Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 13 [ 301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cavia Billyoncé

 
Profiel   

Dat kontje daar <3 _/-\o_
En dat hanglipje op de tweede foto <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:46 



 
Profiel   

Hou op met me hoor, dat filmpje. Het kan zo in een Disney film _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:44 



 
Profiel   

Ze zijn zo schattig allemaal! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:08 



 
Profiel   

Ah daar zijn de caafjes weer wens.
Wat een leuke mamma to be.
Ik heb sinds een week om weer een nestje van zes, ze blijven allemaal, weer wat jong bloed erbij.
Ik heb vnml lilac gladhaartjes.


[ img ]
[ img ]

1 met een hartje

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:22 



 
Profiel   

Natuurlijke verrijking _O- Ze entertainen zichzelf wel goed ja.

Een eigen Disney film staan ze voor open :+

Wat leuk Tinkermuts! Fijn dat jij ze ook allemaal zelf kunt houden. Flink nest zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:54 



 
Profiel   

Ja hé, zijn daardoor ook wel ukkies hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:01 



 
Profiel   

Wat wegen ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:03 



 
Profiel   

Dat filmpje :') , dat lukt mijn aardappels niet.

Wat is Wikkie een prachtige cavia <3 Die goudkleurige haren op haar koppie zijn prachtig.

Kon het even niet laten maar hier zijn mijn knappe mannen

Tom ( hij treft het behoorlijk met zijn prachtige vacht , het is inmiddels wel een beetje een oud mannetje geworden)
[ img ]


Bart(je) ( heel ander model maar het rood komt ook weer terug)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:12 



 
Profiel   

melody7 schreef
Wat wegen ze?



Geen idee, ik weeg ze niet, ze zijn al wel eens zo groot dan bij de geboorte nu, zitten ook geen grote verschillen tussen qua formaat en ze zijn allemaal super actief haha, moeder word er soms gek van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:18 



 
Profiel   

Die Tom is een knapperd zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:19 



 
Profiel   

Wat een knappe mannen! <3 Tom is denk ik tan? Dat vind ik een heel mooie tekening.

Ik snap wel dat moeders 6 baby's soms wat te druk vindt :+ Ik vind het altijd leuk om de gewichten bij te houden. Bij Billy moet ik me inhouden om niet elke dag te wegen. Ze voelt echt enorm vol aan, dus wegen om zeker te weten dat ze zwanger is is in ieder geval niet meer nodig :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:26 



 
Profiel   

Ik denk dat Billy ook heeeeeel dik gaat worden haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:40 



 
Profiel   

Oh eindelijk, daar ben je weer! Ik heb de cavia’s gemist! Ik werd steeds zo vrolijk van je foto’s van de Effie familie. Deze caafjes komen me minder bekend voor maar met voldoende foto’s :D lukt dat wel weer !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:49 



 
Profiel   

@Tinkermuts

Dankje :D het is trouwens wel een chagrijnig ding hoor! Hekel aan knuffelen als die op schoot zit is het neerzetten en niet aanraken. Maar voor aan korte aanraking is hij wel in , maar het moet niet te lang duren. Hij is wel ontzettend tam kijkt nergens meer van op. Heel soms heeft hij een bui dat hij het heerlijk vindt om op schoot te slapen en dan mag je hem wel uitgebreid aaien :')

Bart daarin tegen vindt alles prima hij laat het maar over zich heen komen. Vandaar dat ik ze gelukkig ook samen in één verblijf kan houden. Het is net een getrouwd stel :')

@melody7

Ik denk wel dat Tom inderdaad een Tan cavia is. Hun moeder was een lilac cavia met een volledige rode buik , hun vader een lange zwart harige. Daarom zijn ze beide zwart grotendeels , maar hebben van hun moeder het rode meegekregen. Als Tom een vrouwtje was geweest was hij bij een hobbyfokker gebleven. Dus ik ben wel heel blij dat het een mannetje is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:57 



 
Profiel   

Haha geweldig die karaktertjes.

Veel mensen vragen altijd, wat moet je toch met die beesten, maar ik vind ze zo leuk, en het zijn zulke vrolijke makkelijke en gezellige diertjes en een lust om naar ze te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:21 



 
Profiel   

Of ze denken dat het hamsters zijn :+

Hoe vaak ik ook wel niet even langsloop om te aaien en hoe vaak ik wel niet zeg oh kijk eens hoe lief ze liggen te slapen :')

Ik ben cavia verslaafd denk ik, weet ook niet beter dan dat we altijd cavia's gehad hebben. Mijn moeder is er gelukkig ook gek op. Mijn vader heeft er niks mee zegt hij, maar ik zie hem ze vaak genoeg toch stiekem wat groenvoer geven en dan staat hij ook tegen ze te praten.

Maar hij heeft niks met cavia's :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:41 



 
Profiel   

Idd hamsters haha of marmotten

Herkenbaar, man heeft er niets mee naar zegt wel vaak, kijk zo grappig ze lopen te doen en zit altijd met de jonkies op schoot.
Bij mij hebben ze halve tuin, dus je ziet ze overal rond hobbelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:10 



 
Profiel   

ooh ik vind ze zo schattig! Wat een leuk stel heb je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 11:14 



 
Profiel   

Aardappel :')

Ik wilde altijd een hamster maar als ik dit zie... Nouja ik denk dat 2 katten, 2 paarden en een wilde 10 maanden oude baby wel even genoeg zijn voorlopig :o

Denk dat de baby zo'n aardappel wel heel leuk zou vinden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:02 



 
Profiel   

Op Instagram zie ik ook vaak 'Furry potatoes' langskomen, heel leuke benaming :')
Cavia's worden echt onderschat, daarom zijn ze zo leuk. Ze zijn best wel slim en ondernemend als ze daar de ruimte voor krijgen. Ik heb vanaf dat ik +/- 8 ben altijd cavia's gehad, als het aan mij ligt blijft dat zo <3 Die van mij zijn ook heel tam. Ze willen niet allemaal op schoot, maar ze genieten wel echt van aaien in de hokken. Billy zit nu wel wat vaker bij mij omdat ze toch in de woonkamer zit. Ze moeten altijd vrij snel plassen (Dat geven deze cavia's allemaal aan, zo handig!), dus ik laat ze meestal boven en pak ze op wanneer dat nodig is.

Tinkermuts schreef
Ik denk dat Billy ook heeeeeel dik gaat worden haha

Dat vrees ik ook voor haar :=

Lukasje schreef
Oh eindelijk, daar ben je weer! Ik heb de cavia’s gemist! Ik werd steeds zo vrolijk van je foto’s van de Effie familie. Deze caafjes komen me minder bekend voor maar met voldoende foto’s :D lukt dat wel weer !

De Bokt-bekendheid van deze generatie wordt aan gewerkt :))

Fortitude schreef
Aardappel :')

Ik wilde altijd een hamster maar als ik dit zie... Nouja ik denk dat 2 katten, 2 paarden en een wilde 10 maanden oude baby wel even genoeg zijn voorlopig :o

Denk dat de baby zo'n aardappel wel heel leuk zou vinden :+

Misschien als de baby wat ouder is :D Ik vind ze leuker dan hamsters omdat ze overdag ook vaak wakker zijn en je kunt er mee knuffelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:32 



 
Profiel   

Billy groeit hard door!
[ img ]
[ img ]

In het kader van beter leren kennen; Tommie mocht vandaag op de foto :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 22:01 



 
Profiel   

Wat een mooie kleur!! En heerlijke foto weer _O- hij is in elk geval niet bang van spinnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 14:27 



 
Profiel   

Geniale foto van Tommie!

Ik had vroeger ook cavia's en nu sinds een jaartje weer, helemaal happy mee. Heb er eentje die echt heel erg tam is en haar twee dochters zijn van die extreme paniekzaaiers :') , maar ze zijn wel leuk om naar te kijken 8-) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:54 



 
Profiel   

Billy is echt aan de laatste loodjes bezig :D Vergeleken met de andere nestjes kan het nu nog ongeveer een week duren, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ze ligt er wat ongemakkelijker bij en maakt andere geluidjes, maar alles verloopt super. Ze is wel groot, maar niet heel zwaar dus ze kan nog goed lopen. Ze zorgt in ieder geval dat ze geen andijvie tekort komt :))

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:57 



 
Profiel   

Billysaurus Giganticus :wow:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel babies eruit rollen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 13 [ 301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen