Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-23 10:52

Avalanche schreef:
Oh om te smelten. Het enige probleem met puppies is is dat ze te snel groot worden :j

Als Bobo volwassen genoeg is wil ik ook 2 puppies :D


Niets leuker als 2 puppies... *D *\o/*


noordje schreef:
Oh die laatste foto's van Knut met dat heerlijke puppybuikje <3

Maar ook de andere foto's zijn zo leuk om naar te kijken <3 (kan even geen filmpjes zien op werk)

Vooral doorgaan met puppyspam :D


Ik heb nog zoveel leuke foto's haha, wat dat betreft geen tekort aan, dus er zullen nog wel foto's komen..


candalisa schreef:
Ach wat een heerlijke foto topic… na 6 rottweilers ben ik overgestapt naar Aussies maar mijn rottweiler hart blijft kriebelen.
Mijn laatste is 2 jaar geleden overleden en mis d’r nog elke dag.
Ik vind flos haar mooie diepe tan kleur geweldig wordt echt een lekker toetie!

[ [url=m/SsFrTY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QVbo1C.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een heerlijk smoeltje, ze ziet er ook echt heel lief en leuk uit...en gek he, ik hoor het zo vaak, als mensen meerdere rassen hebben ( gehad) dat de rottweiler dan toch heel bijzonder was, waar wij nu vlees kopen voor onze honden, die vrouw heeft ook 1 rottweiler gehad, en is dan ook zo blij als wij langs komen, dan gaan de puppies mee, en dan is ze weer een uurtje in de rottweilertjes...Haar man is niet zo lang geleden overleden, en vorige week zei ze, dat als haar man dit mee had gemaakt dat hij had moeten huilen van geluk... ahhh <3 <3


tones schreef:
Nou, het opvoeden van een mini-rottweiler is nog niet zo simpel.
De “normale” vertel je 1x iets dat niet mag, soms 2 keer. En ze luisteren netjes.
De mini had ik beter Koekje kunnen noemen.
Na 7 keer vertellen dat ze echt de paddock niet in mag, duikt ze onder het hek door voor een extra grote ereronde.
Ok, ik lach me kapot, maar handig is t niet.
Maar ze ziet er zo schattig uit. :+

Oh Cadalisa, ons Kaja had net zulke oren als die van jou. <3


:') :') Oh wat een spookje, maar ellendig als je er ook om moet lachen, kan je nooit serieus genoeg overkomen dat het eigenlijk echt niet mag... hahaha


Getty_Maan schreef:
Wat een heerlijk stel!

Moet er alleen niet aan denken om er 2 te hebben, maar die van jou hebben heerlijk de ruimte.

Dit is onze 'pup', maar moet eerlijk toegeven dat ik het best pittig vind om deze dame op te voeden.

Maar ze geven je er wel veel liefde voor terug <3
[ [url=m/e0rM8s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat ze stokoud bij je mogen worden!


Wat een knapperd zeg!! Wat vind je pittig aan haar met opvoeden??


boyca schreef:
Heerlijke foto's weer van t spul Femke. En wat een genot dat ze zo blij zijn met elkaar!


Jaa , jij ziet ze al veel langer en vaker langs komen.... :D :D


noviceh schreef:
Wat een prachtig puppystel <3 Knut is een stuk donkerder dan Floss lijkt wel? Wat heerlijk dat je er zo van kan genieten! Ons meisje is een heerlijke pup, maar ben zó blij dat ze al weer 10 maanden oud is :D


Ja , Knut heeft weinig brand, hij heeft een heel zwart masker, die heeft ie van zijn vader geerfd ...
Afbeelding


Lau07 schreef:
Wat een leuk stel heb je daar zeg, het plezier straalt van de foto's af. Wat leuk dat ze samen op kunnen groeien. <3

Ja, echt hoor, ze zijn zó blij met elkaar, en ze kunnen zo leuk spelen samen, dat had ik nooit zo leuk kunnen doen... :D


Es_ther schreef:
Wat een leuke beestenboel heb je zeg <3

Dank je wel ... <3

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 11:01

Zico’s vader heeft ook zo’n zwart masker.
Gaaf!

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:11

Ohhh die 2 puppie's :knuffel:
Ik heb al van allerlei rassen gehad, jack russel , bouvier, en mengelmoesjes.
2 jaar terug een rottweiler erbij gekocht.
Ohhhhh ik ben er nog verliefd op, en wat een karakter.

Afbeelding
Ooit wil ik er een bij. Maar heb hier een oud mengelmoesje lopen en een oliebol zhu.
Vriendin van mij heeft er 4.

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-23 09:54

tones schreef:
Zico’s vader heeft ook zo’n zwart masker.
Gaaf!

Ja het heeft wel wat he... we vinden hem nu net een zwarte piet, met dat zwarte hoofd en die oogjes... :D


Birdie60 schreef:
Ohhh die 2 puppie's :knuffel:
Ik heb al van allerlei rassen gehad, jack russel , bouvier, en mengelmoesjes.
2 jaar terug een rottweiler erbij gekocht.
Ohhhhh ik ben er nog verliefd op, en wat een karakter.

[ [url=m/vQ53bT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooit wil ik er een bij. Maar heb hier een oud mengelmoesje lopen en een oliebol zhu.
Vriendin van mij heeft er 4.

Wat een knappe rottweiler heb je :+:

En ja dat karakter, het is zo geweldig...Ik wilde eerst overstappen op een ander ras(sen) , maar ik mistte zo een rottweiler, en ben zo bang dat een ander ras net niet is wat je zoekt... Dus eerst het rottweiler bestand maar uitgebreid hier :D :D

4 rottjes gaan hier ook nog wel komen, maar er gaat eerst wel een jaartje nu tussen zitten, zodat er weer wat leeftijdverschil is , onze grootste rottweiler roedel waren er 5 , echt was zo'n mooie groep <3

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 16:32

kimmie261 schreef:
tones schreef:
Zico’s vader heeft ook zo’n zwart masker.
Gaaf!

Ja het heeft wel wat he... we vinden hem nu net een zwarte piet, met dat zwarte hoofd en die oogjes... :D


Birdie60 schreef:
Ohhh die 2 puppie's :knuffel:
Ik heb al van allerlei rassen gehad, jack russel , bouvier, en mengelmoesjes.
2 jaar terug een rottweiler erbij gekocht.
Ohhhhh ik ben er nog verliefd op, en wat een karakter.

[ [url=m/vQ53bT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooit wil ik er een bij. Maar heb hier een oud mengelmoesje lopen en een oliebol zhu.
Vriendin van mij heeft er 4.

Wat een knappe rottweiler heb je :+:

En ja dat karakter, het is zo geweldig...Ik wilde eerst overstappen op een ander ras(sen) , maar ik mistte zo een rottweiler, en ben zo bang dat een ander ras net niet is wat je zoekt... Dus eerst het rottweiler bestand maar uitgebreid hier :D :D

4 rottjes gaan hier ook nog wel komen, maar er gaat eerst wel een jaartje nu tussen zitten, zodat er weer wat leeftijdverschil is , onze grootste rottweiler roedel waren er 5 , echt was zo'n mooie groep <3


Dank je, Die van ons weet niet wat waken is, vind iedereen leuk en lief.

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-23 17:12

Geweldig... ik had zo ook 2 reuen, de eerste was Alfa, die hoorde je echt nooit, tot hij op een dag op iets blafte, ik schrok me echt de tandjes.. hahaha... Volgens mij schrok hij er ook zelf van...
En Dakkas, die had een inbreker nog wel geweldig gevonden... :+ , die vond de hele wereld lief en leuk...

Flossie kreeg een bal... en ze had er een lol mee... even.. want hij ging natuurlijk lek.. :+ :+


LiesM
Berichten: 444
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Midden Drenthe

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 19:01

De pups boffen maar met jou als baasje en alle ruimte om te ravotten.

Het is niet het ras waar ik voor zou kiezen, maar ik vind ze er een stuk sympathieker uitzien omdat ze oren hebben en een staart, en dus niet gecoupeerd zijn.
Veel geluk en plezier met je hondjes.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:38

Ach Kimmie! Wat ontzettend lief dat je nu weer twee nieuwe pupjes hebt! Zo ontzettend leuk! Ik heb destijds al je topics gevolgd dat ga ik met deze ook weer doen.
Het is je zo gegund! Heel veel geluk met de twee kleine monstertjes en wat een prachtige honden zijn het toch!

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:36

Haha die heeft schik met de bal.
De ballen hier zijn zo gesloopt, alleen een bal niet.
Die is ovaal, kan niet kapot.

noordje

Berichten: 2209
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:41

Welke is dat Birdie60?
Ik heb nl ook zo'n sloperd in huis.

Leuk filmpje <3

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:42

Wauw wat een prachtig stel <3 Heel veel plezier met je knappe rotties!!

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 11:18

Birdie60, is dat zo'n ei van Kong??

Die skippiebal was van Nookie, die had er zo'n lol mee, maar na haar dood hebben we de bal weggelegd, was een beetje een aandenken aan haar....

Ik heb gezocht en gevonden, maar een foto waar onze 5 rottweilers de we op een gegeven moment hadden,op staan...
Afbeelding
<3 <3

Was zo'n fijne groep honden....

masyo
Berichten: 213
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:23

Leuk om te volgen! Geweldige trouwe honden <3
Laat de foto's maar komen!

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:14

Echt enorm leuk zo'n heel roedeltje, maar tegelijkertijd denk ik aan de berg vreten die daar in moet, hoe dat rond zou denderen in een huis, en allerlei andere praktische zaken := Daar moet je echt je leven naar inrichten en dan kan ik me voorstellen dat het fantastisch is +:)+

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 12:26

We hadden toen 7 honden en die aten rond de 3,5 kilo vlees per dag...

Afbeelding

En ja, wij hebben inderdaad ons hele leven ingericht voor een roedel honden, ip zijn ze in huis altijd wel rustig, omdat ze heel veel buiten lopen en daar hun ei wel kwijt kunnen, maar ja.. we wonen inderdaad wel zo dat dit kan...alhoewel we in een klein huisje in Hoogvliet ook met 5 van zulke grote honden leefde ( huisje van 70m2 groot... ) , dit is alleen maar luxe hier.. :D

jokari

Berichten: 8766
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:27

als ik nou morgen dood neerval, wil ik reïncarneren als hond bij jou, Kimmie261. Wat een heerlijk leven hebben die beestjes toch altijd.

De puppies zijn leuheuk ! Als die nou eens zo klein en schattig bleven, dan wou ik er ook eentje (of twee). :D Veel plezier met je nieuwe schatjes !

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 12:32

Jokari, moet je wel terug komen als rottweiler :') :')

En ik lees hier in het topic dat een B&T jack russel het goed doet als mini rottweiler :j

Ik vind puppies echt helemaal geweldig maar vind volwassen rottweilers zo mooi... <3 <3 , ben altijd blij als ze weer van die grote knuffel beren zijn...

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:37

Achgut, die ouwe sok op die foto :+:

Mijn ouders / wij hadden thuis een Rotje x labrador, maar die labrador was ook al een kalf zo groot dus dat was ook al een mengelmoesje. Resultaat was een Rotje qua kleur en hoogte, maar wel iets fijner gebouwd. Zeg maar een sportieve Haf vergeleken met een ouderwetse ;)

Superleuk en lief dier was dat. En als je dan ergens liep, gewoon met hond helemaal relaxed en doodbraaf naast je lopend met riem in een boogje, mensen hun kleine hondje optillen weet je wel... het boezemt toch wel ontzag in. Het lijkt me wel een uitdaging als je er 5 hebt...die ongetwijfeld allemaal op schoot willen kruipen :=

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:39

Echt fantastisch om te zien <3 Ik heb er een van 15 maanden, moet er niet aan denken om er nu al een tweede bij te hebben maar ze wordt wel steeds leuker :D Tophonden zijn het.

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 12:49

pmarena schreef:
Achgut, die ouwe sok op die foto :+:

Mijn ouders / wij hadden thuis een Rotje x labrador, maar die labrador was ook al een kalf zo groot dus dat was ook al een mengelmoesje. Resultaat was een Rotje qua kleur en hoogte, maar wel iets fijner gebouwd. Zeg maar een sportieve Haf vergeleken met een ouderwetse ;)

Superleuk en lief dier was dat. En als je dan ergens liep, gewoon met hond helemaal relaxed en doodbraaf naast je lopend met riem in een boogje, mensen hun kleine hondje optillen weet je wel... het boezemt toch wel ontzag in. Het lijkt me wel een uitdaging als je er 5 hebt...die ongetwijfeld allemaal op schoot willen kruipen :=


Ja , geweldig is dat toch zo'n hond.. <3

Wij lopen ip niet met onze honden buiten, ik besef mij heel goed, dat als er iets gebeurd, en dat hoeft echt niet de schuld te zijn van onze honden, dat zij het áltijd gedaan hebben, daarnaast moeten ze dan aangelijnt lopen, terwijl ze alle vrijheid en veiligheid hier op ons terrein hebben...Maar vroeger liep ik dus wel met 5 honden in hoogvliet, 2 argentijnse doggen, 1 rottweiler en de 2 mixen, die ook nog op de foto hierboven te zien zijn ( argentijn x rottweiler) , die liepen altijd heel netjes mee, trokken niet, hadden geen hond/mens agressie... echt zonder problemen eigenlijk :j

En dat op schoot kruipen, je moet er wel íets voor over hebben :')
Afbeelding


kallipooh schreef:
Echt fantastisch om te zien <3 Ik heb er een van 15 maanden, moet er niet aan denken om er nu al een tweede bij te hebben maar ze wordt wel steeds leuker :D Tophonden zijn het.


Wij zijn ook wel veel honden gewend, en ik heb eens 4 puppies groot gebracht, die 2 zijn echt heel makkelijk, kan er nog wel een 3de bij hebben... het is dat ze dan met leeftijd teveel op elkaar zitten maar anders... O:)

Zoolgangster

Berichten: 9597
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:40

Wat een leuke foto's, leuk dat ze allemaal zo goed met elkaar overweg kunnen! :D

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 23:01

Geweldige foto's, vooral die ene waarbij een persoon in ruiterkleding duidelijk te grazen wordt genomen.

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-23 15:05

Puppy love :+:





Ze zijn zo gek op elkaar.... <3

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Niet 1 maar 2 rottweilerpupjes... en een Duke...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 15:58

Zo lief! <3

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 11:13

Dat is dan wel weer zooooooo leuk van twee puppen, altijd speelvriendje.
Ik wil er met klein jaartje 1 bij, eerst deze weer ff opvoeden en trainingen doen.
Man wil nog niet maar die heeft gewoon ff pech haha

Dikke lebber van snow voor Flos en knut
Afbeelding

Afbeelding