Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 118 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Absoluut Biancacoo. :+ En salami eten, die is daar zo lekker.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:31 



 
Profiel   

En al die heerlijke vis en salades met die zalige olijfolie :Y)

@HT ja dat kan ik me ook voorstellen dat je dat een keer wilt meemaken. Lijkt me ook super leuk, en romantisch (zie je dan zo in zo'n Sissy rijtuigje zitten <3 in een (nep) bontjas)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:48 



 
Profiel   

Zucht ... Sicilië <3 (ook een stukje Italië). De ham is daar verschrikkelijk lekker (salami schijnt daar ook super te zijn, maar ik hou niet van salami), de kaassoorten en de mango's uit de tuin van mijn 'schoonnicht' :~ . De olijvenoogst zal nu wel volop gaande zijn ..... *heimwee * _O- .

happytime schreef
Knapperd belker,nu ook maar zo eentje maken!
Heerlijk vhu,wat was de temperatuur nu? Wij zitten ook te denken aan de stedentrip,of lissabon of barcelona,kerstmarkt wenen....pfffff doe maar al!emaal _O-

Srprs.me ! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 16:52 



 
Profiel   

Nog 4 weken en Tenerife here we come <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:30 



 
Profiel   

Een mooie kerstmarkt, lijkt mij geweldig !! Ik vind de kleine Zweedse kerstmarkt in de suikerfabriek al erg gezellig, ooit naar zo'n grote ... :j
Ips en belker mooi vooruitzicht !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:04 



 
Profiel   

Kasteel de haar in haarzuilen heeft eind november een kerstmarkt,paar jaar geleden genoten daar,heerlijk sfeertje en leuke kramen. :j
Maar eerst volgende week woensdag weer aan de medicatie en hopelijk dan mijn ziekte v crohn weer rustig,en dan optimaal van alles genieten en zoals mijn positieve scheurkalender zegt vandaag : blijf iets steeds weer proberen en als het echt niet gaat ben je vast in iets anders beter! Nou...gelukt vandaag...ramen gelapt....tussen de strepen door zijn ze echt schoon! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:25 



 
Profiel   

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:30 



 
Profiel   

Ramen lappen _/-\o_ bikkel....
Hier laatste rondje getraind voordat we ons 1e wedstrijdje mee gaan doen.... het zal meer een gewone training zijn... om in de prijzen te vallen..zijn we niet meer snel genoeg..dus gezellig op pad naar Knegsel dit weekend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:37 



 
Profiel   

HT met regenwater afspoelen en zo laten drogen dan heb je geen strepen.

Ramenlappen doet manlief, als ik het doe krijgen we storm.

Allemaal vakantie plannen. Hier niet, lekker thuis en puzzelen.

Bianca gaat gezellig meedoen met de wedstrijd.

Zelf heb ik zondag het debuut met Cor en Eef, zou leuk zijn als we een winstpuntje kunnen rijden.
Cor weet niet wat hem overkomt even een proefje rijden en dan lang op de stalgang moeten wachten totdat we de vaardigheid kunnen rijden.

Het is hier de start van de wintercompetitie, een wedstrijd per maand. Nov. indoor, dec. vrij. jan. dressuur/vaardigheid, feb. indoor, mrt. dressuur/vaardigheid en april de finale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 12:15 



 
Profiel   

Leuk Marga, wintercompetitie, alvast veel succes !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:02 



 
Profiel   

Wat leuk Marga, veel plezier. Zo een competitie klinkt helemaal leuk. Dat motiveert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 14:28 



 
Profiel   

Echt super leuk Marga *\o/*

En veel plezier Biancacoo *\o/*

Ahhh wat een zalig vooruitzicht Ips *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 16:35 



 
Profiel   

We willen minder paarden dus………..hebben we er net een merrie bijgekocht. Dussss. Ha ha
Een grote vos ( 1.74m) ster merrie van 8 jaar.
Tja. Soms word iets je gegund dan moet je gewoon. Ze is niet drachtig. Dus volgend jaar mooie hengst voor haar zoeken. Dat heb je als er dan een stal over is.
Maar dan gaat volgend jaar wel Cassio weg.

We hebben een echte mooie voerruif gekocht. Met 16 plekken. En we hebben 8 oh nee 9 paarden.
Nee grapje. We willen hem tussen 2 weilanden in de afrastering zetten.
Dan heb je aan elke lange zijde 5 voederplaatsen. Super blij mee[ img ]

Van het weekend gaan we de merrie ophalen. Dan komt er een foto van haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:16 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Baudyh. Wat leuk. Vertel eens meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:17 



 
Profiel   

Belker schreef
Gefeliciteerd Baudyh. Wat leuk. Vertel eens meer?


Dat zal ik doen als ze hier is. Net voor de telefoon gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:18 



 
Profiel   

Gsvr voerruif Baudyh, en gefeliciteerd met jullie nieuwe merrie, wat een kasteel...174 :wow:
Hier ook geen vakantieplannen...helaas geen Zweden deze winter voor ons...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 07:04 



 
Profiel   

Geweldig Baudyh! Zo gaat het toch altijd he met een lege box, dat kan niet :P
Super fijne ruif, ga je veel plezier van hebben. Toen ik nog mijn eigen weiland had, had ik zo'n ring, met plek voor 8 paarden, wat erg fijn is want dan kunnen ze (als je er 3 / 4 heb) altijd een plekje hebben zonder 'gedoe'. En het bespaart je echt hooi / kuil, plus opruimen. Had er wel van die platen bij liggen, maar bij ons is het klei grond is heel anders dan bij jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 11:45 



 
Profiel   

Baudyh zo riep ik bij de aanschaf van de huidige teckel deze komt niet in bed. Ze ligt er dus wel in en vaak als eerste.
Zelfde als minder paarden, en lege boxen.

Maar wat een mooie ruif.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:28 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Geweldig Baudyh! Zo gaat het toch altijd he met een lege box, dat kan niet :P
Super fijne ruif, ga je veel plezier van hebben. Toen ik nog mijn eigen weiland had, had ik zo'n ring, met plek voor 8 paarden, wat erg fijn is want dan kunnen ze (als je er 3 / 4 heb) altijd een plekje hebben zonder 'gedoe'. En het bespaart je echt hooi / kuil, plus opruimen. Had er wel van die platen bij liggen, maar bij ons is het klei grond is heel anders dan bij jullie.


Nee hoor zand grond hier.

De bedoeling is dat de ruif in de lengte in de afrastering komt en dan komen er ook platen onder. Maar eerst gewoon zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 13:40 



 
Profiel   

Goed idee. En super fijn dat jullie zandgrond hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 22:57 



 
Profiel   

Gisteren hebben Thor en ik dressuurwedstrijd gehad in Vlagtwedde. Ik was behoorlijk zenuwachtig, want de Fabercompetitie is best een grote dressuurwedstrijd, allemaal van die echte dressuurpaarden. Maar ja, bij gebrek aan andere wedstrijdmogelijkheden toch maar ingeschreven.
Tijdens het losrijden was er een amazone die nogal neerbuigend deed; dat was niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen. Thor vond de versieringen aan de bakrand heel erg spannend, gelukkig hingen er ook wat in de losrijbak. En dan krijg je de protocollen terug....
Wow, 197,5 en 188,5 punt. En het commentaar van de jury… De 2e proef helaas wat meer spanning, het juryhokje was erg bedreigend.
Omdat mijn gezondheid even niet zo geweldig is, zijn we na het ontvangst van de protocollen naar huis gegaan. Vandaag zie ik in de uitslagen dat we gewoon een 5e prijs hebben binnengesleept voor de 1e proef!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:46 



 
Profiel   

Wat een geweldige boost voor jullie vertrouwen! Prachtig commentaar <3
Baudyh heeft een super hooiruif, slimme investering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 17:17 



 
Profiel   

@Tine Wat een geweldig resultaat en commentaar! *\o/*

@Waar een stal leeg staat, is plek voor een nieuw paard toch.

Sorry voor mijn afwezigheid. Hier is niet veel gebeurt behalve dan dat Jorie me weer de doodsschrik heeft aangejaagd afgelopen vrijdag. En ik heb anderhalve week geleden naast het paard gelegen in de rijles. Pony struikelde over een balkje en viel zelf op zijn knieën (En dat allemaal in stap, dus het zag er heel knullig uit). Verder durf ik steeds meer met rijden en werkt t zelfs ontspannend.

Nu Jorie, hij was afgelopen vrijdag zo'n elastiekje dat elk moment kon knappen. Zo voelde het aan, ik had hem redelijk onder controle. Hij was er 1 keer tussenuit gepeerd omdat er een aanspanning van achteren kwam, maar toen voelde ik het aankomen. Dus op een mini-volte gezet. Toen aan het bijna einde van de les had ik hem eindelijk wat ontspannen met zijn hoofd netjes omlaag. En toen legde de instructeur het zeiltje neer waar hij normaal ook al een hekel aan heeft. Het gebeurde achter ons en wij waren zeg maar al bij de volgende hoek. En toch vond Jorie het nodig om er compleet vandoor te gaan. Gelukkig gaf de aanspanning voor ons ons de ruimte om de bocht te halen, want hij ging echt van 0 naar 100 qua snelheid. En ik heb hem meteen na die bocht op de ho gezet, hij zal m wel flink gevoeld hebben in zijn bekkie, want ik was hem echt kwijt dacht ik, dus heb er flink aan lopen trekken. Ik was zelf echt in paniek, want het kwam ineens uit het niks. En hij stond stil en ik was er zelf klaar mee. Dus iemand heeft ons de bak uit begeleidt, want ik was zelf niet in staat om hem eruit te sturen zo erg trilde ik. Ze zei nog wel:"Hij stond wel goed stil en bleef ook stilstaan, dus het zijn echt gewoon grappen van m". Ze is heel ervaren met beleren en mennen van shetlanders, dus als zijn tanden morgen oké zijn dan neem ik hem wel weer mee. Ik weet namelijk waarom hij zo gespannen was, de mais ging eraf vrijdag en ze zijn omsingelt door maislanden thuis. Zelfs Alex was nerveus van al die machines. Dus het was achteraf gesproken gewoon verstandiger geweest om Jorie niet mee te nemen die avond, maar ja, die mais gebeurt maar 1 keer per jaar. En we hebben eigenlijk alleen de laatste 5 minuten gemist, verder was ie oké in bedwang te houden. Dus morgen eerst maar even de tandarts voor hem, hij maakt namelijk ook proppen met zijn hooi, dus hij zal wel een paar haken hebben. En Alex moet maar even wachten, want de tandarts heeft zijn hand gebroken en kan dus maar 1 paard per dag doen. Maar dat is dus even een update van mijn kant, Jorie ging de week ervoor heel goed in de les, zelfs een ronde galop mogen doen.

En oh ja, gisteren was Halloween, dus Alex was een paars spook na de rit. :+
Wel genoten van die rit met Alex, heerlijk even ontspannen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 17:45 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk Tine. En ik vind het ook best wel lef hebben om toch te starten. Daarmee help je ook anderen met niet-standaard-combinaties _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 17:46 



 
Profiel   

Knap gedaan Tine, gewoon blijven rijden en genieten.

Wat balen dat Jorie weer zo bezig was. Dat is niet fijn voor je zelfvertrouwen. Ook al was er een aanwijsbare reden. Niet fijn.

Weinig te melden, ik ben rustig met Fiesta en Johnny bezig. Heel basic, johnny meelopen aan touwtje , voetjes geven en poetsen. Fiesta onder de man stappen, nageven en hand volgen. Oja en halthouden op dieper zitten en uitademen, maar die zit er iets te goed op, als ik iets dieper uitadem staat ze stil.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 18:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 118 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen