Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 10 [ 237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijd doelen mennen 2021

 
Profiel   

Dat word een bokt meeting in Ermelo!! Gefeliciteerd!

Alleen al het meemaken lijkt me fantastisch dus we sturen mooi die kant op de 17e!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 21:17 



 
Profiel   

Sharani schreef
Voor mij was het ook een hele lange dag… . Maar de sulky M Z ZZ gewonnen en reserve kampioen voor het district, dus ook een Hippiade ticket *\o/* .


Aaaaaawh jij bent met die super gave appaloosa!!! Haha, heel leuk, gefeliciteerd. Heb je ronde niet gezien, maar heb veel mensen gehoord over hoe super snel je wel niet was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 07:55 



 
Profiel   

Ho nee fout haha, Sharani haha, ik zat al te twijfelen, maar natuurlijk ook gefeliciteerd! Ben wel benieuwd wie dat super gave appaloosaatje had!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 14:32 



 
Profiel   

Hoe leuk! Werd gebeld door iemand van phryso..nl voor een interview!
Dat is me nog nooit gebeurd haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 15:19 



 
Profiel   

Deed er vandaag ook iemand mee in West?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:38 



 
Profiel   

Hatsikidee89 schreef
Hoe leuk! Werd gebeld door iemand van phryso..nl voor een interview!
Dat is me nog nooit gebeurd haha


Wanneer komtie uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:39 



 
Profiel   

Ik heb mijn doel voor dit jaar eigenlijk al bereikt. Dat was Z dressuur starten en eindelijk beginnen aan de vaardigheid. Inmiddels in beide 3 winstpuntjes.
Volgend doel is goed door het DK heen komen. 7/8 zijn ze in oost. Ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 22:07 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Hatsikidee89 schreef
Hoe leuk! Werd gebeld door iemand van phryso..nl voor een interview!
Dat is me nog nooit gebeurd haha


Wanneer komtie uit


Het stond op de site, komt verder niet in het blad.

Was een stukje over ons en de wedstrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 07:07 



 
Profiel   

Zijn er hier ook mensen met ervaring met marathon? Ik ben van plan om 18 september de marathon te rijden in Summarheide. Had hun een berichtje gedaan, want ik heb dat nog nooit gedaan. Maar schiet al helemaal in de stress van het antwoord hahaha, het is dus de bedoeling dat je vrijdag avond alles gaat verkennen. Het gaat om 9 hindernissen en het eerste is een vaardigheidparcours. En zelfs met een vaardigheidparcours heb ik al stress en soms niet helemaal weten waarheen te moeten. Haha, dus laat staan dat ik er nog 8 hindernissen bij moet onthouden en daarbij een bepaalde route! Dus als iemand tips heeft hoe je dat het beste kan doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:41 



 
Profiel   

Geen ervaring mee jolliej.

Ik ga zondag voor het eerst op wedstrijd, zag net de startlijst, zit 1 uur en 10 minuten tussen de proeven.. is dat normaal?

Heb vroeger zelf wedstrijd secretariaat gedaan maar deed er nooit langer dan een half uur tussen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 20:49 



 
Profiel   

Outdoor met 2 ringen zit er meestal 20 minuten tussen. Wat in praktijk vaak inhoud dat de 2e ring inloopt en je even kan stappen en door, of soms zelfs meteen door.

Indoor in 1 ringen vaak in groepjes van 2 of 3 (en dan dus 20 of 30 minuten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:01 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Zijn er hier ook mensen met ervaring met marathon? Ik ben van plan om 18 september de marathon te rijden in Summarheide. Had hun een berichtje gedaan, want ik heb dat nog nooit gedaan. Maar schiet al helemaal in de stress van het antwoord hahaha, het is dus de bedoeling dat je vrijdag avond alles gaat verkennen. Het gaat om 9 hindernissen en het eerste is een vaardigheidparcours. En zelfs met een vaardigheidparcours heb ik al stress en soms niet helemaal weten waarheen te moeten. Haha, dus laat staan dat ik er nog 8 hindernissen bij moet onthouden en daarbij een bepaalde route! Dus als iemand tips heeft hoe je dat het beste kan doen?



Zorgen dat je van te voren de hindernis en vaardigheid tekeningen goed bestudeerd. En verder is het toch echt gewoon kilometers maken en ervaring opdoen
Ik neem aan dat je wel in je training hindernissen hebt geoefend.
Verder heb ik geen tips, ik rij momenteel alleen nog maar trainingsdagen marathon en af en toe een mini marathon. En de route onthouden wordt makkelijker als je het vaker doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:25 



 
Profiel   

Eindelijk kunnen we weer aan ons doel gaan werken.
Komend weekend nog een keer L dressuur en vaardigheid en dan hopelijk volgende wedstrijd M
Selectie voor hippiade heb ik maar 1 gereden (wist niet helemaal hoe dat werkte) toevallig was er een selectie vanuit onze club.
Komende seizoenen toch maar meer werk maken van de selecties. Al wordt alles ver van ons vandaan gereden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:29 



 
Profiel   

Jollie wat jammer dat er die dag ook een officiële marathon in heeten is. Daar ga ik zelf heen. Anders was ik graag een keer met je mee gegaan om alles uit te leggen.

Maar vaak lopen… heel vaak lopen. De middag/avond van te voren. En ik loop zelf vaak de ochtend van te voren ook nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:30 



 
Profiel   

Dennis schreef
Outdoor met 2 ringen zit er meestal 20 minuten tussen. Wat in praktijk vaak inhoud dat de 2e ring inloopt en je even kan stappen en door, of soms zelfs meteen door.

Indoor in 1 ringen vaak in groepjes van 2 of 3 (en dan dus 20 of 30 minuten).


Dit is 1 ring.. buiten. 5 combi's en een pauze tussen de proeven.

Spaikey, start je M en L door elkaar? Mag dat net zoals bij de dressuur ohz? Dus dat je tot 5 wp in het M L mag blijven starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 07:48 



 
Profiel   

Spaikey schreef
Zorgen dat je van te voren de hindernis en vaardigheid tekeningen goed bestudeerd. En verder is het toch echt gewoon kilometers maken en ervaring opdoen
Ik neem aan dat je wel in je training hindernissen hebt geoefend.
Verder heb ik geen tips, ik rij momenteel alleen nog maar trainingsdagen marathon en af en toe een mini marathon. En de route onthouden wordt makkelijker als je het vaker doet


Ik heb wel vaker hindernissen geoefend jawel. Maar het is meer het onthouden van de volgorde waarin je langs mag.


Wescha schreef
Jollie wat jammer dat er die dag ook een officiële marathon in heeten is. Daar ga ik zelf heen. Anders was ik graag een keer met je mee gegaan om alles uit te leggen.

Maar vaak lopen… heel vaak lopen. De middag/avond van te voren. En ik loop zelf vaak de ochtend van te voren ook nog


Lief van je, bedankt voor het aanbod :) ik denk dat ik inderdaad maar gewoon meerdere keren erheen ga om te verkennen, en de tekeningen goed bestuderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 08:10 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Geen ervaring mee jolliej.

Ik ga zondag voor het eerst op wedstrijd, zag net de startlijst, zit 1 uur en 10 minuten tussen de proeven.. is dat normaal?

Heb vroeger zelf wedstrijd secretariaat gedaan maar deed er nooit langer dan een half uur tussen. :o



Spannend!! Ik vind een uur tussen de proeven eigenlijk niet okay, wij hebben meestal dat je in 1 ring gewoon om en om gaat. Dus per eerst start persoon 1, dan persoon 2 en dan persoon 1 weer. Dat is een fijne constructie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 08:11 



 
Profiel   

Spaikey schreef
Eindelijk kunnen we weer aan ons doel gaan werken.
Komend weekend nog een keer L dressuur en vaardigheid en dan hopelijk volgende wedstrijd M
Selectie voor hippiade heb ik maar 1 gereden (wist niet helemaal hoe dat werkte) toevallig was er een selectie vanuit onze club.
Komende seizoenen toch maar meer werk maken van de selecties. Al wordt alles ver van ons vandaan gereden



Mendistrict zuid deed dat idd met selectiewedstrijden, maar was wat vaag idd. Wel jammer dat daar geen gewone kampioenschap van gemaakt is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 08:12 



 
Profiel   

Ik vind het eigenlijk ook te lang. Maar wil ook niet als zeikerd over komen als het vaker voor komt, vandaar dat ik het hier even check.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 11:02 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Spaikey, start je M en L door elkaar? Mag dat net zoals bij de dressuur ohz? Dus dat je tot 5 wp in het M L mag blijven starten?


Nee ik start komend weekend de laatste keer L dressuur, daarna staat de M op de planning.
Ik weet niet of dat door elkaar mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 21:13 



 
Profiel   

Jolliej schreef
Spaikey schreef
Eindelijk kunnen we weer aan ons doel gaan werken.
Komend weekend nog een keer L dressuur en vaardigheid en dan hopelijk volgende wedstrijd M
Selectie voor hippiade heb ik maar 1 gereden (wist niet helemaal hoe dat werkte) toevallig was er een selectie vanuit onze club.
Komende seizoenen toch maar meer werk maken van de selecties. Al wordt alles ver van ons vandaan gereden



Mendistrict zuid deed dat idd met selectiewedstrijden, maar was wat vaag idd. Wel jammer dat daar geen gewone kampioenschap van gemaakt is!


Ik dacht in de eerste instantie ook dat er een gewoon kampioenschap gereden zou worden maar was toch selecties geworden, opzich hoefde je maar 3 proeven te starten, maar de eerste twee wedstrijden had ik niet gereden , de derde wel en de vierde kwam slecht uit.
Even kijken hoe ze het komende winter gaan doen en volgende zomer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 21:16 



 
Profiel   

Mijn doel voor dit jaar is M dressuur starten met Fleurtje.

Met mijn andere pony gewoon lekker ervaring opdoen op vreemd terrein dit jaar. Die vindt alles nog zo vreemd en raar :wow:

Jolliej vaak lopen inderdaad. Ik was met de vaardigheid eerst ook altijd de weg kwijt. Als je het vaker doet, gaat dat beter heb ik gemerkt (9 hindernissen is wel veel trouwens :') )

Zaterdag districtkampioenschappen.
Heb hard geoefend laatste tijd, dus ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 06:24 



 
Profiel   

Haha, vrijdagochtend maar erheen, fiets mee en de hele dag maar lopen. Filmen en nachts het filmpje aanzetten met koptelefoon. Misschien blijft er dan iets hangen hahaha :P :o

Leuk dat je met Fleurtje M wilt gaan starten, zat er al op te wachten haha! :D Gaat vast goed komen met die topper! Ga je alleen haar starten zaterdag of Charlie ook?

Ik ga zondag starten in Wormerveer, met dubbelspan, dressuur en vaardigheid. Ik merk dat er maar weinig wedstrijden voor het mennen worden uitgeschreven nog tot dusver. Iig niet in friesland, daar baal ik best wel een beetje van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 23:13 



 
Profiel   

Hier afgelopen zondag ons wedstrijddebuut gehad. Pony is officieel B+2 nu :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 11:12 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Hier afgelopen zondag ons wedstrijddebuut gehad. Pony is officieel B+2 nu :+


Leuk toch, gefeliciteerd!!

Mijn DK is best goed gegaan!

Met Fleurtje dressuur 5e geworden en ticket voor Hippiade in de pocket!

Met Charlie deed ik alleen vaardigheid. Met als doel rustig en ontspannen rondrijden.
Met als resultaat foutloos en 1 sec boven de tijd :+
Hij was 4e geworden en mag dus ook met hem naar Ermelo!
Helemaal niet verwacht, maar toch erg leuk :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 13:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 10 [ 237 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen