moederloos katje groeit en groeit en....leert?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

moederloos katje groeit en groeit en....leert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 01:01

ja ja onze moederloze baby Tikus is alweer 7 weken oud en begint de wereld om haar heen te ontdekken ( tot grote stress en moedeloosheid van het hele gezin die er een dagtaak aan heeft om haar zelfmoordpogingen te voorkomen)

Zo kregen we haar 4 weken geleden thuis, als net 3 weken oud baby'tje, nog wiebelend op de pootjes en aan het flesje 4X per dag Lachen

Afbeelding

een tikkeltje groter,maar nog steeds zo klein dat ze in 1 hand paste

Afbeelding

Nu als 7 weken oude poes ben je natuurlijk stoer en wil je alles proberen! zo ook het baasje die spannende activiteiten aanbied. laten we een kijkje nemen binnen deze ontdekking:

Nietsvermoedend ben je bezig met je wereldreis als je merkt dat er iets in de weg zit net op het pad wat je volgt. Je besluit zo hard te lopen dat dat rare zwarte klikkende ding je niet kan focussen en je aanval optimaal word

Afbeelding

Na fase 1, de aanloop belsuit je deze nieuwe ontdekking eens te inspecteren, intressant,je kunt erop lopen, snuffelen, spelen...

Afbeelding

Mmmm.. zou ik.... nee, dat kan ik niet maken, dat is onbeschoft natuurlijk. maar.. ik ben een baby van 7 weken.. ik doe niet aan normen en waarden en al helemaal niet aan regels! dus ehm...

HAP! Vork

Afbeelding

ielg.. weer een levensles erbij. schrijf neer in logboek, Sokken..niet..eetbaar... en "BAAASSS.. joehoe.. luister je wel? je sokken zijn bah!!!!"

Afbeelding

Na deze nieuwe ervaring besloot ik dat ik even rust nodig had om alles door te nemen en ja. als verwende kat doe je dat in stijl in een fleecedekentje natuurlijk. want.. kleine poesjes worden snel moe en slapen nog veel Lachen

Afbeelding

Tot de volgende keer! Doei!

daffene

Berichten: 1994
Geregistreerd: 26-11-05

Re: moederloos katje groeit en groeit en....leert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 01:03

Wat een mooi poesje!! En wat goed dat jullie haar helemaal zelf hebben opgevoed.

wereldhummel

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: moederloos katje groeit en groeit en....leert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 01:15

aaah wat een schatje Lovers
lekker ondeugend zo te zien Tong uitsteken

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: moederloos katje groeit en groeit en....leert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 14:59

hehe ja, nogal. madame is de hele dag zo stout mogelijk Lachen