Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 105 van de 187 [ 4672 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Belker is aldoor in mijn gedachten. Echt vreselijk wat er is gebeurd.

Hier weer warme, meest zonnige dag. 25 graden. Lucht trekt wel langzaam dicht dus zal straks wel wat regen vallen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:36 



 
Profiel   

Ik heb super geslapen met dank aan een slaappil.
Mijn kleine trotse man is vandaag bij de Lingehoeve. Zijn snijtanden worden getrokken. Morgen mogen we hem weer ophalen. Blijft raar, gister een hele dag janken, verdooft rondlopen en vandaag gaat het leven gewoon weer door……..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:05 



 
Profiel   

Beker,... snijtanden getrokken..brrr..klinkt eng..
Hier Drenthe..richting Assen nog niet veel regen gevallen...akkers met groenten staan er fantastisch bij..... mijn moestuintje doet het zelfs goed...
Vanmorgen 2 regen opvangtonnen gemaakt van oude voertonnen.... zo wordt het regenwater opgevangen,.... kan ik weer kennels mee schoonmaken en water geven aan planten enzo..
Verder even al paar dagen veel pijn,..ben bij neuroloog geweest, moet opnieuw mri scan..binnenkort afspraak,..en uitgebreid bloedonderzoek gehad..maar ben bang dat ik er weinig mee vooruit ga...en weinig wijzer van wordt ...
Maar zijn veel ergere dingen...vind 't zo erg voor mensen in Limburg...huis kwijt...spullen weg...en alles door water..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:26 



 
Profiel   

Hele dikke knuffel voor belker.

Ja hier vandaag ook plensbuien.
Stond vanmiddag 1,5 km van huis met mij ( bleek later) multiriem foetsie. Heb een automaat dus die kan niet gesleept worden. Dus eerst anwb gebeld. Die was er met een kwartier. Die kon niks doen. Heeft een takelwagen geregeld, die heeft mij thuis afgezet en me auto bij de garage.
Morgen maar even bellen met de garage. Was al na 17 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:32 



 
Profiel   

Auto al weer terug Baudy?
Bianca, heel veel sterkte! :knuffel:
Belker, dikke knuffel


Ik heb een filmpje gemaakt van onze PP. Thor geeft een rondleiding ;-)
https://youtu.be/vtuOPeCMAzw

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 08:59 



 
Profiel   

Thanks Tine.
Baudyh..wha..wat een pech...hopelijk is je auto, snel weer in orde
Ziet er mooi uit Tine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 13:00 



 
Profiel   

Gaaf gemaakt tine,lopen ze hier 24/7 op of s"avonds opgesloten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 13:18 



 
Profiel   

Hele mooie track Tine, echt genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 13:21 



 
Profiel   

Née auto is bij de garage. Komt vast wel goed met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 13:52 



 
Profiel   

Wat een gaaf paardenplekje zo tine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 18:58 



 
Profiel   

Nog heel veel sterkte Belker, jakkes zeg, wat verdrietig. Y;(

Ik ga zelf nog niet helemaal lekker genoeg om overal op te reageren weer, maar ik lees wel alles mee. Wij hebben afgelopen vrijdag hooi binnen gehaald dus dat ligt weer binnen. Pony's staan kniehoog in al het oude hooi, dus die zijn blij. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:03 



 
Profiel   

Belker, hoe gaat het nu met je? Hoe reageren de andere paarden?
Jorex beterschap
HT, ze lopen hier 24/7 op.

Vanavond op wedstrijd geweest met Thor. Vorige week vond hij de ring door de reclameborden heel erg spannend, waardoor ik mijn handen vol had (wie ooit heeft bedacht dat IJslanders koel in de kop zijn.... de mijne bepaald niet). Ik was dus van te voren al behoorlijk zenuwachtig. Gelukkig was dit een veel minder kijkerige wedstrijd en reden we fijne proeven en 189 en 193,5 punt. Dus we hebben gewoon al 5 winstpunten in de B. Heel blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:11 



 
Profiel   

Hier gaat het. Het is en blijft onwerkelijk. Geen idee hoe de andere paarden reageren. Ze liepen bij Doetinchem, ik heb dinsdag Svarri opgehaald en Elsa en Offereins zijn achtergebleven. Zaterdag haal ik Elsa op en Lia haalt Offereins op…….. Einde van een era.

Gefeliciteerd, hele mooie punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:38 



 
Profiel   

[ img ]
Svarri vanmorgen.

Foto van Nazyk van vorige week…
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:39 



 
Profiel   

Belker. :( :(:) Zo heftig. Geen woorden.



Hier twee nieuwe blije apekoppies uit het asiel gehaald.
Vorige week hebben we onze juffrouw Minoes moeten laten gaan op 16 jarige leeftijd.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 05:40 



 
Profiel   

Belker... :(:) blijft onwerkelijk..zo een paard verliezen.. mooie foto van Nazyk nog...
Svarri ligt er lekker bij
<3
Janouk..haha leuk 2 kittens.
Tine, weer op pad met Thor geweest, mooi dat het goed gaat.
Hoe gaat je hoofd ? Al duidelijkheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:21 



 
Profiel   

Belker :knuffel: , prachtige foto van Nazyk. Je hebt het vast gezegd, maar ik weet het niet meer, waarom moesten tanden van Svarri eruit?
Janouk 2 kittens. Heerlijk. Wij hebben sinds 2 weken een nieuwe kat erbij, maar de dames gaan nog niet zo geweldig onderling. En we wachten nog steeds op de zus van de nieuwe, die zou ook komen, maar is weggelopen.

Hoofd gaat wel iets beter gelukkig. Geen duidelijkheid, maar de pijn zit nu op niveau 5 a 6 ipv 8 a 9. Dus een hele verbetering. Volgende week nog naar de orthopeed voor mijn voeten. Wil zo graag lekker wandelen met de honden en met Thor.

Vanmorgen even op de fiets naar mijn nieuwe school gegaan om te kijken hoe lang ik erover doe. Ongeveer 20 minuten, 4,5 km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:45 



 
Profiel   

Goedemorgen allemaal :)

Wat een rotweer, hier hele dag al bewolkt en donker...

Prachtige foto van Nazyk Belker. Wat een enorm verlies...

Wat fijn Tine dat er nu in ieder geval verbetering in zit, hoewel ik jouw huidige pijnniveau nog heel hoog vind... moet er niet aan denken... vind het heel knap van je dat je ondanks dat zoveel dingen kunt doen :(:)

Wat een heerlijke bolletjes Janouk. Zalig dat jonge spul in huis <3

Hier erg slecht geslapen, had ook paar avonddiensten dan slaap ik meestal niet zo goed want vaak nog druk in mijn hoofd, nu hartstikke duf :O %) . Op het werk lag ook een patiënt erg slecht en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dan zie ik dat als ik thuis ben nog steeds voor me. Ook al zijn ze dan bijv oud en is het gewoon 'klaar' die laatste dagen naar overlijden kan ik nooit goed tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:28 



 
Profiel   

Je woont echt verkeerd maaike. Hier al de hele dag prima weer. Bewolkt met af en toe echt een heerlijke zon. Niks regen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:10 



 
Profiel   

Precies, heerlijk weer hier in het noorden. Niet te warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:04 



 
Profiel   

Vhu,... ik snap dat je het niet los kunt laten meteen als je thuis bent... dat lijkt mij heel erg moeilijk....ik zou het niet vol houden denk ik...respect voor jou..

Tine elke dag hoofdpijn cijfer 5.... dat is toch niet vol te houden.... vreselijk...

En idd Baudyh..het weer is hier in Drenthe echt lekker !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:08 



 
Profiel   

Biancacoo schreef
Vhu,... ik snap dat je het niet los kunt laten meteen als je thuis bent... dat lijkt mij heel erg moeilijk....ik zou het niet vol houden denk ik...respect voor jou..

Tine elke dag hoofdpijn cijfer 5.... dat is toch niet vol te houden.... vreselijk...

En idd Baudyh..het weer is hier in Drenthe echt lekker !!


Het is wekenlang cijfer 8 geweest, dus dan is dit best aardig te doen. Maar het is inderdaad slopend. Om toch maar de dagen door te komen, blijf ik wel bezig. Want niets doen werd het niet minder van, maar had ik wel voor mijn gevoel vreselijk lange dagen. De afleiding maakte het beter vol te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:20 



 
Profiel   

[ img ]
Tekening van Aladdin afgetekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 17:11 



 
Profiel   

[ img ]
Wintervoorraad hooi is ook binnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 09:17 



 
Profiel   

Zool.. goed gelukt Janouk, aladdin.
En lekker het hooi weer thuis ! Ook erg fijn.

Vanmorgen zoon opgehaald van muziekkamp, hij heeft het heel erg gezellig gehad, nu is hij stuk _O- :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 12:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 105 van de 187 [ 4672 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen