Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 165 van de 187 [ 4673 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 187  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

 
Profiel   

Welkom hier muronia *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:40 



 
Profiel   

Hi Muronia, prachtig paard heb je <3
Dat flapje heet geloof ik een lepel en is soort 'versiering' van vroeger uit nog, dan had je met tweespan een setje paarden voor je wagen die ook als ze een kol of bles hadden een soort van gelijksoortig hoofd hadden. Of zoiets :o :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:51 



 
Profiel   

Vhu dat klopt,een minder storend beeld als het 2 span paarden ieder een andere vorm bles heeft,dit ervoor verdoezeld het beeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 19:20 



 
Profiel   

Bedankt voor het welkom, leuk dat ik mee mag praten. Klinkt logisch van dat tweespan, interessant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:21 



 
Profiel   

Hee Muronia jij ook hier. Leuk.
Ik hoor er ook een soort van bij alhoewel ik al een paar jaar niet meer men.
Ik pest ze hier meestal met veulen spam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:25 



 
Profiel   

Baudyh: een goed menpaard moet eerst gefokt/geboren worden en daar ben jij voor met je knappe veulens en ik zie jou ook wel weer eens op de bok klimmen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 06:46 



 
Profiel   

Welkom muronia!

Hier ging het afgelopen weekend goed met rijden. Zaterdag nog even die 30 aangetikt zonder problemen. Wel met af en toe een drinkpauze en dat vonden ze beide wel prettig. Even uit zo'n opvouwbare drinkbak voor honden. Dus nu nog even de laatste spullen inpakken en dan vertrekken we vanmiddag richting Epe!
Om verschillende blessen te verdoezelen gebruik ik gewoon een vliegenmasker en hun voorpluk. _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 08:18 



 
Profiel   

Welkom Muronia, je bent al goed bezig eerst lessen en ervaring opdoen. En dan met jouw eigen paard aan de gang als die beleerd is.
Die lepel gebruik ik ook niet aleen maar lastig met die enorme voorpluk van mijn shetten.

Hier het afgelopen weekend onze oefenmaraton gereden en heel sukkelig 8)7 in de laatste hindernis poort B 2x gereden en C overgeslagen, had het zelf niet door en mijn debuterende groom ook niet, dus een D.
Maar wel lekker gereden en daar ging het om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:11 



 
Profiel   

Ben ik ook weer eens :wave:

Muronia, die lepel was idd bedoeld om paarden in tweespan hetzelfde aangezicht te geven. Behalve (vreselijk lelijke, en vaak flapperige) versiering is het dus bij enkelspan onnodig. Sowieso vind ik bij enkelspan 'less is more'. Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen want sinds ik van Sicilië hou, ben ik ook de Carretti Siciliani gaan waarderen :x . Lees 'overdaad tot de vierde macht'.

Ruim twee weken geleden zijn we naar de CIAT Compiègne geweest met het tweespan. Authentiek is toch leuker dan ik dacht. Alleen een beetje te relaxed qua sportbeleving :))

Afgelopen weekend SWM Geldrop als schrijver bij de jury. Was alleen mijn stem kwijt door het hoesten en 'snachts nauwelijks meer geslapen. Zondag dus maar thuisgebleven.

En verder ... man ik zitten beiden thuis. We hebben ons schip verkocht en inmiddels overgedragen. Nu zoeken naar een beetje afloswerk (enkele maanden per jaar) en verder ligt onze toekomst op Sicilië. Althans, als het goedkomt met de vergunning en de sleuteloverdracht. Dat duurt nog even.

Eind juni wordt druk voor mij. Eerst met het vierspan mee naar de CAI Aachen en dan direct er achteraan met het tweespan naar CAI Haras du Pin. Hoop dat ik het nog een beetje trek. ben de jongste niet meer. Maar wel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:04 



 
Profiel   

Hey Gem wat een verandering voor jullie nu dan! Onze oudste heeft ook zijn schip verkocht en werkt nu 2 weken op en 2 weken af bij een rederij (of hoe noem je dat haha).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:54 



 
Profiel   

Wow gem dat is een verandering. Maar klinkt wel leuk wat je allemaal in het vooruitzicht hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:00 



 
Profiel   

Dat is een stap Gem, maar wat zal het ook genieten zijn. Veel plezier op de CAI’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:09 



 
Profiel   

Gem,wat een veranderingen komen er op je pad.gaaf athentiek,wat voor rijtuig ?(koets mag je hierbij niet zeggen,kreeg op mijn donder toen ik koets tegen een rijtuig zei)
Top dat het schip verkocht is.
Jorex veel plezier met de eper4daagse,geniet van de mooie tochten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:18 



 
Profiel   

Welkom Muronia, leuk dat je hier ook komt aansluiten :j Die flappen gingen er hier ook direct af inderdaad , voor enkelspan zinloos en ik vind het ook niet erg mooi. Dan maar 2 verschillende aftekeningen ;)

@Jorex : Leuke combinatie heb je zo !

Hier even 2 weken vakantie gehad van het mennen, stalhouder was op vakantie en ik ben zelf de houtdelen van de wagen aan het opschuren en opnieuw in de lak aan het zetten. Einde van de week hopelijk weer op pad samen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 00:34 



 
Profiel   

Ik ga zondag weer op menkamp, zoveel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 10:09 



 
Profiel   

Ips gaat op menkamp,
Jorex is weer on the move met haar shetten.
Muronia, welkom.
Tine is druk met leuke trecs.
Gem evwn rust..en allemaal veranderingen.
Belker en Fiesta maken er een mooie tijd van, heerlijk paard is ze toch.
Ht je bent een bikkel lekker op pad met San geweest, ik doe het je niet na.

Hier rustig, hondjes hebben lekker vrij, hier in drenthe stikt het van de teken in de bossen..
In mn uppie wandelen met de snuiten doe ik niet ivm de wolven...1 close encounter was indrukwekkend genoeg..

Ben een langgekoesterde droom aan het najagen..stapje voor stapje..Manon zei;..leef, doe waar je vreugde in vind, want ik kan het straks niet meer..dat was de harde waarheid, en ik heb haar beloofd iets te gaan doen waar ik van droomde maar niet durfde.... 1e stapje is gelukt.. sterker worden, met een lijf wat niet altijd meewerkt.. angsten verslaan, ik ben weer de weide wereld in gestapt, en gaan werken,..en vanmorgen heb ik mijn theorieexamen gehaald..en gestart met motorrijlessen..
Wie had het gedacht dat ik dat zou durven... ik niet !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:09 



 
Profiel   

Super knap bianca, gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:11 



 
Profiel   

Wat gaaf Bianca, gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:17 



 
Profiel   

Wauw wat stoer ,hoe voelde dat zo op een motor? Nu kilometers maken...vrijheid blijheid.
En ja erg lastig grenzen verleggen maar wat heb je te verliezen? Go for it girl

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:24 



 
Profiel   

Bedankt,
Ht..Ik stond te trillen als een rietje na de 1e helft van de les, dus energiebar erin :j ... maar het is zooo gaaf..nu gevoel met de motor krijgen... vaardigheidsoefeningen doen en dan examen over een paar lessen, en als ik daarvoor slaag... lessen in het verkeer...en nog eens examen.. lange weg ta gaan..maar ik ga ervoor !! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:31 



 
Profiel   

Zo gaaf dat je dat aan het doen bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 15:12 



 
Profiel   

Heel veel plezier op het menkamp Ips *\o/*
En wow Biancacoo.... wat dapper en geweldig _/-\o_
Jorex super die Eper vierdaagse, heb het nooit gedaan maar hoor er altijd zulke leuke verhalen over. Misschien ga ik de intocht, vrijdag, kijken. Mijn broer woont daar vlakbij en zijn vriendin rijdt ook mee. En ja jouw span is wel duidelijk een span ja <3 :j
Zo dan Gem, weer een stap verder. Wat lijkt me dat raar, jullie broodwinning en dagelijkse bezigheid totaal anders!

Hier errrrug druk in juni. Hoop juli/augustus vrijwel niet te werken (is gepland dus geen probleem). Maar goed dat betekent wel dat het nu echt druk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 19:05 



 
Profiel   

Gem een grote verandering.
Bianca wow wat dapper.
Ips veel plezier.
Jorex pas op jou mannen.
VHU een drukke juni oef.

Hier een rustigere dag na 2 dagen hooi sjouwen, de mannen hebben eten van de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:08 



 
Profiel   

Wat gaaf Biancacoo!


Pfft het is echt super heet hier en temperatuur stijgt alleen maar komende dagen. Ik ga denk ik donderdag lekker voor de verkorte route hoor. En oh ja Jorie is vandaag een schoen kwijt geraakt al. Hopelijk ligt die morgen bij het startterrein. :o
Verder zijn het 2 hyper konten. Dus looplust zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:42 



 
Profiel   

Jorex voortaan reserve schoenen mee.
En wij kijken na een stuk gereden te hebben, na een galopdeel of de schoenen er nog om zitten. Het vorige span had er een handje van om met rare bewegingen of zwaar afzetten een schoen uit te draaien.
Ook een keer gehad dat de een de schnal van de andere eraf trapte dus blij dat ik nog een tweede stel schoenen per pony heb, zodat ik kan doorrijden als er schoenen bij de reparateur liggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 08:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 165 van de 187 [ 4673 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 187  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen