Dag lieve Red en lieve Lois...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 16:26

Een paar weken geleden kreeg Red weer pancreatitis ( alvleesklierontsteking),2 jaar geleden had hij dit ook al gehad, maar nu waren zijn waardes zo hoog dat de dierenarts al zei dat het een wonder zou zijn als het het zou gaan overleven, ik heb zo gevochten voor hem, nog aan infusen hier in huis gelegd en alles gedaan wat ik maar voor hem kon doen, maar 2 weken geleden overleed Red in zijn slaap, de heftige pancreatitis en een geconstateerde hartfalen werd hem teveel, op dat moment was ik al 4 nachten aan het waken bij mijn moeder, die nog geen paar uur later overleed...

Die dag ben ik naar huis gegaan, om Redje zelf naar het crematorium te brengen en zo afscheid te nemen, afscheid welke ik 4 dagen voordat ik naar mijn moeder reed al van hem had genomen, omdat ik niet wist of ik hem nog levend terug zou zien...

Mijn lieve vriendje, mijn hoofd wil er nog niet aan dat je echt weg bent...

Afbeelding

Loisje, zijn zusje, had de diagnose CLL, chronische lymfatische leukemie, hiermee kunnen honden ip nog best een poos mee leven, dus ik had niet hele erge zorgen om haar, ze kreeg prednison voor de leukemie, en haar bloedwaardes werden steeds beter en beter, alleen ik vond haar buik zo raar dik worden, dit bij de bloedonderzoeken aangegeven, maar zou een bijwerking van de prednison zijn, maar ik heb toen aangegeven dat ik een echo wilde, vorige week maandag is deze gedaan, en daarbij bleek dat ze een grote tumor in haar buik had, welke ip operabel was, ware het niet zo dat door de prednison de wond niet meer zou sluiten, stoppen met de prednison zou zorgen dat haar bloedwaardes binnen no time weer mega slecht zouden zijn, waarbij ze te slecht zou worden voor een operatie.....Ik stond met mijn rug tegen de muur, en hoopte dat we nog een paar maanden zouden krijgen...
Helaas was dit maar 1 week, ze ging zo hard achteruit, dat ik haar vanmorgen moest helpen...

Lief Loisje meisje, mijn knuffel, mijn zoenhond, mijn gekke tv kijk hond... Ik wilde je nog helemaal niet kwijt...
Afbeelding

Veel bokkers zullen deze honden wel kennen omdat ze zelf door mij gefokt zijn, en ze regelmatig wel voorbij kwamen, Red , Lotus en Lois, zij mochten blijven, Lotus is vorig jaar juli overleden, ze had zoveel problemen met haar pootjes dat het niet meer ging, nooit gedacht dat ik ook Red en Lois nu al zou verliezen, 23 Maart hadden ze alle 3 10 jaar oud geworden, ze hebben het alle 3 niet mogen halen..

En nu...binnen 2 weken, 2 honden dood en mijn moeder verloren...Tis gewoon niet te bevatten..Zoveel verdriet ik weet gewoon niet meer waar ik het moet zoeken... ;( ;( ;(

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:28

Allemachtig, dat is wel erg veel verlies in een hele korte periode. Kan me niet voorstellen waar je doorheen gaat.
Heel veel sterkte.

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:28

Wat vreselijk.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:31

Gecondoleerd met het verlies van je honden en natuurlijk van je moeder Y;(

jazzejam

Berichten: 396
Geregistreerd: 08-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:31

Heel veel sterkte met het verlies van je moeder en je dierbare honden. Y;( Wat een heftige periode maak je nu mee.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:37

Ach nee, wat een verliezen heb je weer voor je kiezen gekregen. Gecondoleerd met het verlies van je dierbaren.

(Het lijkt wel een herhaling van een paar jaar geleden, toen had je, als ik me goed herinner, in korte tijd ook met een aantal verliezen te maken.)

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 16:39

Maflinger_S schreef:
Ach nee, wat een verliezen heb je weer voor je kiezen gekregen. Gecondoleerd met het verlies van je dierbaren.

(Het lijkt wel een herhaling van een paar jaar geleden, toen had je, als ik me goed herinner, in korte tijd ook met een aantal verliezen te maken.)


Ja klopt, Gambit, Donnie en Joes in 40 dagen weg....2013 was dat...

Sweetgirl1
Berichten: 4549
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:40

Jeetje je knappe hondjes. Herken ze van hun geboorte nog.
Enorm veel sterkte met dit zware verlies. Een betere eigenaar en huisje hadden
Deze kanjers zich niet kunnen wensen

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:42

Heel veel sterkte met dit gigantische verlies. Wat krijg jij toch veel op je bord. Tijdens dit zware rouwproces nog een zwaar verlies meemaken, ik kan me jou verdriet en pijn niet eens voorstellen.

Nogmaals heel veel sterkte in deze zware tijd en hopelijk kunnen de andere honden toch een beetje troost bieden,

prompter

Berichten: 11107
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:42

Ach wat verdrietig allemaal, dat is wel heel veel om te dragen in 1 keer. Heel veel sterkte, want zowel je moeder als je beste vriendjes moeten missen is echt heel zwaar ;(

DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:42

Pfff. Zoveel tegelijk.
Kan me zo half voorstellen dat je nu in een soort van rare roes zit.
Gecondoleerd met je moeder en de honden. |(

Heel veel sterkte en kracht toegewenst :knuffel:
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 05-03-24 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:42

Ach meid toch...wat een verdriet!
En dan is alles ineens weg waarbij je anders troost zou kunnen vinden |(

Heel erg veel sterkte :knuffel:

Kabayo

Berichten: 13987
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:42

Wat heftig zeg... enorm veel sterkte Y;( Wat een klappen heb je gehad... Hele dikke knuffel :(:)

Hoeveel hondjes heb je nu? Ik kan mij herinneren dat je een hele roedel had

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:44

Och wat een vreselijke tijd moet dit zijn voor jou. Heel veel sterkte!

Anna79

Berichten: 3379
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:44

Wat ontzettend heftig, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je moeder en je lieve dieren :knuffel:

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:45

Wow dit is ook gewoon heel heftig. Enorm veel sterkte komende tijd is het enige wat ik met woorden kan typen, maar voor deze heftige situatie zijn er te weinig woorden die ik jou zou willen zeggen... :knuffel:

Furst
Berichten: 606
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:45

Amai wat een verlies.. Dit is gewoon niet te bevatten! Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! :(:)

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 16:46

Dank jullie wel, het is gewoon zoveel bij elkaar.. elke dag ook dat verdriet van mijn vader die zich geen raad meer weet, en ondertussen glipt ook Loisje er nog tussenuit...Het is echt teveel...

Kabayo, we hebben nu nog 3 honden, binnen 2 weken van 5 naar 3...

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:47

Oh bah wat een verdriet. Sterkte er mee.

thequeensmum
Berichten: 3533
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:52

Wat ongelofelijk verdrietig. Ik snap dat je het even niet meer weet nu. Hoop dat je steun krijgt uit je naaste omgeving. Mijn welgemeende condoleances met het verlies van je moeder en je honden.

nimbletje
Berichten: 784
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:52

Wat een verdrietig bericht. Veel sterkte toegewenst.

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:59

omg, wat een verdriet!!! ik wens ja heel veel sterkte, voel ontzettend met je mee..... en ook veel knuffels aan je pa.
Ik ben mama verloren in Oktober en zie dagelijks hoe papa met Alzheimer totaal stuk ervan is, zo erg voor ze.....2 ouderen die hun leven lang samen zijn geweest.
Hou je taai !!!

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:08

Jeetje zeg, wat maak jij een ellende mee :(:)
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je naasten Y;(

Riviera87
Berichten: 416
Geregistreerd: 05-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:15

Wat een ellende. Heel veel sterkte gewenst om om te kunnen gaan met heg verlies van je moeder, verdriet van je vader en het wegvallen van de laatste 2 knapperds uit je bijzondere nest Y;(

Petpa

Berichten: 1694
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Dag lieve Red en lieve Lois...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:24

Bij het lezen van de titel wist ik dat jij het bent.

Sterkte wijffie! :knuffel: