Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 116 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Jorex jorie is aan het puberen. Streng zijn, en consequent.

Belker heeft een topper. Heerlijk zo'n brave.

Biancacoo heerlijk struinen in kringloop winkerl en op rommelmarkt, en een zeer gewenst item vinden.

Baudyh had autopech.

VHU tijd vliegt voorbij.

Vandaag na de menles de laatste bramen uit de vriezer tot jam verwerkt. Onze vrienden die in onze vakantie op de pony's pasten hebben veel bramen geplukt.

Het lessen ging lekker we hadden al een tijdje geen les gehad, ik heb nu weer een een goede instructreur gevonden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:41 



 
Profiel   

Jorex, dat komt vast wel weer goed,... lekker wandelen met Jorie..even terug naar de basis misschien.
Marga, heerlijk bramenjam, en wat goed een nieuwe instructeur gevonden !! Top.
Belker, zo fijn om te zien dat Fiësta het zo goed doet, en ook nog met de trailer en alles, superpaard !! Heerlijk genieten, hoe vond Johnny het ?
Wpaard, nog op pad geweest ?
Ips ..heb je het vroege opstaan overwonnen ?..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:47 



 
Profiel   

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij de meeting!

Hoe oud is jorie? Wel balen dat hij zo doet de laatste tijd.. dan maar even streng zijn ~~}>

Ik zie leuke foto's tegemoed komen +:)+

Ik ben heel erg verkouden geworden vanaf het weekend en dus helaas niks kunnen doen. Sinds vandaag ben ik weer wat aan het opknappen. Had de ponys gevoerd en weiland uitgemest en was bekaf, stomme verkoudheid. Gaan er nog mensen volgende week naar zuidlaardermarkt? Ik ga er wel heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 17:54 



 
Profiel   

Jorie is nu 6 en heeft in 2020 zich 3 maanden niet laten vangen uit de wei ook. Dat hij en ik beide na een kwartier rennen zo iets hadden van we hebben ons beweging wel weer gehad nu. :o
Dus had gehoopt dat meneer wat uitgepuberd was, maar ben nu extra streng en consequent met m. En dan in alles, geen stiekeme grasjes meer onderweg naar de paddock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 18:34 



 
Profiel   

Ohhh..en Belker de Efteling...superleuk..ben ik al jaren niet meer geweest,..is zooo leuk.
Jorex... komt vast goed...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 18:47 



 
Profiel   

Wha.....alle regen viel hier...heul natte training vanmorgen... nu koffie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:34 



 
Profiel   

Citaat
J is nu 6 en heeft in 2020 zich 3 maanden niet laten vangen uit de wei ook. Dat hij en ik beide na een kwartier rennen zo iets hadden van we hebben ons beweging wel weer gehad nu. :o

:')
Ik weet als je zo bezig bent is het niet grappig maar als je het zo leest wel. Mijn Ollie kon er ook wat van. Ook wel eens laten staan. Of dat ik dan join ups ging doen in de wei. Zo van lopen kreng. Snuitje had daar af en toe ook een handje van. Maar die was eigenlijk slimmer, want zodra ik hem dan in de wei aan het werk wilde zetten, met grondwerk dus, kwam hij opeens heel lief naar me toe echt... duveltje ~~}> _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:06 



 
Profiel   

vhu: geweldig :j sun had ook een leuk grapje vond ze zelf: als ik de trailer aankoppelde....hup in de diepste plas met modder,dan was de modder ineens niet vies en nat ,goh wat mis ik die grapjes van haar :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:05 



 
Profiel   

Ahhhh jouw Sun was ook geweldig :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 11:34 



 
Profiel   

Dan is jorie echt in de puberteit. Consequent blijven, succes _/-\o_

Vandaag eindelijk weer een ritje kunnen maken. :D kan merken dat ze wel dikker wordt maar goed moet ook :')


[ img ]
Deze is in draf.



[ img ]
Deze in stap

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 12:55 



 
Profiel   

Dat gaat goed Wpaard !! +:)+
Ht, Zulke dingen zijn alsof het gisteren nog gebeurt is....je vergeet ze nooit.. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 12:58 



 
Profiel   

Jeutje wat staat ze ver van de wagen af!

Ik heb een (voorlopig) nieuw gezinslid. Vandaag een staprondje gaan koetsen met stalgenootje achterop. Gisteren had Miepje hard gewerkt dus een chill-rondje in stap. We rijden dan meestal een rondje bos of door de polder richting tuigenmaker Van der Wiel. Onderweg, net nadat we de 80 km weg afgeslagen hadden de polder in, liepen daar twee dames met een grote sterke trekkende hond die een kitten in de bosjes wilde pakken. Stalgenootje ging van de koets en pakte het kitten. Een mak beestje van een week of 10 - 12 denk ik. Beetje vermagerd, duidelijk wel bij mensen opgegroeid.
Ik heb haar in mijn jas gestopt en de rest van de rit de Achenbach - éénhands-leidselvoering geoefend :D . Heel nuttig voor de dressuurproeven O:) :j _O- . Kitten ging lekker warm liggen knorren en sabbelde / knabbelde aan mijn hand die haar belette om uit de jas te klimmen.

Op de terugweg aan de drukke weg bij de drie huizen aangebeld van wie ze is. Niemand dus, en verder zijn daar binnen een km geen huizen in de buurt. Eén man zei: "geef maar, want ik moet toch weer een paar nieuwe katten halen voor de muizen". Gaan we niet doen, aan deze weg worden ze massaal doodgereden.
En op zo'n moment bedenk ik me: 'Wat heb ik toch een überbraaf paard. Zo sensibel en ADHD ze altijd is tijdens training, zo chill is ze tijdens een rondje stappen langs een keidrukke weg.'

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:54 



 
Profiel   

Gem, <3 een kleine kitten gevonden. Foto?

Gisternacht workshop nachtfotografie gedaan [BB-ITP] Uilen: veel mensen weten niet wat er s nachts vliegt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 06:56 



 
Profiel   

Heeeeel gaaf Janouk..
Gem nieuwe bewoner...succes ermee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:50 



 
Profiel   

Gem dat wordt toch een blijvertje?
Kittens...... ik blijf uit de buurt, anders huis vol katten. En ben al personeel genoeg voor huidige kat.

Wpaard het ziet er naar uit dat jou wagen toch voor een maatje grotere pony is. Wat is jou shetje een braaf beest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:15 



 
Profiel   

Lekker ritje WPaard, ze heeft de vaart er nog wel in. De kar is wel wat in verhouding, maar zolang hij licht rolt moet dat geen probleem zijn.

Gem, een foto van je nieuwe aanwinst mag wat mij betreft wel geplaatst worden. Wel sneu zeg zo'n dropje helemaal alleen in de wereld. :(:)

Gave foto's Janouk!

Hier afgelopen vrijdag 2 maal gemend. Alex 's middags en Jorie maar weer meegetrokken naar les. Meteen aan het begin van de les was er een paard naast de bak die shetlanders niet grappig vond en zich losrukte en terug besloot te gaan naar stal zonder ruiter. Gelukkig reden we toen aan de andere kant van de bak. Jorie was me overdag ook al een hand vol en 's avonds zette zich dat gewoon voort. Schrikken van een teckel langs de kant en dan menen dat je het 2 keer kunt flikken om een volte te draaien. De tweede keer een zweepslag gegeven, teckel liep niet te blaffen en gewoon netjes met baas en paard mee. En toen kon ie wel normaal er langs. Vervolgens draaide ik ergens een volte om achter een andere menner weg te raken, schrikt meneer van het zand (Terwijl we in een zandbak rijden). Er stond een hoefafdruk in en daardoor stak het wat omhoog. Ik heb hem even keihard uitgelachen dat ie daarvoor opzij moest. :')

Ook nog even op momenten dat ik ruimte had wat korte galopjes mee gepakt en op de eerste keer na, deed hij dat heel braaf. Een paar pasjes en dan netjes op mijn commando weer terug. De eerste keer dacht ie alleen weer "vaart maken en doei!", alleen in een bak kan ik hem heel gemakkelijk een korte volte opgooien en helaas voor hem moet ie dan terug naar draf. En daarna snapte hij weer dat de galop dus niet betekent bananen in je oren en gaan. Wel daarna met stappen en dan de overgang naar draf een keer een onnodige bok gehad ook. Dus hij was echt wel stout. Dan neem ik hem ook terug en vraag ik hem opnieuw aan te draven, hij hoeft niet te bokken omdat ie dat geinig vindt. Maar nu weet ik dus ook dat het gewoon weer een fase is waar ik doorheen moet met hem en dat ga ik maar gewoon even veilig in de les doen. :o

Nu afgelopen weekend lekker even bezig geweest met mijn andere hobby gistermiddag. We hadden een culturele middag en moesten daarbij met de fanfare wat stukjes spelen voor de livestream. Vanmiddag bij mijn ouders op de thee geweest. Dinsdag misschien als ik tijd heb weer even wandelen met meneer de boef. Alex komt komend weekend wel weer, mijn vriend is komende week vrij dus ik wil ook wat tijd met hem doorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:24 



 
Profiel   

Aah heb je een foto van de kitten gem? En houd je het kitten ook of dat niet ? :)

Wat een gave fotos janouk :#

Goed bezig jorex. +:)+

De kar trekt licht en meestal men ik alleen met haar dus dat kan wel. Soms komt mijn jongste dochtertje erbij op en dat is dan het maximale. :j Joly houdt van draven voor de kar, oortjes naar voren en gaan :D Ik ben al wel aan het rondkijken voor een leuke sulky maar meeste staan zo ver weg .. En ik heb geen trekhaak en mag niet met trailer rijden dus dan zit ik weer met het vervoer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:39 



 
Profiel   

Ik weet niet wat voor auto je hebt maar een HCA past gemakkelijk in een bestelauto of een stationwagen.
Want het lamoen bestaat uit 2 delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:28 



 
Profiel   

Ik benavond opnieuw getrouwd…..
[ img ]
Er was een Halloweenwandeling bij Huis te Eerbek, ontzettend leuk gedaan en gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:41 



 
Profiel   

:oo :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:38 



 
Profiel   

Whahaha Belker... _O-
Wel gelezen...ff geen tijd om uitgebreid te reageren

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:08 



 
Profiel   

Scary :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:07 



 
Profiel   

Ollie heeft een nieuw baasje een 9-jarig meisje, staat er keurig op en rijdt haar erg leuk. Dus dat gaat goedkomen! Heeft Ollebol goed uitgekozen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:58 



 
Profiel   

Wat fijn VHU.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:00 



 
Profiel   

Toch fijn als je hoort dat ze weer een goed huis treffen. Ik vind dat hele paarden verkopen maar niks :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 21:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 116 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen