Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Menvereniging noord-brabant?

 
Profiel   

Heyhoii!

Ik men sinds kort met mijn minipaardje, en het lijkt me best gezellig om bij een menvereniging aan te sluiten. Maar waar zitten deze?

Ergens in de buurt van Boxmeer/Sint Anthonis zoek ik wat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 21:18 



 
Profiel   

evie2333 schreef
Heyhoii!

Ik men sinds kort met mijn minipaardje, en het lijkt me best gezellig om bij een menvereniging aan te sluiten. Maar waar zitten deze?

Ergens in de buurt van Boxmeer/Sint Anthonis zoek ik wat.


Er is wel een rijvereniging in Sint Anthonis maar of daar ook menles wordt gegeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 21:23 



 
Profiel   

Wij hebben een menvereniging in Overasselt, 1x in de 2 weken op maandagavond les. https://m.facebook.com/100064377774005/

We hebben nog een lid die uit sint Anthonis komt geloof ik, en we hebben veel shetlanders bij de vereniging :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 21:35 



 
Profiel   

In Escharen zit t raamdal. Een hele actieve vereniging volgens mij. Ook op mengebied.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 22:00 



 
Profiel   

De lijst van verenigingen op de website van Mendistrict Zuid

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 14:51 



 
Profiel   

evie2333 schreef
Heyhoii!

Ik men sinds kort met mijn minipaardje, en het lijkt me best gezellig om bij een menvereniging aan te sluiten. Maar waar zitten deze?

Ergens in de buurt van Boxmeer/Sint Anthonis zoek ik wat.


Menvereniging Peel en Maas heeft diverse leden uit de hoek van Zuid/Oost Brabant met een aantal uit de hoek van Boxmeer/Sint Anthonis. Staat op de lijst van Mendistrict Zuid nog als De Noord-Limburgse aanspanning.

www.menverenigingpeelenmaas.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 15:42 



 
Profiel   

MarjanB schreef
evie2333 schreef
Heyhoii!

Ik men sinds kort met mijn minipaardje, en het lijkt me best gezellig om bij een menvereniging aan te sluiten. Maar waar zitten deze?

Ergens in de buurt van Boxmeer/Sint Anthonis zoek ik wat.


Er is wel een rijvereniging in Sint Anthonis maar of daar ook menles wordt gegeven



Daar was ik idd lid van voor het rijden, maar mennen doen ze helaas niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 17:49 



 
Profiel   

welmoedz schreef
Wij hebben een menvereniging in Overasselt, 1x in de 2 weken op maandagavond les. https://m.facebook.com/100064377774005/

We hebben nog een lid die uit sint Anthonis komt geloof ik, en we hebben veel shetlanders bij de vereniging :)


Zal eens kijken, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 17:49 



 
Profiel   

MallyBelly schreef
In Escharen zit t raamdal. Een hele actieve vereniging volgens mij. Ook op mengebied.


Aah zal ik ook eens kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 17:49 



 
Profiel   

Moonlight17 schreef
evie2333 schreef
Heyhoii!

Ik men sinds kort met mijn minipaardje, en het lijkt me best gezellig om bij een menvereniging aan te sluiten. Maar waar zitten deze?

Ergens in de buurt van Boxmeer/Sint Anthonis zoek ik wat.


Menvereniging Peel en Maas heeft diverse leden uit de hoek van Zuid/Oost Brabant met een aantal uit de hoek van Boxmeer/Sint Anthonis. Staat op de lijst van Mendistrict Zuid nog als De Noord-Limburgse aanspanning.

https://www.menverenigingpeelenmaas.nl


Dankjewel, ik ga kijken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-22 17:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen