Eerste buitenrit met April en mijn nieuwe wagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Eerste buitenrit met April en mijn nieuwe wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 08:42

Vorige week zaterdag is mijn nieuwe marathonwagen afgeleverd.
Daarvoor reden we met een tweewieler en dat vonden we niet fijn om mee naar buiten te gaan, ivm dat he dan als groom eerst uit het bakje moest springen.

Zo reden we eerst:
Afbeelding


Maar nu hebben we deze: (Zoals je kan zien ben ik er heeeeeeel blij mee :') *\o/* )

Afbeelding


Afgelopen vrijdag voor het eerst een ritje in de bak gereden met die gave kar:
Afbeelding


En toen zondagochtend voor het eerst les met mijn mooie wagen. En met onze lesgeefster naar buiten gegaan.
Zij zat naast en mijn man stond achterop voor de hand en span diensten.
Hij is een keer afgestapt om de kinketting bij te stellen en een keer omdat er een grote bus aankwam en we aan de andere zijde een stijl dijktalud hadden. Bus gaf ons gelukkig de ruimte. En April keek niet eens naar de bus :+
Ze deed het echt zo goed. <3 <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan als laatste nog even het filmpje waar deze foto's uit komen <3


Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:28

Hele mooie wagen *\o/* <3 en super fijn dat jullie eerste buitenrit zo goed ging! :D

Ik zou toch adviseren een cap op te doen, houdt fijn de zon uit je ogen en beschermt ook nog eens je hoofd :o Afgelopen zaterdag tijdens een rit met 12 koetsen, viel er iemand van de wagen voor mij af. Er gebeurde niet eens iets geks, ze verloor gewoon haar evenwicht denk ik. Maar zo hop met haar hoofd op het asfalt en dus ook geen cap op -O-

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 09:48

Jenkins schreef:
Hele mooie wagen *\o/* <3 en super fijn dat jullie eerste buitenrit zo goed ging! :D

Ik zou toch adviseren een cap op te doen, houdt fijn de zon uit je ogen en beschermt ook nog eens je hoofd :o Afgelopen zaterdag tijdens een rit met 12 koetsen, viel er iemand van de wagen voor mij af. Er gebeurde niet eens iets geks, ze verloor gewoon haar evenwicht denk ik. Maar zo hop met haar hoofd op het asfalt en dus ook geen cap op -O-

Volgende keer gaat er een cap op. We bedachten dat ook toen we alweer bijna thuis waren :+

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 17:39

Ik verplaats dit topic naar Aangespannen rijden in the picture.

hannelot
Berichten: 974
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Eerste buitenrit met April en mijn nieuwe wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 09:33

leuk! wat een leuke kar!

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 17:11

Gefeliciteerd, prachtige wagen! Van deze aankoop ga je vast en zeker geen spijt krijgen. Enneh, hoe zittie? Lekker comfortabel en stevig?

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-22 11:27

JoyCiej007 schreef:
Gefeliciteerd, prachtige wagen! Van deze aankoop ga je vast en zeker geen spijt krijgen. Enneh, hoe zittie? Lekker comfortabel en stevig?

Hij zit heerlijk. Geen last van me rug toen ik na dik een uur op de bok afstapte *\o/*
En de vering is ook super. Stukje door de berm gereden en geen gerammel of extreem gehobbel.

Dus echt een hele verandering ten opzichte van de tweewieler, waar ik altijd met rugpijn afkwam.

Zelfs mijn man van bijna 2 meter kan zijn benen goed kwijt. Zelf zet ik de stoel iets naar voren, dan zit ik lekkerder.