Konijn kwijt..

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Konijn kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 18:18

.. maar gevonden! Haha!

Had een van de konijntjes lekker op mijn kamer laten rondhuppelen, en ineens was ik haar kwijt Bloos
Ik in de stress en zoeken en zoeken.. ligt mevrouw even lekker onder me bed Clown
Afbeelding
Afbeelding

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Konijn kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:22

haha wat lief.. Lovers

mijn konijn gaat ook altijd onder m'n bed liggen, daar staat een grote mand met een doek erover gespannen en daar ligt ie altijd op

Imitador

Berichten: 1585
Geregistreerd: 07-07-05
Woonplaats: Almere

Re: Konijn kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:24

Hihi dat koppetje! Ze heeft een lief snuitje! Zoet Lovers
Mijn grote dikke konijn gaat ook altijd op een bak zitten die onder het hok staat, dan zittie zowat klem, maar hij blíjft het leuk vinden, haha. En hij gaat ook vaak achter zijn ren langs, die staat vlak tegen de muur, Dan wordt hij helemaal plat gedrukt, maar dat is zijn lievelingsplek, de rare!

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Konijn kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:25

Ik heb het 1x gehad in de tuin. Ik was even weg gegaan en had mijn konijn los laten lopen in de tuin. Er zitten aleen stenen en een schutting dus kon er eigenlijk niets gebeuren. Toen ik thuis kwam was ze weg en ik dacht dat ze over het hek gesprongen was(wat wel raar was want die is heel erg hoog) ik zoeken en toen vond ik haar had ze zichzelf in gegraven onder het zeil van de waterpartij. Dus dat hebben we ook gelijk maar konijn proef gemaakt