Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Warm houden op de kar

 
Profiel   

Hoi alle,

Ik bevries op mijn kar letterlijk :brr:
Wie heeft de goude tip voor de warmste laarzen voor in de winter? Of natuurlijke warme sokken. Ik kleed me dik aan, maar zelfs 3 paar sokken zijn niet meer warm genoeg. Ik heb ook geen mendeken, aangezien het me ook een beetje onhandig lijkt op zo’n hca.
Tips voor warme handschoenen zijn ook erg gewenst _/-\o_

Ps. Sorry als het verkeerd staat :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:30 



 
Profiel   

En als je een regenbroek aan trekt, of lange chaps? Skibroek?

Ik heb trouwens deze handschoenen: Bekijk WiseGoods Handschoenen Waterdicht Touchscreen - Wintersport - Ski Gloves Winddicht - Voor Smartphones - Sporthandschoenen - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/wisegoods-hand ... _iphoneapp

Zelfs in de hagelbui gisteren lekker warme handen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:12 



 
Profiel   

Begrijpelijk zo koud nu :brr: Ik heb een thermo broek onder mijn broek aan, 2 paar sokken en plastic zakjes om mijn voeten. En soms als het echt koud is een rijrok en naast de standaard vest + jas, 2 extra vestjes er onder. Ziet er heel charmant uit maar ik blijf warm :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:16 



 
Profiel   

Skipak of werk winter overall, en aan je voeten gevoerde (werk)laarzen, of hoge schoenen zoals Meindl's met goede sokken zodat je geen zweetvoeten hebt.
Handschoenen, meest perfecte is accu onder je bokkussen en inpluggen met je verwarmde handschoenen. ;) Zo mennen wij s'winters 7 aanspanningen per dag en niemand die het nog koud heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:21 



 
Profiel   

Hier vandaag: legging, skibroek, met wol gevoerde laarzen (daar mogen nog thermo zooltjes in) dan thermo tshirt met lange mouw, 2 fleece truien en een goede winterjas en een motorrijderskol eronder (niet dik maar wel winddicht) Cap op want dat is lekker warm. en dikke menhandschoenen. Zo was het goed uit te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:02 



 
Profiel   

Hilary schreef
En als je een regenbroek aan trekt, of lange chaps? Skibroek?

Ik heb trouwens deze handschoenen: Bekijk WiseGoods Handschoenen Waterdicht Touchscreen - Wintersport - Ski Gloves Winddicht - Voor Smartphones - Sporthandschoenen - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/wisegoods-hand ... _iphoneapp

Zelfs in de hagelbui gisteren lekker warme handen.


Ik vind deze handschoenen alleen echt niet warm genoeg als het vriest...
Dan wil ik er nog een paar dunne handschoenen over.

Ik heb op mijn sulky een fleece deken over mijn benen liggen, dat scheelt echt een hele hoop, maar ook dat lijkt me lastig met een HCA.
Verder thermolaarzen van de Decathlon.

Mijn winterjas is altijd warm genoeg met een trui eronder, en een muts ofzo ook.

Ik zou inderdaad vooral kijken naar extra isolatie om je benen, zoals een dikke skibroek ofzo :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:07 



 
Profiel   

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 17:53 



 
Profiel   

Hebben jullie geen rijpakken? In de drafsport hebben we heerlijke pakken:

https://finntack.com/eu/for-you/clothin ... nter-pants

Waterafstotend vaak ook. Finntack heeft er redelijk wat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 17:59 



 
Profiel   

Rij overall.. zoek maar bij kramer of in de ijsland hoek..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:00 



 
Profiel   

[AR] Warm blijven tijdens het mennen

[AR] Wat draag jij in de winter?

Er zijn hier meer topics over en de nodige tips in te vinden :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen