan. Dat maakt ze speciaal :)

fotolijstje schreef
Schildpadjes!!! <3 echt mooi en lief

Ja hè <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 19:33 



 
Profiel   

Jeetje, wat een knappe katjes! Ik ben verliefd <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen