Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 122 van de 187 [ 4672 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Goed bezig Biancacoo. Ik ga morgen vrijwilligen bij de indoor outdoor eventing in Exloo en zondag dressuurwedstrijd met Thor.

Maar eerst nog flink werken vandaag. Fijn weekend alvast voor iedereen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 12:08 



 
Profiel   

Ik hoop dat het weer daar beter is dan hier Tine, echt koud ellendig novemberweer bleh :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 18:48 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Ik hoop dat het weer daar beter is dan hier Tine, echt koud ellendig novemberweer bleh :brr:

Thermo ondergoed, skibroek, sjaal en handschoenen liggen al klaar ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:39 



 
Profiel   

Koud? Ik zit in een korte broek op terras **\O/**
Ok sorry, 3500 km van huis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:50 



 
Profiel   

Ipsilonka schreef
Koud? Ik zit in een korte broek op terras **\O/**
Ok sorry, 3500 km van huis :+


_O- _O- _O-

Lekker hoor! Geniet ervan.
Het is hier waterkoud en heel somber weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:52 



 
Profiel   

Ips, je zou jezelf bijna een quarantaine cadeau doen om daar te mogen blijven. Het is hier gewoon vies winderig, nat en koud. :brr: .

Hier in Geldrop gaat de indoormarathon vooralsnog door, maar dan met een tot 17.00 uur ingekort programma. Oftewel, heb je geen zin om de kou en nattigheid in te gaan, meld je gerust af! Dat scheelt de organisatie kopzorgen :D . Maar nee, wedstrijdmaatje wil gewoon rijden, dus ik ga als invalgroom mee. Morgen verkennen, zondag rijden.
Vandaag les gehad, en galoptraining gedaan vanwege M-niveau wat ik nu wil gaan starten. En ik lees dat het met één hand rijden uit de proeven gaat :roll: . Ik vond het altijd al wat functieloos, maar ook jammer dat het eruit gaat. Het S-je rijden lukt me nu nog niet met dit paard, maar weet dat het snel geen probleem meer zal zijn en dan scoor ik hoog op dat soort onderdelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:49 



 
Profiel   

Biancacoo auto weer heel en lekker met de hondjes op pad.

Tine weer een druk weekend, waar haal je de energie vandaan?

Ips zit lekker warm en droog.

Gem heeft een indoormarathon.

Hier is het nat en koud, zit lekker op een warme kruik ( iets met verstapt) en ben moed aan het verzamelen om naar buiten te gaan en nog mest te ruimen.
Morgen ook een indoormarathon rijden de eerste met Cor in het span, helaas heeft mijn groom afgezegd i.v.m. erge rugklachten dus ik heb nog een primeur, manlief gaat achterop (doet hij namelijk ooit tijdens wedstrijden). Maar nu i.v.m. corona liever geen scholier achterop. En hij bood het zelf aan de lieverd.
Enige nadeel nu geen foto's of filmpje van de wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:26 



 
Profiel   

Hier zijn we net klaar buiten. Nu weer droog en warm worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:04 



 
Profiel   

Het vrijwilligerswerk was tot 14.00 dus nu "vrij". Bij thuiskomst eerst de paarden maar op stal gezet. Dan kan Thor opdrogen, zodat ik kan poetsen en vlechten. Als hij droog is dan een deken op, dan mogen ze weer naar buiten. Ze stonden alledrie lekker in/bij de schuilstal.

Straks nog met sinterklaassurprise of gedicht aan de slag voor school. Moeilijk, want ik ken het kind niet zo goed, waarvan ik lootje heb getrokken....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:39 



 
Profiel   

Succes Tine met de surprise.
Gem indoor, goed gegaan ?
Marga primeur met man achterop, hoe ging het ?
Ips..whaha..geniet ervan !!
Hier... bijkomen van elke dag een stuk tegelvloer leggen...bijna klaar...
Nu warm bij de kachel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:12 



 
Profiel   

Ik ben alweer thuis (helaas) en extra vrij want positieve zelftest. Vanmorgen getest bij de ggd en nu wachten… We hadden niets in huis dus we zijn om 12 uur ‘s nachts naar de winkel gegaan om boodschappen te doen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:20 



 
Profiel   

Aiiii...

Hoe voel je je? Gelukkig hebben jullie zelf een supermarkt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:22 



 
Profiel   

O nee Roos, wat een }> |( :?

Beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:23 



 
Profiel   

Gewoon verkouden, niks geks verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:37 



 
Profiel   

Beterschap Roos, wel fijn dat je boodschappen kon doen, we moesten er erg omlachen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:54 



 
Profiel   

We waren 6 dagen weggeweest en zondag uit de kastjes gegeten, we vonden dit een handige oplossing! Koelkast was echt leeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:06 



 
Profiel   

Gelukkig dat je er niet zo'n last van hebt. Hoop dat het zo blijft! Dan heb je wel mooi weer wat weerstand opgebouwd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:19 



 
Profiel   

Oeps Ips, verder het zelfde als VHU zegt.

Biancacoo man als groom heeft geen huwelijkse crisis opgeleverd en het resultaat was niet slecht, in de middenmoot geeindigd en dat met een snotaap in het span. Pony's werden 2e ronde iets te enthousiast dus de laatste hindernis ging niet zo vloeiend m.a.w. ging met te veel gang de hindernis in niet gesloopt maar wel een bal eraf bij poort C, deze was echt niet te redden door ml. Cor heeft nog moeite met de binnenbocht maar dit wist ik wel. Moet hem ruim rijden maar Eef wil wel eens wat te snel de bocht om volgens Cor. Eef vindt het zowiezo een leuk spelletje en wist na de 1e ronde de route al en vergat af en toe dat hij niet alleen voor de wagen stond.(kort door de bocht en in het midden erdoor willen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:32 



 
Profiel   

Biancacoo schreef
Gem indoor, goed gegaan ?

Super! Wedstrijdmaatje was zo gelukkig ermee! Paard liep echt fijn, goed bestuurbaar, kracht en wat hoger tempo begint ook te komen en voor tachtig procent in galop. Kreeg vanmorgen nog een appje: "Ik zit nóg na te glunderen". Kijk ... daar doe je het voor!

Zaterdag 'moet' ik zelf weer dressuren. In Bergharen (wat een kolere-eind weg).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:40 



 
Profiel   

Zoals altijd ben ik een positief ingesteld persoon. Voel me nog steeds zeg maar gewoon verkouden, hopelijk blijft dat zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:56 



 
Profiel   

Het schijnt na ongeveer 5 a 7 dagen of te verergeren of je wordt snel beter. Hoop het laatste :(:)

Gedoetje weer met al die wedstrijden / lessen etc. alles weer anders :\ geldt natuurlijk voor alle sporten en bezigheden buitenshuis. Vind het vooral zo ellendig voor jongeren. Voor hun gevoel staat hun leven al bijna 2 jaar stil. Is niet zo maar goed, jong en niet er op uit kunnen gaan na 17.00 uur (dwz horeca, sport) is toch wel 'n ding...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:29 



 
Profiel   

Gem, super gedaan, en veel succes zaterdag
Marga, goed gedaan, jammer van het balletje, maar top dat het toch zo goed gaat met je 2-span.
Ips...ohnee.... beterschap, hopelijk knap je heel snel weer op..
Wha |( ...teveel geklust gisteren..mijn nek zit helemaal vast... %)
Was eigenwijs toch met de honden op pad geweest...maar was geloof ik ook niet zo'n heel goed idee..... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:53 



 
Profiel   

Ips altijd handig je eigen winkel om te 'hamsteren' onee dat is een andere winkel :x
Biancacoo,dan maar even rustig aan,fijn dat de auto het weer doet.
Gem weer iemand blij gemaakt en succes met je M debuut
Marga ook weer actief bezig geweest,leuk je man als groom.
Vhu alles goed?
Verder ff alles kwijt.
Hier weer de dames netjes getoileteert,staarten schoon en winterkort,julia haar achterste kies door de dierenarts ingekort.en vandaag weer na maanden even 10 minuutjes aan de longe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:11 



 
Profiel   

Nou HT dit was eenmalig echt een noodgreep. Als ik de weg kwijt was geweest hadd ik geen tomtom aan hem. En hij had het benauwd omdat de bodyprotector wat krap zat de ziel.

Hoe lang bleven jou dames schoon? hier de senior shet binnen een halve dag weer super gepaneerd.

Gem ik vind het niet zo erg dat het met een hand rijden uit de proeven gaat, ik begin wat kracht in mijn handen te verliezen vooral mijn linker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:46 



 
Profiel   

Nou...de staarten blijven langer schoon dan het lijf,blonde vossen hebben best ern makkelijke kleur maar joy die gele.tjonge dat is een varken _/-\o_
Met 1 hand rijden uit de proeven? Heerlijk,ik ben gewoon te dom om achenbach te rijden,ik leer het nooit,frummel maar wat met 1 hand totdat : die 8! Mamamia wat een ellende!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 122 van de 187 [ 4672 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen