Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 159 van de 188 [ 4676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 188  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Mooi oplossing toch.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 16:23 



 
Profiel   

Fijn dat je inderdaad dan toch nog een beetje aan de slag kan met die oplossing.

Tja, laagjes had het moeten zijn... ik denk soms sneller dan ik type. Hierdoor sla ik nog wel eens woorden over :+

In de zomer draai ik ook heel veel uren, en dan is het lastig combineren met dieren erbij inderdaad. Ik heb eigenlijk de mazzel dat ze haar dan ook heel hard nodig hebben in de lessen, dus is het gelukkig geen probleem meer. In het begin gaf ik haar 1 week volledige vakantie en 1 week alleen longeren. Daarna had ik een goed excuus om kort te werken want ze was in opbouw :') Gewoon gaan uitproberen, wat werkt wel, wat werkt niet. Toen ik nog paarden had tijdens +35 uur ging ik vaak heel vroeg in de ochtend. Soms voerde ik de paarden. Bakje koffie en trainen maar. Ik was soms al klaar voordat de meeste personeelsleden aankwamen :D Mijn slaap is heilig dus langer door is geen opties in mijn hoofd. En ook ging het bedrijf vroeg dicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:36 



 
Profiel   

Wel fijn Gem dat ze alles voor miepje hebben overgenomen :j
Iedereen weer aan de slag met dit mooie weer.
Pony was zooo rustig aan de longe,ik heb teugels aan het hoofdstel geknoopt en ben op de dikke vacht gaan zitten! Alleen ff gezeten om te voelen hoe dat ook al weer zat _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 23:14 



 
Profiel   

Ha FIJN HT

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:51 



 
Profiel   

Dat kan zo lekker aan voelen of niet happytime.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 13:27 



 
Profiel   

Eens iets heel anders dan paarden voer en mennen. Ik ben net terug van een 2 daagse insemineren cursus bij de nieuwe heuvel in Lunteren. Kan nu dus zelf onze merries insemineren. Altijd handig lijkt me

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 22:54 



 
Profiel   

Idd slim om te volgen.

Ook wat anders
[TEN-ITP] Johnny’s kennismaking met Trec-PTV

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:07 



 
Profiel   

Wat gaaf baudyh,ik heb bij mijn laatste kwpnmerrie het pipetje leeggespoten en na 11 maanden een veulen eruit moeten trekken _/-\o_ lang leve mijn cursus veeverloskunde die ik ooit ergens in 1991 heb gedaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 08:35 



 
Profiel   

Als fokker altijd handig dat je het zelf kan, de dames kiezen toch vaak die dagen en tijd uit dat het lastig is voor te dekken o.i.d.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 09:35 



 
Profiel   

Even een schopje omhoog.

Waar is iedereen?

Hier gaat het zijn gangetje 3 x in de week met de mannen mennen.
Het weer valt hier mee geen sneeuw en regen deze week tot nu toe.
Wat sneeuw voor de toekomstige kerstkaarten was wel handig geweest.
Ben met Pep z'n PPID medicatie aan het ophogen, ventje is de hele winter al af en aan, aan de slappe mest ook heeft hij een mega vacht en door de lage temperaturen afgelopen week durfde ik hem ook niet gedeeltelijk te scheren (werk niet met dekens) zodat hij het af en toe wel wat warm had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 13:56 



 
Profiel   

Druk met werk, elke zondag een buitenrit begeleiden met de menwagen.
Nu even vakantie maar daar is al bijna de helft van om en heb nog geen 1 dag de hele tijd binnen gezeten. Te druk met afspraken.

Vandaag voor het eerst weer naar Boshuis 3 gegaan. Was koud, maar het zeker wel waard

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 17:58 



 
Profiel   

Ik mag niet meer zeggen het heeft hier niet gesneeuwd.
Vanaf ongeveer 16.00 begon het te sneeuwen en zo hard dat het sneller viel dan wegdooide. maar niet geschikt voor foto's.

Chamion dat wordt toch echt een of meerdere lege dagen in de agenda plannen. Maar de hele tijd binnen zitten is ook niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 18:13 



 
Profiel   

marga1 schreef
Ik mag niet meer zeggen het heeft hier niet gesneeuwd.
Vanaf ongeveer 16.00 begon het te sneeuwen en zo hard dat het sneller viel dan wegdooide. maar niet geschikt voor foto's.

Chamion dat wordt toch echt een of meerdere lege dagen in de agenda plannen. Maar de hele tijd binnen zitten is ook niets.


De komende 3 dagen zit helemaal dicht getimmerd. Met sims2 :D Gelukkig heb ik nog 9 dagen.
Maandag naar equitana met een goede vriendin die ik veel te weinig spreek. Kan niet wachten

Sneeuwen heeft het bijna de hele dag hier gedaan, alleen bleef totaal niet liggen en werd vooral een natte bende. Wel jammer, maar het was niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 19:35 



 
Profiel   

Owww lekker shoppen op equitana *\o/*
Hier alleen maar natte sneeuw en nu heeel veel regen,paddock staat weer bol water.
Zelf ben ik even druk met verhuizen,trailer mag ook weer rijden,toch wel handig dat ding.
Julia begint al lekker dik te worden,jane begon ik te twijfelen maar begint ook al.nog 3 maanden te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 23:21 



 
Profiel   

Ik ben vandaag op equitana geweest. Jammer dat de bovenhallen er niet meer zijn. Kon de shops die ik zocht ook niet op een andere plek vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 23:35 



 
Profiel   

Ik ga zondag naar equitana. De bovenhallen waren er vorig jaar al niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 07:39 



 
Profiel   

Klopt die zijn verwijderd. Iets met groot brandgevaar. We zullen het beleven. Het was de afgelopen edities natuurlijk al kleiner door de verbouwingen en dit is de eerste keer dat ik er kom nadat de verbouwing is afgerond. Hopelijk kan ik de weg nog terug vinden. :D


Nog een foto van gisteren, bij het wegrijden van Boshuis 3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 20:08 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen hier? Allemaal de winter overleefd,klaar voor het voorjaar?
Paarden,ponys en honden weer klaar gemaakt voor leuke ritten,wedstrijden enz?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 13:17 



 
Profiel   

Hoi HT ben ze het hele jaar bezig om ze voor de wedstrijden te trainen.
In de winter tussen de buien door, en straks zo veel mogelijk om ze voor de SMW in september in top conditie te krijgen. :D is nog een dingetje voor de jongste (7) in het span.

Vandaag hadden ze vrij, het lijkt wel dikke herfst. De wind is koud nu :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:46 



 
Profiel   

Ook wij trainen door, weer of geen weer. Vanochtend hoefschoenen gepast, ze gaan rondom op de cute little boots. Vandaag de eerste 20km van dit jaar weer aangetikt, Alex op alleen voorschoenen en Jorie rondom op mijn oude. Jorie heeft ook zijn eerste enkelspan buitenrit in maart goed gedaan samen met een pony van een vriendin van mij. Daarna heeft Alex even de korte 12 km endurance gelopen in maart. Conclusie ze zijn wel redelijk op conditie. Ze waren na die 20 nog niet moe en de nieuwe schoenen bevallen goed, vooral de gleuven zijn erg praktisch met al die plassen. :D

Tijdens de puzzeltocht met Jorie
[ img ]

Alex was een beetje te voorwaarts voor mijn rijmaatje tijdens de endurance dus hij heeft lekker voorop mogen lopen.
[ img ]

En vandaag in tweespan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:02 



 
Profiel   

Ik ben vooral aan het groomen. Anderhalve week geleden vijf dagen Exloo (waarbij TVDB voor de eerste keer op Europese bodem een CAI voor tweespannen gewonnen heeft). Na mijn vakantie ga ik mee naar Lähden en gaat het vierspan mee.
En verder train ik bij mijn voormalig stalhouder. Hij zoekt nog een nieuw paard voor in het tweespan erbij (bruin of schimmel, tussen 1.60 en 1.65 m, 4 - 7 jaar oud, beetje tuigbloed of Gelders, maar met veel beweging en niet te rillerig zou leuk zijn), dus als jullie wat weten? Voorkeur voor een ruin, maar een uitblinkende merrie laat hij ook niet lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-23 13:01 



 
Profiel   

Goed bezig Gem *\o/* onwijs gaaf om zo te groomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-23 07:11 



 
Profiel   

Zo te horen hebben ze een gouden Groom aan jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-23 09:13 



 
Profiel   

Ik vind de wedstrijden (behalve als menner) nog steeds erg leuk. Zowel als groom als wanneer ik voor Hoefnet of MenSport erheen ga.
Derde weekend van mei naar de CIAT Compiègne. Als hulp / groom en schrijver, en voor het eerst in Frankrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 15:19 



 
Profiel   

Leuke uitdaging voor je Gem,kunnen ze je op het thuisfront wel missen?
Gisteren heerlijk buiten in de tuin mijn tuig uit elkaar gehaald en opgepoetst,zohey was echt nodig.sandra weer aan de lijn gezet( 3,5 week niets aan gedaan behalve voeren,mesten enz ivm verhuizen ) nu weer alles normaal,meer losloopgebieden hondjes,dichterbij stal *\o/* blije baas _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 22:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 159 van de 188 [ 4676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 188  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen