Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wikifoto op home, roulerend?

 

Hoi,

Het viel me op dat de foto van de wiki die op de homepage staat alweer de foto van Fasciolose is. Ik heb het idee dat deze bijzonder vaak langskomt, hij valt nogal op :brr: :') Ik schat zo een keer in de maand dat ik deze foto zie? Andere foto's lijk ik niet dubbel te zien.
Gaat er misschien technisch iets mis waardoor niet alle foto's van de wiki rouleren maar slechts een paar? Zou zonde zijn als andere artikelen minder aandacht krijgen en dit artikel heel veel. En ik vind een iets gezelligere foto op de homepage ook geen straf :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:11 



 
Profiel   

Klopt, die zie ik ook veel langskomen. Ook andere foto's zie ik vaak langskomen.
Ikzelf kijk er al niet eens meer naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:17 



 
Profiel   

Er staan inderdaad elke keer dezelfde fotos. Weinig variatie.

T zou een goede plek zijn om wiki artikelen te promoten/onder de aandacht te brengen.
Vind het zelf storend, mijn bokt startpagina is mijn eigen berichten, dan zie ik het tenminste niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:28 



 
Profiel   

Er zijn er wel meer die vaker langskomen. Er komt meer keer per maand een Kaspisch paard langs dan dat er Kaspische paarden in West-Europa zijn, vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:30 



 
Profiel   

Ik zie ook vaak dezelfde foto's voorbij komen. Irriteer me ook mateloos aan een foto van een 'ras' waarbij een achterwerk met een brandmerk te zien is. Voor mij heeft de wiki geen meerwaarde op de voorpagina. Op die plek zou ik liever de kalender met evenmenten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:35 



 
Profiel   

Ik heb dat ook!
Vooral een pony met een heeeuuul scheve tand...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:51 



 
Profiel   

Omdat dit over de wiki gaat heb ik het topic even verplaatst naar WZ.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 20:23 



 

Ik heb dat met de konik al een paar keer aangegeven een tijdje geleden. Maar dat zijn inderdaad nog leukere plaatjes, deze vind ik echt maar goor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 20:39 



 
Profiel   

Ben het met jullie eens hoor, dat sommige foto's geen aandacht voor de wiki trekken. Van een foto met brandmerk of een wormachtig iets ga ik ook niet meteen kijken daar.

Sowieso heb ik niet het idee dat de Bokt-Wiki de aandacht trekt eigenlijk. Ikzelf maak er maar weinig gebruik van en echt opvallen doet de wiki ook niet. Terwijl er best interessante informatie in staat. Pas als ik naar aanleiding van topics een keer iets Google en dan naar de Bokt-wiki wordt verwezen, denk ik: "Verrek, die was er ook nog".

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 14:07 



 
Profiel   

Eens idd! Ik heb wel op de foto van de Fasciolose geklikt omdat ik de eerste keer dacht: wat ís dat? _O- evenementen op die plek vind ik ook een goed idee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 14:13 



 

EvelijnS schreef
Omdat dit over de wiki gaat heb ik het topic even verplaatst naar WZ.


Mijn vraag gaat niet zozeer over de wiki maar over of er technisch iets misgaat waardoor sommige foto’s zo vaak in beeld komen. Vandaar op forumzaken geplaatst.

Het lijkt mij logisch dat alle foto’s uit de wiki langskomen, maar blijkbaar gebeurd dat niet (goed). Dat lijkt me een bug, of is het wel een bewuste keuze?

Verder interessant om na te denken hoe deze plek op home ook anders/beter ingevuld kan worden maar dat dwaalt al enigszins van mijn vraag/tip af :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 19:46 



 
Profiel   

Ik snap je redenatie. :j Dit gedeelte van de homepagina wordt echter wel door het wikiteam beheerd, en ook technische zaken omtrent de wiki (inclusief de homepagina) mogen daarom hier worden geplaatst. Gaat het daadwerkelijk om forumzaken (eigen berichten, voorpaginanieuws, communitynieuws, wat allemaal op het forum zelf staat), dan is FZ inderdaad de juiste plaats. :j Aardig subtiel verschil. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 22:13 



 

Helder :j

Dan hoop ik dat een van de wikimods dit ziet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 09:16 



 
Profiel   

Ik ga nog maar een keertje Bart of Luceos lokken voor dit probleem. Het Wiki-team beheert inderdaad wel de foto's op de Wiki, maar aan de techniek die de foto voor de voorpagina kiest kan ik helaas niets veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 15:39 



 
Profiel   

Oh zie je wel! Ik dacht steeds, wéér dat gekke rode blaadjesachtige ding :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 15:42 



 
Profiel   

Kraag me af of mensen überhaupt gebruik ervan maken...
Ik iig nauwelijks, maar t kan aan mij liggen ofc

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 15:46 



 

Aurora3 schreef
Ik ga nog maar een keertje Bart of Luceos lokken voor dit probleem. Het Wiki-team beheert inderdaad wel de foto's op de Wiki, maar aan de techniek die de foto voor de voorpagina kiest kan ik helaas niets veranderen.


Bedankt voor de info :)
Kan me voorstellen dat het geen topprioriteit heeft maar aan de andere kant is home wel het visitekaartje, ook voor de wiki

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 15:59 



 
Profiel   

Wat ik nu apart vind? Dat ik nu hele andere foto's en onderwerpen langskomen dan de hele winter gezien heb.... _O- :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:22 



 
Profiel   

Bart is er nog eens in gedoken, maar hij kan zo niets geks vinden. Het lijkt erop dat alles werkt zoals het hoort.

We gaan de komende tijd even in de gaten houden wat er nu precies gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 14:23 



 
Profiel   

chamion schreef
Wat ik nu apart vind? Dat ik nu hele andere foto's en onderwerpen langskomen dan de hele winter gezien heb.... _O- :evaw:


Viel mij ook al op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 14:38 



 

Hij is er weer :+ (en in de tussenliggende tijd heb ik hem vaker gezien)
Hoe staat het inmiddels met dit issue? Kan er al gerouleerd worden met meer foto’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 07:12 



 
Profiel   

Ik heb de Dulmer meer voorbij zien komen dan er in Nederland Dulmers zijn. Maar als het algoritme dat de foto's kiest werkelijk willekeurig is, dan gebeurt dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 07:56 



 
Profiel   

Ik gebruik de wiki ook niet. Sommige artikelen zijn behoorlijk kinderlijk geschreven en dan beschouw ik de informatie die erin staat al niet als de meest betrouwbare. Dat is overigens niet bedoeld als sneer naar de schrijvers, gewoon een kwestie van mijn persoonlijke voorkeur. En inderdaad, brandmerken en slechte foto's bij een artikel geven het een amateuristische indruk. Ik zou het niet erg vinden als het van de homepage af gaat, home is inderdaad het visitekaartje van bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-20 08:07 



 
Profiel   

Helaas nog steeds geen antwoord. Ik heb nu dezelfde foto als een paar dagen geleden. Wel een leuke en lieve foto gelukkig maar helaas komt die gore foto waar al veel over is geklaagd ook minstens 1x per maand terug.

De wikifoto zou veel meer gaan rouleren begreep ik vorig jaar, maar helaas is dat er nog steeds niet van gekomen. Gaat er nog verandering inkomen of blijven er steeds dezelfde fotos komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 09:47 



 
Profiel   

Beste Fohadi, waar zou je antwoord op willen hebben? En welke gore foto zie jij regelmatig terug komen op de voorpagina? Zou je een linkje willen plaatsen hier of aan mij willen pben?
De software kies de foto's op dit moment willekeurig uit een lijst met ruim 500 foto's. Hier komen nog steeds foto's bij. Natuurlijk kan het gebeuren dat er 2x dezelfde foto wordt gekozen, maar Bart heeft hier nu meerdere keren naar gekeken en verzekert ons dat de keuze voor een bepaalde foto echt willekeurig is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 07:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen