[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 15:46

En het is dan eindelijk zover. DB is verkocht.
Ik vind het nog steeds lastig allemaal. Maar er is ongetwijfeld een meisje heel erg gelukkig met hem.
Hij staat privé ergens onder Rotterdam.
Officieel weet ik niet waar maar gelukkig ken ik overal mensen en ben ik er al achter waar hij is. Kan ik hem van de zomer een keer opzoeken of zo.
Ik denk dat hij een fijn huis heeft gevonden. Daar ben ik blij om.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 15:52

janouk schreef:
Datumprikker is ingevuld door 12 van jullie.

De datum waarop de meeste (88%) kunnen deelnemen is
Over 69 dagen
zo 5 april, 12:00 - 17:00u in Eerbeek bij Apeldoorn, bij Belker




Alleen Gem kan helaas niet -O- ik hoop dat het Gem lukt om wel even in te bellen.

Belker zorgt voor de koffie en thee. Aan de andere deelnemers om lekkere hapjes mee te nemen. Als we hier noteren wat een ieder meeneemt /allergieën kunnen we een beetje zorgen dat er voor iedereen wat lekkers is.


Wel jammer dat gem aangeeft vhu erbij te willen en er nu zelf niet bij kan zijn.
Kunnen we niet nog een datum aan het einde van het jaar prikken waarop iedereen kan?

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 17:05

Baudyh, prima om aan eind van jaar nog een tweede meeting te prikken.
Maar het is een illusie te denken dat het lukt om een datum te prikken waarop iedereen kan.

Als secretaresse is dafspraken en events plannen mijn werk. En serieus al prik je een dag heel ver weg, dan nog is er dan op due dag eentje ziek, eentje heeft een familie lid dat besluit te gaan trouwen, etc etc.

En ik houd er rekening mee dat 5 april ook meer mensen uiteindelijk niet kunnen komen.
Het is super jammer dat Gem er niet bij kan zijn, maar misschien kan ze digitaal video inbellen.

Ik zie geen andere optie voor een dag voor de vakantie periode.
Laatst bijgewerkt door janouk op 27-01-20 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 17:08

Als ze later ziek zijn dan is dat zo. Maar ik geloof dat het wel kan lukken aan het einde van het jaar.

Maar dit heb je top geregeld hoor janouk!

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 17:13

@baudyh
Ik geef de uitdaging voor meeting 2 eind van het jaar graag aan jou. :D

Ik heb zelf bijv nog geen idee hoe onze plannen thuis er uit zien voor de tweede helft van het jaar. Zover kijk ik niet vooruit haha

Ik vind april al ver in het jaar <<)

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 18:26

hier nog 1 ik ben een slagersdochter dus vlees gaat er wel in :+

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 19:24

tinkert_tje schreef:
Dank je wel allemaal


Dennis is dat moet wel lukken.
Komt goed +:)+

Janouk brownies. / geen allergie, wel vegetarisch.
Martine Appeltaart. / geen allergie.
Biancacoo kwarktaart. / geen allergie.
Dennis verschillende soorten worst /geen allergie.
Tinkert_tje toastjes met allerlei smeersels/ geen allergie


Marga kaas / kan niet tegen gekookte mosselen (zure wel)

Dit wordt schransen en dan heeft Belker nog voor een maand te eten naderhand :D :Y)

Tinkertje wordt gezellig in de auto.
Laatst bijgewerkt door marga1 op 27-01-20 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 19:29

O ja ik kijk ook niet zover vooruit voor afspraken eind van het jaar. En in december maak ik ze helemaal nooit, dat is zo'n drukke maand.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:00

Als je geen afspraak wil maken voor bv November ja dan houd het op.

Ik wil het wel regelen hoor Janouk, geen probleem.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:11

Ik ga wel een rondje met ips mee in hun supermarkt om aan te vullen *\o/*

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:32

happytime schreef:
Ik ga wel een rondje met ips mee in hun supermarkt om aan te vullen *\o/*



Haha Jumbo plunderennnn
Hamsterennnnn

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:12

dus 5 april is niet zeker ?
Ik wil dat graag weten omdat ik mijn rijtuigritten en benb en caravan blok voor die datum.
5 april heb ik nu namelijk op slot gezet.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:31

baudyh schreef:
Wel jammer dat gem aangeeft vhu erbij te willen en er nu zelf niet bij kan zijn.
Kunnen we niet nog een datum aan het einde van het jaar prikken waarop iedereen kan?

:+ oliebol happens, maar it's all in the game.

Inbellen gaat hem echt niet worden. SWM weekenden zijn eilandjes ... de wereld om ons heen bestaat als het ware niet meer. Iets meer facts and figures: tussen 12 en 17.00 uur zit ik op 99% zeker achterop de marathonwagen te bakkenisten, volle focus ergens tussen de zes Heukelomse Hindernissen slingerend met twee klokken en een stapeltje administratie voor mijn neus. Zo niet op, dan ben ik al klaar (of is mijn menner uitgevallen of ik eraf gevallen :P en likken wij onze wonden) maar druk bezig met opruimen, afspuiten, spullen en paard naar huis brengen.

Maar geeft niet, volgende keer beter. Have fun *\o/* !

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:42

tinkert_tje schreef:
dus 5 april is niet zeker ?
Ik wil dat graag weten omdat ik mijn rijtuigritten en benb en caravan blok voor die datum.
5 april heb ik nu namelijk op slot gezet.


5 april is de datum van de eerste meeting
Ik heb hem ook vast gezet en Belker verwacht ons.

Gem <3

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:55

oke top dan laat ik die staan.

Jammer gem hopelijk lukt het volgende keer.
Het is al uniek dat ik kan haha
hopelijk is het veulen van suzie (mijn shet) er dan want op 5 april is ze 329 dagen
dan zal je zien dat op de dag dat ik wegga het niet verrtrouw :=
maar daar ga ik zeer zeker niet vanuit _O-

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:05

Sterkte Tinkertje wat een rotdagen voor jou :(:)
Hé Keet! Geweldig jullie dochter <3 en zoonlief is vast al een flinke man =:) leuk hoor. Was toen zo leuk toen jullie bij ons waren.

Super de datum is bekend **\O/** jammer Gem... -O- zit er het zelfde in als Baudyh overigens... dus als het nog een keertje kan en dan wel allemaal...

Wat zal ik maken als we een meeting hebben ... denk risotto gerecht met groenten er door... of als mensen zin hebben in een lekkere echte tomaten/iets met groenten etc soep?

@Baudyh zo dat is wel wat zeg... DB van stal. Sterkte :(:)

Hier alles ook nogal hectisch. Het gaat helemaal niet momenteel met onze hond Gretha. Zo zielig. Ze is gestressed, wordt steeds magerder... zorgen zorgen zorgen. Gisteren een post geplaatst op mijn facebook of iemand haar anders niet wil overnemen. Ben bang / dacht dat de stress komt van het toch veel binnen zijn. Het is nu natuurlijk ook winter... dan is het helemaal lastig als je in de stad woont.... aan de andere kant komt ze nu niet veel minder buiten als anders... of dat het te weinig afleiding is... of ... tja wat ??? Konden ze maar praten **zucht**
Maar heb erg veel tips gekregen over wat ook redenen kunnen zijn, waaronder het voer bijv. had ik zelf echt nooit aan gedacht. Ga ik nu toch nog proberen. Ik wil haar natuurlijk helemaal niet kwijt maar als je je hond bij tijden zo onrustig ziet, en paniekerig uit haar ogen kijken... en ziet dat ze er slecht uit gaat zien heb je wel zoiets van wat moet je dan toch.
Wormkuur ook al gehad, bloed/poep/pies is onderzocht.... heeft al honderden Euro's gekost ... volgens de DA is ze volkomen gezond maar dat is niet zo want ze loopt af en toe zelfs te 'weven' in huis... |(
Maar kreeg bijv ook als tip om haar zelf uit te laten zoeken waar ze het liefste ligt. Heb nu beide slaapkamers ook de deuren open staan. En waar gaat ze liggen... in mijn slaapkamer. Precies zo dat ze me nog kan zien maar dus wel verder weg van de straat (waar het vaak wat onrustig is met veel langslopende mensen overdag)... en het weven heb ik vandaag dus nog niet gezien.
Heb weer iets van hoop dat het toch nog goed gaat komen. Vind het zo erg als ik haar wel weg zou moeten doen door die K-verhuizingen ze is zo'n geweldig dier. Altijd trouw. Zo lief |(

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:27

Vhu.... zo sneu voor Gretha, hoop dat je erachter komt waar de onrust van komt, en dat ze toch tot rust komt... is toch voor haar ook een grote verandering geweest.
5 April staat definitief *\o/* **\O/** Janouk. goed bezig !! _/-\o_

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 23:00

VHU, zou fijn zijn als Gretha kan blijven. Wat Bianca zegt, ook zij heeft de afgelopen periode grote veranderingen meegemaakt. Met meer keuze qua ligplaats, voer en de andere tips die je hebt gehad, hoop ik echt dat het goed gaat komen.

Baudy wat zal dat raar zijn. Heel veel sterkte

Nou, het is toch weer vreselijk laat geworden, dus ik ga snel naar bed. Morgen weer mega vol geplande dag.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 09:45

Db stond hier al 3/4 jaar niet meer op stal hè. Dus dat hij er niet meer is daar ben ik wel al aan gewend. Ik zocht hem ook niet meer op. Dat vond ik te confronterend. Reed af en toe langs waar hij stond en dan zag ik hem in de wei staan. Ach hij had het goed. Dat is het belangrijkste. En ik geloof dat hij het nu ook goed heeft op zijn nieuwe adres. Alleen hoe alles is gegaan heeft wel een litteken op mijn hart gecreëerd

marga1
Berichten: 898
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:59

Baudyh altijd een raar gevoel als het zo gaat.

Maar in november zou kunnen, maar durf het nu nog niet te beloven.

VHU zoveel mogelijk rust creeren en inderdaad zelf een plekje in huis laten vinden. Hier is het plekje onder de trap al vanaf het begin erg geliefd op een of andere manier, maakt niet uit welke hond, dus hier staat een mand die ook door de kat gebruikt wordt, en delen daar doen ze niet aan.
Heb je al een oude trui o.i.d. van jezelf op haar favoriete plekje gelegd, wil soms ook helpen.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 14:56

arme Gretha, mist haar hele roedel,is jou zoon nog thuis bij jou?

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 16:58

Baudyh, DB verkocht, :(:)
Gem,... moeten we andere keer maar ontmoeten, wedstrijd is ook gaaf !!
Vhu, zou zo alle honden die bij mensen weg moeten hier willen opnemen.... maar dat gaat helaas niet.. :(:)
Verder... behang aan het af krabben...zitten 5 lagen op ofzo...boosaardige muur wil het niet loslaten, frustrerend, maar schiet al aardig op.
En deur naar keuken krijtbordverf erop...en tekst gekrijt..
:+
Clean up after yourselves, house Elves do not work here .. ^) misschien dat de mannen dan iets beter achter hun bips willen opruimen.... :+

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 14:51

biamcacoo: denk dat ze het lezen, schouders ophalen want het is toch niet voor hun.... {:)-:(

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:54

Geweldig Biancacoo :)) moet zeggen dat het hier langzamerhand beter wordt <<) qua alles. Maar die puberteit is wel iets wat in mijn ogen echt 1000x erger is dan een drammende peuter of zoiets :x

Begrijp het Baudyh. Je kunt je zelf in ieder geval nooit verwijten dat je er niet alles aan hebt gedaan :(:)

Vandaag weer met Jenn aan het werk, vanuit stal / poetsplaats direct aan de lange lijnen het erf op, de bak in, paar rondjes en wat figuren, daarna vanuit de bak de oprijlaan op, weer terug en wat draai-oefeningen. Ging super <3 ze lijkt het leuk te vinden, oortjes erop en lekker vlot doorstappen :D

Heel goed nieuws aan het Gretha front, ik heb jaaaaaren terug een hondenuitlaat service gehad en die blijkt hier nu zomaar vlak om de hoek te zitten (kwam ik via via na een mijn noodoproep op facebook achter). Vandaag zijn beide dames voor het eerst meegeweest, ging super. Dan hoeft ze maar heel even in het busje te zitten. Heb nu in ieder geval één dat uitlaat service en dat worden er als het een beetje meezit twee. Ze zijn dan de halve dag onder de pannen zo'n beetje, nou ze waren werkelijk compleet totall loss toen ze weer thuis waren de rest van de dag dus dat is in ieder geval erg veel afleiding :+
En het andere voer echt bizar. Veel minder ontlasting. Dat zal toch ook wel schelen in de stress (stel je voor dat je naar het toilet moet en je kunt nog niet, dat is toch vette stress als je dan nog langer op je baasje moet wachten!).
En tja ze liggen het liefst op ... mijn bed uiteraard }:0 :roll: naja alles voor het goede doel :+
Spoiler:
Zoonlief is 50/50 bij ex en mij. Echter in de praktijk is hij veel vaker bij mij. Honden zijn ook echt gek op hem. Ex waren ze bang voor. Verder zeg ik niets over zoonlief / ex hier op bokt, je weet maar nooit waar het terecht komt en hoe, kan wel in pb :)

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 21:34

heb een boek gekocht...... puberbrein, binnenstebuiten,...geen idee of het relevant is, maar misschien bruikbare tips enzo.... gewoon omdat ik zelf niks van puberteit herinner.... leek het me wel handig beetje over te lezen. :7
Wel gezellig die snuiten vhu...en lekker dat zoonlief zo veel bij je wil zijn ! <3 is allemaal al lastig genoeg.
HT... ik ben zelf ook een rommelmonster hoor...en nog steeds aan het verbouwen en klussen...dus overal troep !! :x :))