Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 155 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Klinkt als heerlijke paardendag Gem +:)+

Wat grappig dat je pony zo relaxed in de rust gaat staan :O :)) kan de tandarts er wel goed bij, bij zo'n kleintje?
Hoe is het met je hand?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 17:33 



 
Profiel   

dapper van je gem,weer achter een jonkie,hier alle moed aan het verzamelen om weer "team" te worden met de witte.de commando"s aan de longe zitten er al op zoals ik ze heb bij al mijn ponys.
nu nog steeds lamoenen op maat maken en dan inspannen en "hopelijk" zo wegrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 12:10 



 
Profiel   

Ja dat gaat eigenlijk wel prima. Alleen Alex wil zijn hoofd iedere keer van de steun af halen. En hij kwam de eerste keer aanzetten met de kruk die hij ook bij grote paarden gebruikt. Hij zit bij de mijne op 1 van zijn koffers, plat, wegens de hoogte. _O-

Verder durf ik het weer aan. Over 2 weken heb ik een kerstrit met Alex ook. Afgelopen zaterdag heerlijk 7,5km gereden met hem. Inclusief galop en alles, hij loopt of heeft hij niet 7 weken vrij gehad. Heerlijke pony.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 12:59 



 
Profiel   

Jorex die ouwe getrouwe doen het altijd goed na een tijdje rust. Net alsof je gister nog bent weg geweest.

Gister de indoor marathon gereden hier. 4e bij de pony's (=laatste ben wel de kleinste aanspanning) en er zit nu niet meer zo'n groot tijd gat meer tussen. De mannen deden het prima geen geruk en gepluk en de bocht uitvliegen. En ook nog 6e overall. Dus heeeeel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:31 



 
Profiel   

Fijn bezig weer Jorex.

Knap gedaan Marga, leuk.

Gem, wat leuk, weer bezig met een jonkie.

Biancacoo, hoe bevalt het weer werken, al wat gewend?

HT, leuk dat je ook bijna weer wegrijdt. Hoe is het nu met je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 17:55 



 
Profiel   

Ja hij was wel hyper en heet, maar ondertussen ook braaf. Zo wilde hij na 7 km achter een fietser aan rennen, want hij houdt nog steeds niet van inhalers. Maar 1 keer nee van mij en daarna 1 ho en zat in uitstap modus. Ook nog een fietser gehad die per ongeluk zijn brood verloor vlak voor zijn neus. Alex staat meteen stil te kijken ipv te schrikken. Maar zijn conditie viel me mee. Het vele wandelen heeft daarbij wel geholpen denk ik. Komend weekend wil ik tweespan weer oppakken en dan in januari weer mee in de les. No way dat ik Jorie nu al enkelspan ga oppakken, als ik zie hoe die zich gedraagt aan de hand. Ik vertrouw dat beter in tweespan. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-22 18:27 



 
Profiel   

Goedemorgen,
Mist vanmorgen, doe voorzichtig allemaal.
Gem bezig met nieuwe paardje.
Ht, hoe gaat het met jou paardjes
Belker, ik vind johnny tv geweldig !!
Ja werken gaat goed, nog wennen, maar het gaat steeds beter.
Jorex, lekker bezig, weer op pad met de paardjes, hoe gaat het met je hand nu ?
Marga, hoe is het met jou paardjes ?

Fijne dag allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 07:22 



 
Profiel   

Mijn hand gaat nog niet zo super. Topje zit iets meer beweging in, maar niet veel. Pees is wel in orde, dus het komt door al het littekenweefsel binnenin. En de wond is nog steeds niet dicht, al gaat dat nu eindelijk wel de goede kant op. Ik gebruik nu 2 stukjes roze spul om te voorkomen dat de wond open schuurt aan de brace. Bedrijfsarts van mijn huidige werk (schoonmaken) geeft mij nu eerst tot eind maart. Voelt zo stom om thuis te zitten terwijl ik wel dingen kan in mijn ogen. ;(
Ik hoop dat ik binnenkort ergens op gesprek mag komen voor ander werk. Ik ben druk genoeg met solliciteren nu. Vanmiddag zal ik eerst Alex weer mennen. Ik hoop dat mijn wond volgende week goed genoeg is om ze te scheren. Ik zal ze dan eerst het voornaamste zand eruit föhnen, bladblazer was toch wel wat extreem vond Jorie, want wassen is niet te doen. Dan maar alle messen moet laten slijpen naderhand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 12:07 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Hier alles goed,jane en julia krijgen al aardig het fokmerriepostuur :j ,sandra luisterd steeds beter aan de longe en verder druk met de 2 jonge labradors.hier Lady vanmorgen in de mist

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 12:22 



 
Profiel   

Belker schreef
Biancacoo, hoe bevalt het weer werken, al wat gewend?

Dacht dat het wel aardig ging... maar nu heb ik zo'n werk ochtend gehad... dat ik mij na mijn werk heel klein en stom en onzeker voel..... waar ben ik aan begonnen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 13:52 



 
Profiel   

Komt goed Bianca. Je bent een fijne vrouw, kunt heel veel, geloof ook in jezelf :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 16:02 



 
Profiel   

Ben het met Belker eens,ze boffen met jou,geloof in jezelf,ik ben trots op je :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 18:51 



 
Profiel   

Wat ik als werkgever regelmatig zie is dat mensen zichzelf de tijd niet gunnen om dingen te leren. Nee, je bent niet zo snel als Katrien die begonnen is in 1998. Of je weet niet net zo veel als Klaas die bij het bedrijf is vanaf 2010. Maar inzet en willen leren is zoveel belangrijker. Dus schouders er onder en je leert t vanzelf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 21:49 



 
Profiel   

@Jorex wat fijn dat je weer eens hebt kunnen mennen.... was het zoals ze het hebben gezegd met de wond? Is ook diep dat lijkt me wel even te duren... :(:) en spannend, solliciteren naar ander werk :j

@HT knappe dames <3 hoop dat je de draad op kunt pakken met jouw witte beauty <3

@Marga jij gaat weer gooeoeoeoeod *\o/* leuk hoor.

@Biancacoo ... :(:) :(:) :(:) soms is het wat het is maar het hoort wel bij het inwerken :* komt goed hoor. Er is morgen / overmorgen / wanneer je weer gaat weer een dag.
En ook ik (en ik denk iedereen hoor) voel me soms ook al doe ik bepaalde dingen al jááááren soms ontzettend stom ^) :x
Soms is het ook gewoon stom.
Soms ook niet.
Maar ja... soms is het niet anders... :(:)
Nobody is perfect, gelukkig maar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 22:04 



 
Profiel   

Bedankt dames ! _/-\o_


Ht, super foto zo die 3 paardjes bij elkaar.,.hoe gaat het met de 2 pupdames ?? Groeien als kool zeker ?
Janouk, ik zag een foto van jullie pup,...hij groeittt snel !! De waterrat.
Vandaag een dagje vrij.
Hondjes lekker binnen...kachel aan koffie erbij.
Jorex, ik hoop dat je een leuke baan vind, zou super zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:04 



 
Profiel   

Biancacoo, luister eens naar dit nummer en vooral de tekst.
Be proud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 12:03 



 
Profiel   

Gem het is wel weer wennen een gup voor de wagen, hier is dat met Cor die is de jongste en de groenste en hij deed het al zo goed in de indoor. Je kan goed merken dat ik nu enkelspan les met hem, hij gaat gestaagd vooruit, en je ziet dit in 2span terug.

Jorex niet te snel te veel willen met jou pols, die moet nog een leven lang mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 14:35 



 
Profiel   

Belker :knuffel: thanks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 15:52 



 
Profiel   

Biancacoo een nieuwe baan is altijd lastig wennen, en als de leidinggevende dan knorrig is is het nog lastiger. Veel wijsheid en sterkte gewenst.

HT leuke foto van jou dames. En jonge honden zijn zoooo leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 16:24 



 
Profiel   

Ja komt wel goed hoor.....ik moet er gewoon beter mee leren omgaan... :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 19:51 



 
Profiel   

Bianca, je bent een topper. Zo knap wat jij allemaal voor elkaar krijgt. Een nieuwe baan betekent dat je heel veel nieuwe indrukken krijgt, dingen moet leren. Geef het de tijd, het komt echt wel goed. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 23:15 



 
Profiel   

Bianca laat je niet kisten hoor. Je kunt dit!

Hier afgelopen vrijdag het tweespan, dus Jorie, voor het eerst weer opgepakt. Dat ging heel erg super. Jorie vond eerst de kar niet zo leuk totdat hij snapte wat we gingen doen. Vervolgens remde er een vrachtwagen vlak naast ons. Ook dat vond hij niet grappig, maar met dat hij wilde galopperen, had ik Alex al op ho halt en voet op de rem staan. Daarna gedroeg Jorie zich keurig braaf de rest van de rit.
[ img ]

En vandaag Alex geschoren. Eerst schoon geblazen met mijn föhn op koude stand.
Voor:
[ img ]
Na:
[ img ]

En weer lekker onder zijn nieuwe warme deken in de paddock.
[ img ]

Van het haar kon ik nog een Alex maken _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 15:14 



 
Profiel   

een nieuwe baan is altijd aftasten. Gewoon doorzetten.
Wat een vacht komt er dan vanaf, en wat blijft er naar je eigen gevoel weinig pony over na het scheren :+

Ik heb vandaag een leuke dag gehad, oke ochtend. Oke oke. 2 uurtjes :Y)
[ img ]

We waren door een pensionklant gevraagd als Sinterklaas vervoer, omdat baila altijd zo lekker makkelijk en braaf is. Nou die was echt super braaf. Vond het wel best en was zelf beledigd dat ze niet het schoolplein op mocht om tussen de kinderen te staan (veiligheid) en of het niet nog langer mocht duren. :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 16:15 



 
Profiel   

Jorex alex zijn uggs zijn te kort :D

Chamion fijn zo'n brave pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 20:43 



 
Profiel   

Wat leuk chamion. Geweldig een pony die dat zo leuk vindt! :D
En ja ik dacht ook dat Alex op zijn minst een +1,5 zou zijn qua bcs. Maar de helft daarvan was gewoon absurd dikke vacht. Hij zit op iets van +0.5. :P

@Marga nee deze deken is gewoon absurd kort. Zijn buik steekt er ook onderuit. Verder sluit de deken wel mooi aan. En ze staan s nachts binnen dus dat scheelt ook een hoop.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 21:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 155 van de 187 [ 4675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen