Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 151 van de 188 [ 4688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 188  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Citaat
onze zoon op laten groeien, en opgevoed, ..2 huizen eigenhandig volledig verbouwd/gerenoveerd.

En dat verdient ook zeker vermelding op je cv! Jij bent zo handig en zo creatief!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-22 19:43 



 
Profiel   

Bedankt Belker en Vhu !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-22 15:57 



 
Profiel   

Biancacoo schreef
Faither.... Heerlijk onze zoon op laten groeien, en opgevoed, ..2 huizen eigenhandig volledig verbouwd/gerenoveerd.... en nu is zoon dus zo groot, dat hij veel z'n eigen weg gaat...tijd om weer een paar uur per week aan de slag te gaan.

@Minipaardjes zijn geweldig leuk !

Ahh kijk, nou dat is niet je standaard 9 tot 5 baan nee! Daar gaan heel wat meer uren inzitten! Heel gaaf ook van die 2 huizen zeg! Leuke projecten lijken me dat.
Dan kan ik me voorstellen dat het wel spannend is om weer te gaan solliciteren etcetera, maar dat moet goedkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 00:39 



 
Profiel   

Succes met het gesprek Bianca!


Jorex: hoe is het vandaag gegaan in Echten? Lukte het om op tijd op te staan? :))

Cheveyo is vandaag naar z'n "vakantie adres " gegaan, het gaat nu echt gebeuren!
Dinsdag na m'n werk de eerste keer trainen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 18:39 



 
Profiel   

Bedankt Jasia.
Jorex in Echten gereden, heel vroeg op, ik was ook zo vroeg opgestaan, om voor het eerst weer met de honden ge gaan trainen.. het was schitterend :j
Spannend Jasia,.... ik hoop dat alles goed gaat, veel plezier dinsdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 18:58 



 
Profiel   

Wat is het rustig hier. Meestal ben ik de stille meelezer, af en toe post ik wat :o . Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie nog mennen tussen de buien door?
Ik heb gisterochtend nog een ritje gemaakt met de kids en joly. Ze had er weer zin in. Maar baal wel van het weer..
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 20:08 



 
Profiel   

Wpaard,hier tussen de buien door longeren ,onderhoud weiland en mijn 2 wagens op maat maken voor de pony,ik krijg de lamoenstokken niet los om te verlengen...iets met kippenkracht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-22 22:53 



 
Profiel   

Gisteren op de fiets een nieuwe menroute verkend.
Op zoek naar veilige parkeerplek en iverateekplekken. Mooi route gevonden volgende keer met Meneer Anton

[ img ]
[ img ]

Vanmiddag laatste grasbaankoers van het jaar voor Madness in Joure.
Koers 4, startnummer 3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 07:06 



 
Profiel   

Vhi van harte gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 08:16 



 
Profiel   

VHU gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 11:55 



 
Profiel   

Dat is herkenbaar happytime. Ik moest het ook laten doen door een man :')

Fijn janouk, een nieuwe route :j

VHU gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 12:22 



 
Profiel   

VHU gefeliciteerd Y)(^)

HT ook hier is ml de techneut, hij houd de bandenspanning en remmen bij, en poetst meestal de wagen voor de wedstrijden. Ik hou hem in ere :j

En handig nieuwe routes verkennen met de fiets, weet je of je er langs kan.

Wpaard af en toe wel nat tijdens de rit hier, start je droog en komt er toch snel een bui tot ontwikkeling en dan kom je nat thuis. Hoort bij de herfst toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 18:28 



 
Profiel   

Zeker in ere houden marga,vind het koetsenpoetsen altijd een dingetje met al dat metaal,voorheen had ik koetsenpoets,super spul,inwrijven ,nawrijven en daarna na het afspuiten een schone wagen,halen ze het uit de verkoop :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 17:07 



 
Profiel   

Net als fietsolie in grootverpakking, ook superspul volgens ml. Maar autoshampoo en regenwater gaat ook goed en je hoeft hem dan maar te laten drogen in de wind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-22 20:01 



 
Profiel   

Even een grote update hier, nogal druk en gestress't zelf. :')

De wedstrijd met Alex ging goed. Ik ben weer samen met een medemennner verdwaald, terwijl de route eigenlijk weer precies hetzelfde was, dus dat was stom van me. En het was samen met Duitsers, maar we reden dus het bos weer uit en toen dacht ik:"Dit klopt niet" en zijn we terug gegaan en toen kwamen we gelukkig wat anderen tegen. Alex had wel weer een te hoge hartslag aan het einde, ik geef het grasland de schuld ditmaal. We waren 2,5 km voor de finish al gaan stappen. Het grasland is gewoon iets te zwaar voor hem. Hartslag was wel keurig gezakt na het kwartier, dus dat was goed. Tijd was ook goed, dus als het niet hc was geweest dan had hij een winstpunt. Hij heeft ook de hele rit lekker door gelopen.
[ img ]


En dan mijn tweespan avonturen. We hebben het spul na 4 keer daar ervoor nu weer thuis staan en gisteren voor het eerst een buitenritje thuis gedaan. Ze doen het perfect, alleen alles was veel te groot dus van alles ingekort, zijn Jorie zijn omlopen te kort. Dus daar is een stuk aan gemaakt. Ik heb nu ook strengendragers gekocht, 3 keer raden? Te groot, strengen liggen alsnog bij hun benen op de grond. Dus voor nu nog even tie wraps als strengendragers.


Verder ga ik volgende week geopereerd worden aan mijn duim. Deze kan al sinds mijn geboorte een hoek van 45 graden achterover en doet nu sinds augustus ongeveer constant pijn. De pezen worden weer strak gezet door het verplaatsen en vast laten groeien van botjes, daarom gaat er 4 weken gips omheen. Dus ik wil ze daarvoor nog minstens 2 keer in tweespan gehad hebben. Ik kan hopelijk vrij vlot na de operatie het mennen weer oppakken, aangezien je voor leidsels vasthouden geen duim nodig hebt. Ik heb al besloten dat een zweep in mijn goede hand en zo'n 2-3 keer per week een halfuur de paddock rond laten lopen in draf en galop hopelijk genoeg gaat zijn om ze enigszins op conditie te houden en dan zien we daarna wel als ik uit het gips ben. :o

Over techneuten, hier is heit(mijn vader) mijn technisch mannetje. Hij is alleen niet zo blij met de langboom, want die valt amper tussen de bevestiging te hameren. Maar ik heb even contact gezocht met Voskamp Hall en die zeggen dat meer menners tegen dit probleem aan liepen. Bij ons thuis kan de wagen niet gestald worden met de boom erop. Maar even doorzagen, kleinere buis in de holle buis en dan met een pin bevestigen aan de wagen wordt kennelijk meer gedaan. Dus heit heeft een klusje nu terwijl ik in het gips zit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 10:30 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal, ik heb een heerlijk verjaardsweekend gehad vorige week :j

@Jorex ach jeetje sterkte met je operatie...! Hoop dat het snel herstelt...
Super mooie foto Jorex! En zo leuk dat je zo lekker bezig bent met tweespan <3

@Wpaard ja dat weer... echt zo géén menweer }:0

@Janouk prachtig die hei staat hier en daar nog in bloei zie ik. Ik heb geen hei gezien dit jaar, zat toen het nog in bloei stond steeds in Friesland :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 18:06 



 
Profiel   

Jorex, Sterkte !!
Hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld, en kun je snel weer mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 19:49 



 
Profiel   

Alles weer bijgelezen

Ik ben vorige week vrijwilliger en blogger geweest voor MenSport op het WK vierspannen in Pratoni del Vivaro :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 22:36 



 
Profiel   

Leuk zeg Gem!


Hier een groot rondje tweespan gedaan. Jorie is nog nooit zo ver van huis geweest. Hij heeft het super gedaan, zelfs op mijn galoppad nog galop meegepakt. Hij wil wel wat te hard nog, maar Alex pakt dan gewoon een handgalopje dus Jorie moet zich dan aanpassen in dat tempo. Net als dat Alex zich aanpast in de draf naar Jorie zijn chill tempo 7,5km/h. Ze werden wel heel blij van de galop. Even 19,5km gedaan. Nu zit ik met een verbrand hoofd. Het weer was heerlijk!
[ img ]
[ img ]

De waterplassen zijn nog wel een dingetje. Dus daarvoor spoor ik Alex flink aan, want Jorie gaat plat op de remmen en springt er vervolgens middenin. Hij probeert erover heen te springen dan, maar omdat hij in eerste instantie weigert, springt hij er dus in (heel komisch gezicht). Maar de kleintjes zijn inmiddels oké, alleen de grote over het hele pad heen nog niet. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 18:56 



 
Profiel   

Ziet er goed uit jorex. Je hebt een leuke span :j succes met je operatie!
Ik zie ook dat je niet ver weg van mij woont :D
Ik woon in groningen en de ponys staan vlakbij Norg.

Wat leuk zeg gem, hoe was het daar?

Vandaag was het inderdaad heerlijk weer dus lekker 5km gemend met joly. Ze had er weer zin in. Maar varkens zijn wel eng hoor.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 19:52 



 
Profiel   

Wpaard, ik heb er een aantal blogs over geschreven op MenSport.nl, als je ze leest weet je alles! (op de blogs na die de hoofdredactie nog steeds niet geplaatst heeft)
Als je niet te veel in de vergelijking-modus met Nederland gaat waar het de organisatie betreft, is het hartstikke leuk om mee te maken. Niet dat de organisatie niet goed was (misschien juist wel 'te' goed), maar heel anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 13:18 



 
Profiel   

Wat een leuke ervaring Gem en een leuke reis :j +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 15:29 



 
Profiel   

Leuke opdracht gem,vind je leuk actief in de mensport,zo leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 18:58 



 
Profiel   

Trouwens, ik hoor er weer bij. We mennen weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-22 16:20 



 
Profiel   

Wat een heerlijk uitzicht Belker!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 01:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 151 van de 188 [ 4688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 188  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen