Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bokt Wiki heel erg traag

 
Profiel   

De Bokt wiki is totaal niet voorwaarts vandaag... Pagina's laden duurt erg lang. Zo lang zelfs dat ik na het aanklikken van de pagina rustig even een plasje kan plegen of een kopje thee zetten. Pas daarna is de pagina geladen. Dit maakt het lezen op de Wiki er niet interessanter op... De Forums, Markt en Nieuws zijn wel heerlijk alert en wakker, probleem is echt alleen de Wiki.

Ik gebruik een laptop van HP, Windows 10, Google Chrome 66.0.3359.181.

Is dit probleem bekend? Zijn er meer Bokkers die hier tegenaan lopen? En belangrijker nog: kan de Bokt-dokter hier eens naar kijken, wat dit beestje mankeert? Alvast bedankt voor de moeite!



Laatst bijgewerkt door Berdien op 04-06-18 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Onnodige punten uit titel verwijderd.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 18:04 



 
Profiel   

Bij mij werkt het gewoon. Geen idee wat er mis is, maar ik zal Bart even lokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 22:34 



 
Profiel   

Ik heb net even wat random pagina’s aangeklikt maar nergens last van hier.. Pagina’s laadden vlot, foto’s deden het meteen. Wel vervelend zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 22:54 



 
Profiel   

Heb het vooral als ik op de hoofdpagina op 1 van de categorieën klik, Fokkerij bijvoorbeeld. Of als ik iets heb gezocht met zoekfunctie van de wiki en dan op een resultaat klik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 08:46 



 
Profiel   

De Bokt-Wiki is nu echt ziekjes volgens mij:
[ img ]

Bij het openen duur t lang om te laden, en daarnet kreeg ik bovenstaande te zien, gewoon na het klikken op "Wiki" bovenaan de pagina. Bij naar beneden scrollen zie ik wel de wiki, maar in een witte, haast Bokt-office-achtige, versie. Zoekbalk links is spoorloos. Klikken op een icoontje beneden, levert op dat gekozen pagina vrij traag laadt en ook die pagina is wit, met dezelfde foutmeldingen bovenaan.

Kan de pagina refreshen/ F5-en tot ik een lamme vinger heb, maar het helpt niet...

Vind het maar vreemd... :?


Laatst bijgewerkt door JPitty op 04-06-18 16:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 16:04 



 
Profiel   

Hij doet hier ook al een paar dagen raar... Nu dit:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 16:06 



 
Profiel   

JPitty schreef
Heb het vooral als ik op de hoofdpagina op 1 van de categorieën klik, Fokkerij bijvoorbeeld. Of als ik iets heb gezocht met zoekfunctie van de wiki en dan op een resultaat klik.


ja hier ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 16:09 



 
Profiel   

*Zet schaaltje vers gebakken, net uit de oven gehaalde, Muffins neer als lokaas voor BartVB*

Denk dat er even goed naar gekeken moet gaan worden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 16:10 



 
Profiel   

kitlover schreef
Hij doet hier ook al een paar dagen raar... Nu dit:
[ [url=m/thiXAR.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zie ik ook ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 16:15 



 
Profiel   

Bart heeft op mijn pb geantwoord dat hij ernaar gaat kijken. Hopelijk snel meer nieuws.
Hier nog steeds geen problemen.

@ Kitlover en Kairos:kunnen jullie iets meer vertellen over jullie browser en apparaat? Gebruiken jullie een iPhone? En welke versie is dat dan? En welke versie van safari heb je daarop staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:00 



 
Profiel   

Aurora3 schreef
Bart heeft op mijn pb geantwoord dat hij ernaar gaat kijken. Hopelijk snel meer nieuws.
Hier nog steeds geen problemen.

@ Kitlover en Kairos:kunnen jullie iets meer vertellen over jullie browser en apparaat? Gebruiken jullie een iPhone? En welke versie is dat dan? En welke versie van safari heb je daarop staan?


Samsung tablet. Google Chrome, versie is de meest recentste.


Laatst bijgewerkt door Kairos op 04-06-18 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:00 



 
Profiel   

Hier hetzelfde probleem! IPhone 8...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:02 



 
Profiel   

Zelfde probleem. Asus laptop, chrome browser

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:05 



 
Profiel   

Zelfde hier op Android..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:25 



 
Profiel   

Galaxy s7 edge hier met chrome 66.0.33.59.158

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:41 



 
Profiel   

Hier ook, FF... What in the woooooooorld?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:48 



 
Profiel   

WTF... Nu weer een andere fout hier:
[ img ]

Kleurtje en zoekbalk zijn terug, maar nu wil de pagina verder helemaal niet meer laden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 19:57 



 
Profiel   

Gefixed hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 20:04 



 
Profiel   

Op de categoriepagina's had ik hetzelfde probleem. Dat maakt het vinden van de oorzaak makkelijker maar niet perse makkelijk :+

Uiteindelijk gevonden en opgelost. Hier is alles iig weer snel! Veel dank voor het melden :j

Excuses voor de problemen in de tussentijd. De ontwikkelomgeving had 0,0 problemen, heb daarom zitten testen op de 'live' omgeving, specifieker op Arion. Daardoor hadden gebruikers die op Arion zaten (kans ongeveer 1 op 3) even last van bovenstaande meldingen. Dat zou nu weer moeten zijn opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 20:06 



 
Profiel   

Fijn BartVB dat het allemaal weer opgelost is! Alles werkt hier weer vlotjes en naar behoren!!! Thumbs up voor jou! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 20:18 



 
Profiel   

Hoe doettie dat toch? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 20:31 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Hoe doettie dat toch? :D


Hij kent Bokt als zijn eigen broekzak volgens mij. Weet precies waar hij wat moet doen om problemen op te lossen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 20:46 



 
Profiel   

JPitty schreef
CoonArt schreef
Hoe doettie dat toch? :D


Hij kent Bokt als zijn eigen broekzak volgens mij. Weet precies waar hij wat moet doen om problemen op te lossen! *\o/*

I know :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-18 21:27 



 
Profiel   

Thnx voor het oplossen +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-18 11:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen