mijn doggie en mijn zoontje

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dineoh
Berichten: 685
Geregistreerd: 25-08-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 23:14

nou denk maar niet dat ik ze alleen laat even terug lezen voor je daar wat overzegt en dat likken mag ze heus niet hele dag zitten doen. Dat doet ze ook niet ik weet precies wat ik doe. Maak je daar echt geen zorgen over.

magictwist

Berichten: 1108
Geregistreerd: 01-01-06
Woonplaats: Dronten

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:27

wat een onzin ook he meid Knipoog
die hond zal nooit wat doen je laat ze NOOIT samen alleen (en dat kan ik echt wel weten!!!aangezien ik nogal vaak bij jou ben!)! en dat likken...idd dat doet ze ZEKER niet de hele dag het gaat gewoon echt super !!!!

nou ja spreek je snel weer! XXxXiejs mij

M_en_M
Berichten: 1059
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: in friesland

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:00

wat een mooie bulle en die is ook wel erg lief hoor tegen je zoontje

gefeliciteerd nog met je zoontje

en mijn vrined heeft ook een bull en die is ook lief tegen mijn zoontje heeft ook wel een hele goede opvoeding gehad en heeft nog nooit een kind wat gedaan
en als me zoontje ruw doet tege hem dan waarschuwd hij alleen met een grom en dan gaat hij in zijn mand liggen en dan weet me zoontje dat hij er niet eer bij mag
en vind persoonlijk bull wel hele lieve honden als je de goede opvoeding geeft

Dineoh
Berichten: 685
Geregistreerd: 25-08-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 09:13

dank je echt als 1 lief is tegen me zoontje is het demy wel hihihi

corinne1981

Berichten: 2604
Geregistreerd: 11-11-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:15

Ohw... wat een schattige foto's, en tja bullen staan er bekend om dat ze heel erg lief zijn voor kids, dat is hier wel duidelijk te zien!

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 09:27

wat een ontzettend leuke foto's!
ik ben ook opgegroeit tussen de honden ( duitse doggen, rottweilers en herders) en dat is altijd goed gegaan! de honden netjes opgevoed en ik ook! geen getrek aan oren, staart etc.

Dineoh
Berichten: 685
Geregistreerd: 25-08-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 15:36

jah dat moet ook niet trekken aan oren staart ect en niet in de bench of mand van de hond dat is haar terrein Knipoog

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:56

Marshaha schreef:
heerlijk meid! precies zoals ik het me zou wensen

erg he dat mensen meteen beginnen over veiligheid, hoop dat ze dat ook hadden gedaan als het ging over een ander 'merk' hond Knipoog


Ja hoor, ook bij andere honden zou ik direct aan veiligheid denken! Het is en blijft een dier met een bek vol gevaarlijke tanden. Ik denk niet dat het ras (alleen) bepalend is of dat link is om je baby zo naast een hond te zetten, maar vooral ook opvoeding, maar dan nog vind ik ... je weet het gewoon nooit 100% zeker, een dier reageert toch instinctief een als hij hapt ben je altijd te laat ....
en dan maakt het niet uit of het een teckel of een rottweiler is (al is de schade wel groter bij een hond met een grote bek).

Dineoh
Berichten: 685
Geregistreerd: 25-08-05

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 17:23

daar gaat het hier voor mij niet om ik laat hier alleen zien dat het super gaat tussen mijn zoontje en mijn hond ik hoef geen veiligheids dingen te horen want ik kijk echt wel heel goed uit ken me hond heel goed. En weet zelf ook het is en blijft een beest maakt niet uit wat voor ras.
Maar voor degene die het wel een eng ras vinden en denken dat tie gevaarlijk is zien ze hier het tegenovergestelde;-)

cesara

Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: velp

Re: mijn doggie en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:53

hahaha ja ik zie het al heel gevaarlijk ras hoor Haha!

nee hoor super honden zijn. ze kunnen juist heel goed met kinderen
en zijn lang niet zo stoer als ze eruit zien,ook al doen ze als of
en dat likken is toch niet zo erg. krijgt de baby alleem maar meer weerstand van