Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Lijst_van_beroemde_paarden] wiki aanvullen,

 
Profiel   

hallo ik wou graag 2 paarden aan de lijst beroemde paarden toevoegen,en dat is het dressuurpaard van helene aubert-penn en dat zal zijn olympic mr x

en dat zal zijn de draver kees verkerk dat zijn 2 paarden die niet op de lijst mogen ontbreken,ds daar wou ik graag toestemming voor.

mvg claudia
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-11 10:00 



 
Profiel   

Heb je ook wat meer informatie over de paarden? Afstamming, prestaties? Dan kunnen we misschien ook een pagina voor deze paarden aanmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-11 14:44 



 
Profiel   

Ik vind dat bij de lijst van beroemde paarden Timoko echt niet mag ontbreken bij de dravers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-17 17:22 



 
Profiel   

Ik ben het met je eens dat Timoko een plekje op d Bokt Wiki verdient. Je mag zijn naam zeker toevoegen op de Wiki en als je wil kun je ook een eigen pagina voor hem aanmaken.

Je hoeft dat trouwens niet eerst te vragen hoor. Iedere bokker mag bijdragen aan de Wiki.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-17 19:27 



 
Profiel   

Dank je voor je antwoord
Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet hoe zoiets moet dus dat laat ik de anderen over :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 22:19 



 
Profiel   

Ow maar dat is helemaal niet zo moeilijk hoor. En het hoeft ook echt niet in 1x helemaal af of compleet te zijn. Als je bijvoorbeeld in je eigen woorden iets zou kunnen vertellen over de carrière en de belangrijkste successen van Timoko dan zou dat al heel fijn zijn. Ik ben totaal niet thuis in de dravers dus ik vind het heel lastig om te beoordelen wat absoluut in het verhaal thuishoort en wat bijzaken zijn.
Als jij hier in het topic wat neer wil zetten dan zorg ik wel dat het op de juiste manier in de Wiki terecht komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-17 22:13 



 
Profiel   

nog een paar ideetjes bij de lijst beroemde paarden:
Terzieler : gevleugelde paardskeletten die alleen te zien zijn door iemand die de dood heeft gezien uit de Harry Potter verhalen
Western: What A Wave : drievoudig wereldkampioen reining, die op de wereldruiterspelen in Tryon, USA in 2018 de Amerikanen op eigen bodem versloeg, nu ook dekhengst
fantasy : Silver, het witte paard van The Lone Ranger, uit de gelijknamige jeugdserie uit de jaren '70

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:34 



 
Profiel   

sevke schreef
nog een paar ideetjes bij de lijst beroemde paarden:
Terzieler : gevleugelde paardskeletten die alleen te zien zijn door iemand die de dood heeft gezien uit de Harry Potter verhalen
Western: What A Wave : drievoudig wereldkampioen reining, die op de wereldruiterspelen in Tryon, USA in 2018 de Amerikanen op eigen bodem versloeg, nu ook dekhengst
fantasy : Silver, het witte paard van The Lone Ranger, uit de gelijknamige jeugdserie uit de jaren '70


Het is een 4 jaar oud topic, hoe kom je er zo bij? En zoals 4 jaar geleden gezegd, je hoeft geen toestemming te vragen. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen