Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 147 van de 187 [ 4673 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Thanks, we zijn lekker met vrienden uit eten geweest, was een erg gezellige avond ! Y)(^)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 10:49 



 
Profiel   

Wat leuk Marga dat de jeugd ook ment. Altijd gaaf. Ik heb zelf de jongens van degene waar ik mijn pony's nu in tweespan beleer bij me in de les mennen. Zij rijden concoursen met hun shetten en fokken ermee.

Gaaf zeg Janouk, ik doe het je niet na zo'n gesprek!

Hier gisteren zelf voor het eerst een "tweespan" in handen gehad. Even tussen aanhalingstekens want het was echt het meest oneven span wat ze er daar ooit voor hebben gehad. Dit is hun kleinste merrie naast Jorie. Match't niet qua kleur en hoogte, maar hey, meneer was wel braaf in tweespan naast haar. Hij vond haar alleen niet zo lief. Ik snap het wel, aan de poetsplaats zou ze Alex ook al een schop verkopen en die zette alleen een stap in haar richting. Nu hopelijk dinsdagavond ze allebei voor het koetsje wat had gekocht. Ze in tweespan voor hun wagen zetten zou een beetje sneu zijn, Alex loopt op zo'n manier dat hij dan elke keer ruzie zou krijgen met hun boom. Of zoals zij zeiden: "Dan houdt ie geen tanden over in zijn bekkie". Mijn kar past wat beter en we gaan er gewoon vanuit dat Alex zich sowieso wel gedraagt. Ik vond het wel erg gaaf dat ik ook even mocht.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 18:43 



 
Profiel   

Ha jorex Jorie loopt al lekker de kantjes er vanaf, die heeft zoiets van die onaardige merrie doet het werk maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 21:38 



 
Profiel   

Ja die moest ook het werk doen hoor. De mijne kregen die kar met geen mogelijkheid alleen van zijn plek. _O-
Bij Alex wou de merrie niet weg stappen, als gevolg lag Alex bijna om want die wilde heel enthousiast die kar trekken en raakte door zijn eigen enthousiasme uit balans. Maar die hebben we na een half rondje ervoor weg gehaald, want zijn hoofd zat echt te dicht op de boom. Dus in dit gevolg was het niet erg dat Jorie niet mee hoefde te trekken. Hij liep er even voor de sier langs om te zien of hij zich zou gedragen. De merrie liep overigens wel hard dus Jorie moest wel aan poten om bij te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 21:43 



 
Profiel   

Ik hoor er weer echt bij


Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 09:47 



 
Profiel   

Ik heb gister bij de laat een nieuw lamoen voor mijn tweede de laat wagen gekocht. Kan ik die gebruiken voor Jendie en de andere voor Jos, ze schelen nogal wat in lengte :D Maar ik wacht ff tot t wat koeler is 8-)

Heerlijk dat je weer aan t mennen bent Belker! Gezellig samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 10:24 



 
Profiel   

Belker schreef
Ik hoor er weer echt bij

[ Video ]

Heerlijk. Ik wil ook graag weer, maar dat zit er voorlopig echt niet in

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 10:51 



 
Profiel   

Belker: heerlijk weer op de bok *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:59 



 
Profiel   

tine10 schreef
Belker schreef
Ik hoor er weer echt bij

[ Video ]

Heerlijk. Ik wil ook graag weer, maar dat zit er voorlopig echt niet in


Tine....ik denk dat Phantom geweldig is voor de wagen +:)+
Wie weet...in toekomst.. :))

Belker, Fiësta doet het écht goed !! Vond ze het niet onwennig, weer voor de wagen...

Jorex, hoe gaat het met het tweespannetje ?
Baudyh, wat zien de veulens er goed uit !! Foto's fb enzo.
Gemma, hoe is het met Inova ?
Vhu, zag een relaxte foto op strand....
Janouk vermaakt zich met Anton en Aladdin en de hondjes
Ht hoe is het met je nieuwe aanwinst, en de pony's ook weer thuis, en handen vol aan pups ?

Fijne zondag allen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 07:17 



 
Profiel   

Het tweespan is door de warmte even vooruit geschoven. Ze hebben er dus nog steeds niet voor gestaan. Wel ben ik van plan met Alex weer de mendurance Echten te starten. Verder hebben ze nu even week vrij.

Echt leuk Belker! Nu Johnny ook nog wanneer hij oud genoeg is. Ik vind je verslagen van hem op Facebook echt geweldig. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 08:13 



 
Profiel   

Bianca, de wagen vindt ze makkelijker dan slepen. Ik denk dat ze nooit gesleept heeft.

Dank je Jorex, hij is ook echt te leuk. Nu op zoek naar fijn en passend kunststof tuig en sulky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 08:39 



 
Profiel   

We hadden vanmorgen kijkers voor Selected.
Voor een dochter. De moeder is een menner uit noord Holland. Sommige van jullie kennen haar vast. Duimen dat het wat word.

[ img ]
[ img ]

Deze mooie man.

Ook voor onze Stella zoeken we nog een nieuw huis. Maar dat komt vast goed

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 12:21 



 
Profiel   

Ha fijn Belker dat Fiësta het zo goed doet.

Baudyh die eerste foto dat koppie geweldig.

Omdat het span het goed moeten doen over 2 weken, geen vrij maar aangepast aan het werk houden.

Vandaag wat vroeger opgestaan, zodat we om 20 voor 9 al met het span onderweg waren en een uur later weer thuis waren. We waren niet de enige die zo vroeg waren, de toeristen waren ook al op pad, moesten goed uitkijken op de onoverzichtelijke kruizing menpad / fietspad. Dat wordt nog wat over 2 weken.
En vanmiddag het tuig gepoetst op mijn gemak in de schaduw (32 graden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 20:53 



 
Profiel   

Onze selected is verkocht. Hij gaat naar een 14 jarig meisje die over 3 jaar mooi de overstap naar de paarden ermee kan maken.
Denk een heel mooi adres.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 21:21 



 
Profiel   

Wat fijn Baudyh, gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 22:05 



 
Profiel   

Ben benieuwd Baudyh! Iemand die ik ken heeft wel een dochter van 14

Hopelijk is het morgen wat minder warm en kunnen de paarden weer wat werken :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 00:33 



 
Profiel   

Baudyh: nu alles weg en je merries weer drachtig?
Hoe gaat het met iedereen? Allemaal de warmte overleefd? Hoe hebben de hussen het doorstaan?
Hier druk met de 2 puppen en eindelijk na 2 weken hebben jane en julia sandra geaccepteerd
Tjonge wat een geschreeuw naar elkaar,nu samen groomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 08:44 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 11:15 



 
Profiel   

Ht..gelukkig nu vriendjes dus... hahaha..merries zijn soms verschrikkelijk.
De hussen...waren klaar met de warmte....maar voelen zich goed..in ons huis is het aardig koel, en ik ben thuis, dus deed ik de hondjes in huis op de meest warme momenten van de dag ..
Goed dat Selected ook is verkocht.
Leuke foto HT.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 12:08 



 
Profiel   

Ja de Gelderse merrie met veulen is weg. Krijgen een leuk huis. Heel blij mee. De merrie is toch al 16 jaar. En ik verwacht dat ze daar oud mag worden.

Het hengst veulen gaat half sept weg. Dan hebben we alleen nog een merrie veulen. Hopelijk verkopen we die ook nog.

De 4 andere merries zijn allemaal drachtig.
Dus hopelijk volgend jaar april en mei 4 gezonde veulens

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 12:27 



 
Profiel   

[VVDD] Crea met Bea: bitten wand gemaakt op stal

Crea met bea vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 13:52 



 
Profiel   

Baudyh heb je dan 6 paarden over ? Is dat goed behapbaar voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 15:27 



 
Profiel   

Mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben niet meer zo actief op bokt, maar het lijkt me leuk om mee te praten en men-ervaringen te delen.

Mijn mini-man Cheveyo wordt volgende maand beleerd voor de wagen, dus ik hoop vanaf dat moment ook mijn men-avonturen te kunnen delen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 19:23 



 
Profiel   

Ipsilonka schreef
Baudyh heb je dan 6 paarden over ? Is dat goed behapbaar voor je?


Nee we hebben er nog 8.
We hebben gelukkig iemand die afmest. En de rest doe ik zelf. Dat gaat prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 21:43 



 
Profiel   

@Jasia Ja natuurlijk mag dat, meer mensen met kleintjes vind ik altijd leuk.

@Janouk leuke wand voor je bitten, ik heb er maar 2 en die hangen allebei in een hoofdstel.

Ik heb even een topicje gemaakt over mijn eerste keer tweespan met de mannen: [AR-ITP] Alex & Jorie hun eerste rondjes tweespan!

Gisteravond Alex opgepakt en vanavond Jorie, dinsdag gaat er bij beide een racestreep uit. Ze zweten echt idioot veel met dit weer en hun doorkomende wintervacht. Jorie was wel weer een avontuur vandaag, hij heeft voor het eerst sinds een poosje weer viaducten gelopen. Alles ging goed en wel, nieuw pad met betonnen buizen ernaast ging ook prima. En toen kwamen we achter een haflinger met huifkar te zitten. Dat was op zich alleen maar leuk vond hij. Wij gingen er in draf voorbij, dat ging ook goed. Maar toen gingen zij ook draven en werd Jorie dus een soort van leider van de groep. Dat vond ie wat minder grappig, dus ik hem inhouden want hij wilde telkens wat vlugger. En toen zaten ze vlak achter ons en wilde hij door de berm mijn moeder voorbij steken in galop en dat was het moment dat ik hem stil zette. En toen draaide hij keurig naar het gevaar toe, zag dat het de haflinger maar was en toen was het weer goed. Dus we zijn er maar achteraan naar huis gereden, want ze moesten ook dezelfde kant op als ons. Hij heeft braaf naar me geluisterd en daar ben ik alleen maar blij mee. Hij mag van mij best aangeven dat zijn emmertje vol zit, dan kan ik hem nog stoppen namelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 21:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 147 van de 187 [ 4673 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen