[VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 13:24

Ooooohh ze zijn zooo leuk <3 Het is maar goed dat ik niet meer ruimte heb, ik zou echt niet kunnen kiezen.

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 21:18

Leuk zijn ze hè <3

Vanaf gisteren hebben ze meer ruimte gekregen en krijgen ze ook natvoer. Enkel Elia haalt haar neus ervoor op haha. De eerste drolletjes zijn al gelegd :P Het worden echt steeds meer katjes nu! <3

Overigens zijn de namen geswitched: Elvia is nu Ella en Ella Elvia haha.

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 07:29

Op naar het volgende klasje, leuk man :)

Stinken natvoer poepies harder dan de melkpoepies...?

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:59

xoranlover schreef:
Ooh Enza en Eros wat een lekkere smoeltjes!

Ik vind ze geweldig. Maar ik ben op show toch altijd weer blij dat mijne niet zo groot en zwaar zijn _O-


je mag die van mij wel ff 5 minuten in showhouding komen vasthouden een keer :D En die weegt dan maar 7,5 kilo

Ik vind Enza wel een heerlijk toetje hebben.
Zijn de zwarte al gereserveerd? Laatst hoorde ik iemand zeggen dat ze er misschien nog een zwart poesje bij wilde (nu nog denken wie dat nou ook alweer zei :o )

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-24 01:43

pmarena schreef:
Op naar het volgende klasje, leuk man :)

Stinken natvoer poepies harder dan de melkpoepies...?


Elke stap is zo enorm leuk! En melkpoepjes merken wij niets van, dat verschoond moederpoes. Dus je ruikt ook niets. Zij verschoond de luiers haha! Als ze ook voer gaan eten, gaan ze echt drolletjes produceren. Dan stopt Fiore met het verschonen en moeten ze leren zelfstandig naar de bak te gaan. We hebben hun 'ren' vergroot tot om de hoek van de muur, daar staat de kattenbak. Inmiddels kunnen ze die allemaal goed vinden en doen ze daar al hun behoeftes. We hebben de 'ren' dus weer vergroot. Momenteel hobbelen ze door de halve woonkamer en keuken rond. Komende week halen we het vloerkleed en nog wat meubels weg en dan mogen ze door de hele woonkamer stuiteren :P


Yom schreef:
xoranlover schreef:
Ooh Enza en Eros wat een lekkere smoeltjes!

Ik vind ze geweldig. Maar ik ben op show toch altijd weer blij dat mijne niet zo groot en zwaar zijn _O-


je mag die van mij wel ff 5 minuten in showhouding komen vasthouden een keer :D En die weegt dan maar 7,5 kilo

Ik vind Enza wel een heerlijk toetje hebben.
Zijn de zwarte al gereserveerd? Laatst hoorde ik iemand zeggen dat ze er misschien nog een zwart poesje bij wilde (nu nog denken wie dat nou ook alweer zei :o )


Enza is zo'n liefje! Ik heb echt een zwak voor haar. Zo'n meisjemeisje en zo schattig. Nu heeft ze nog een beetje zo'n bol berenkopje. Super cute. Stuk voor stuk zijn ze ook al heel erg aanhankelijk nu. Rennen allemaal enthousiast op ons af, willen over ons heen klauteren en knuffelen <3 Schatjes.
1 zwarte is 'gereserveerd' (lees: blijft bij mijn ouders). De andere is nog beschikbaar. :)

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 07:59

Oeh als ze in de hele kamer mogen dat is toch wel het ultieme moment, of niet...?

Je zal zo'n heel bosje van die stuiterende scheurijzers over je heen hebben denderen als je op de bank zit :))

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-24 20:03

Haha ja dat is altijd wel heel leuk! Dan wordt het altijd een drukke boel. Ze lopen lekker veel tussen je voeten door en ze racen overal overheen haha. Uitkijken waar we lopen dus :P Schuiven met de voeten en dikke sokken aan haha! Maar wel een heerlijke fase <3

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:37

Geen topzware glazen neerzetten, en niet al teveel gehecht zijn aan je bank :=

Siggislief

Berichten: 13973
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:15

Ze zijn echt te schattig, kleine frummels..

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 01:25

pmarena schreef:
Geen topzware glazen neerzetten, en niet al teveel gehecht zijn aan je bank :=


Haha de bank pakken we altijd helemaal in en de kussens draaien we om. De leren stoelen gaan weg en maken plaats voor camping stoelen. Het vloerkleed gaat weg, de kasten worden afgeplakt en uiteindelijk gaan ook de eetkamerstoelen weg en pakken we die elke keer weer even als we gaan eten. Het ziet er allemaal even niet uit, maar de kleine boefjes maken dat het meer dan waard! <3
Hebben zij lekker de ruimte en kunnen ze opgroeien in een huiselijke omgeving met alles wat daarbij hoort. We willen ze niet in een aparte kamer of iets hebben. Juist op deze manier leren ze wat bij een huishouden hoort qua geluiden en dingen :) en het is heel gezellig!


Siggislief schreef:
Ze zijn echt te schattig, kleine frummels..


Lief hè <3 Om op te vreten!

Vandaag hebben we een fotoshootje gedaan! Er zijn zulke leuke foto’s uit gekomen. De foto’s zullen eerdaags wel volgen! <3
Afbeelding
Afbeelding

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 14:45

Fotospam!

Groepsfoto (niet geweldig gelukt, het was nogal onmogelijk haha!)
Afbeelding

Eros Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Enrico Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Ella Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Enza Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Elvia Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Elia Du Champ Vert
Afbeelding
Afbeelding

Knappe mama Fiore <3
Afbeelding

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:48

<3

Wat leuk ook dat de toekomstige nieuwe eigenaren deze foto's kunnen bewaren. Zo leuk als ze zo klein zijn!

muppetmayo

Berichten: 3398
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:50

Wat een dotjes <3
Knappe mama Fiore! Wat ziet ze er goed uit <3

Ze zijn allemaal zoooooo leuk! Enrico, Enza en Ella springen er voor mij nog het meeste uit, maar ze zijn allemaal fantastisch <3

Dat jullie die foto's gewoon in de woonkamer hebben gedaan zo :oo

Roosch ik vond het vorig jaar ook idd fantastisch al die mooie foto's <3 Heb ze ook allemaal bewaard!

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:59

Ik blijf meelezen met een schuin oog want ik wordt veel te verliefd. Zijn ze allemaal al vergeven? Ik weet het, ik blijf het maar vragen _O- Ergens hoop ik dat ze gewoon allemaal al weg zijn haha! Had je al geappt vóór de dekking. Maar man, wat ben ik verliefd op je poezenbeestjes <3

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:02

Ik vind enrico echt te leuk <3 maar mn man doet me echt iets aan als ik met nog een kat aan kom zetten :x

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:08

Heeft Elvia nu wat rood op haar kop?

Enrico of Enza <3
Oooh ze zijn echt zo leuk <3

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:13

Ahhh zo cute. Hele mooie foto's. Je zal je handen vol gehad hebben denk ik om ze zo leuk op de foto te krijgen.

Als je steeds foto's blijft plaatsen vrees ik dat er toch maar 1 hier moet komen wonen :D

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:35

Hihi dat hoopje snoezels met andere plannen :))

Mijn grootste zwak blijft toch voor mams hoor :+:

xoranlover

Berichten: 6590
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 19:21

Aah leuk.
Die mandjes ook. <3

Ik krijg kittenkriebels. Terwijl ze hier net de deur uit zijn.

Ja groepsfoto’s is een dingetje :')

Ik krijg vaak de vraag hoe ik dat doe zeg altijd maar kittenlijm _O-

@ yom nou nee hoeft niet hoor ik hou het bij mijn somali van 3,5 kilo _O-

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 21:28

wat flauw :D mijn 6 mnd oude coon weegt al meer dan 3,5 kilo hahaha

wat een leuke fotosessie, ik weet dat daar veel tijd en moeite inzit want die kleine rotzakjes werken niet mee hahaha

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-24 21:59

Roosch: Ja wij vinden het altijd leuk als er van elke fase genoeg foto's zijn. De fotoshootjes horen er echt bij. We vinden het zelf ook heel leuk om alle kittens zo terug te kunnen zien <3

muppetmayo: Leuk zijn ze weer hè <3 En Fiore begint nu mooi weer wat bij te trekken! Wat hebben we haar volgepropt met voer zeg, ze is onverzadigbaar en 6 kittens voeden hakte er behoorlijk in. Gelukkig trekt het nu weer bij.
En ja de fotoshoots doen we altijd in de woonkamer haha. Dat werkt het makkelijkst!

Kabayo: We hadden elkaar al gesproken haha, maar er zijn er nog altijd 3 beschikbaar :D

ynskek: Enrico is ook echt een knapperd hoor! En zo bijdehand. Echt een schatje. Hij wilt constant aandacht.

Daihyo: Elia heeft inderdaad wat rood op haar kop, vanuit het tabby patroon :D Stuk voor stuk zijn ze zoooo leuk!

grauwman: Het is zeker geen makkelijk karwei om ze op de foto te krijgen haha. Normaal lukt de groepsfoto uiteindelijk ook wel, maar het was nu gewoon kansloos. Ze liepen voor elkaar langs, vielen om, renden weg. Volgende keer beter haha! En er zijn er nog 3 beschikbaar hoor, haha! :P

pmarena: Ja grappig is die groepsfoto hè. Ze wilden maar niet mee werken. Dit was echt de beste foto daarvan hahaha. En Fiore is ook echt ontzettend knap! Mooie mama <3

xoranlover: Leuk hè, met die mandjes! Volgende keer hebben we ook de kistjes van vorig jaar weer. Kijken of dat weer wilt lukken. En de groepsfoto is hier in het verleden altijd gelukt, maar ze hadden nu continue andere plannen, dus we hebben het maar opgegeven haha. Als ze iets ouder zijn, is het ook iets makkelijker. Nu ging het net (of net niet dus haha).

Yom: Echt hoor, er zat flink wat tijd in. Duizend keer de kittens weer bij elkaar halen haha. Ze zitten 1 seconde en dan kan je ze weer gaan zoeken hahahaha. Maar tegelijkertijd ook heel erg leuk om te doen!


Omdat ik nu ook PB’s krijg van meerdere bokkers en ik de vraag hier ook voorbij heb zien komen even in het algemeen voor de duidelijkheid: Ella, Enrico en Eros zijn gereserveerd. Ella en Eros zullen bij mijn ouders blijven.
Elia, Elvia en Enza zijn nog beschikbaar.

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 22:26

Ooowwww!!! Hebbe hebbe!
Al een poosje niet in je topic gekeken maar ik moest nu kijken! Ze zijn té leuk <3

Kittens in huis is weinig tv kijken en alleen maar de hele dag glimlachen om hun gekke fratsen of lief samen slapen.
Ja je huisraad wordt er wat krasjes rijker van en je benen ook, maar och wat is dat toch leuk!
Alleen het afscheid als ze naar hun gouden mandjes gaan is wat vervelend, dan moet je ze missen en is het weer stil in huis.

Prairy
Berichten: 9079
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 07:32

5 is genoeg 5 is genoeg 5 is echt al teveel

:x

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [VOLG] Laatste keer Maine Coon kittens on the way! | Geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 07:33

Wij hebben er 2. Dat is echt al genoeg. Die rooie telt voor 5 :')

Wat leuk dat ouders er 2 houden!

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 15:47

Hoe gaat het met het hele spul? Lekker ondernemend?