Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 405 van de 500 [ 12477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

 
Profiel   

Duim, duim, duim
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 12:43 



 
Profiel   

Belker heel veel sterkte vandaag :(:) :*

Net heerlijk gereden met Fred. Voor het eerst met twee andere paarden in de bak die ook nog gingen springen over balkjes. Ze waren steeds aan het galopperen helaas vond Fred dat niet nodig :)) galop gaat keurig in de roundpen maar in de bak krijg ik de knop (nog) niet om. Oefen ook niet elke keer als ik rijd want hij wordt er wel erg fanatiek van := Helaas is het grote veld nog niet open, de pensionhouder heeft dat ongeluk gehad (het gaat erg goed met hem trouwens) en er is nog niet de gelegenheid geweest om het met z'n allen aan te pakken. Hoop dat het nog wel gaat gebeuren, lijkt me heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-18 13:06 



 
Profiel   

VHU lekker gereden. Fijn dat het met stalbaas goed gaat.
Belker, hoe gaat het?
Baudy gaat ook langzaam vooruit. Hoe is het met de pijn?
Gem is lekker bezig met Inova, en leert veel als groom en heeft moeilijke beslissing genomen.
Bianca heeft wild dat gaat poseren voor haar.
Pips heeft brave pony met druk paard op stal
Janouk, hoe is het met Meneer Anton? Gaat dat nu weer helemaal goed? En heb je nog fleslammetjes dit jaar?
Marga heeft patient in huis

Zo, weer een beetje bij. Vandaag op schoolreis met mijn groep. Verder is er veel gebeurd, allemaal niet zo leuk. Maar goed, we gaan gewoon door.

Fijne dag allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 07:20 



 
Profiel   

Sterkte vandaag Tine op schoolreis lijkt me absolute disaster :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 10:23 



 
Profiel   

Tine schoolreis... kan superleuk zijn ! heel veel geduld en veel plezier toegewenst.
Samenvatting _/-\o_

Vanmorgen veel vlinders gezien bij de wandeling vanmorgen..en een geweldig mooie gezien..en op de foto gezet..de Grote weerschijn...die is zwart..maar als de zon er van een kant op schijnt..dan is die blauw :D heel gaaf *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 12:53 



 
Profiel   

Schoolreis was vermoeiend, maar alles is goed gegaan en was gezellig. Pas aan het einde wat regen, dus ook dat ging goed. Nu wel compleet gesloopt, maar moet nog voorbereiden voor morgen en weekrooster voor volgende week maken. Dus ik ga maar weer verder.
Was vanmorgen vergeten mijn telefoon mee te nemen, ik dacht ik leg hem nog even aan oplader. Nou, daar heeft hij de hele dag gelegen. Gek hoor, hele dag op pad zonder telefoon. Voelt niet fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-18 17:34 



 
Profiel   

Belker al een beetje bijgekomen. :(:)

Tine vast blij dat het weekend is.

Biancacoo heeft lieve foto modellen in de natuur.

VHU geniet van Fred.

Baudyh hoe gaat het.

Hier gaat het met manlief elke dag een beetje beter. Ik ben klaar met de muren *\o/* het doet weer zeer aan je ogen dat wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 19:07 



 
Profiel   

marga1 schreef
Tine vast blij dat het weekend is.

Nou..... morgen hele dag cursus, dus weekend is nog niet echt begonnen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 19:20 



 
Profiel   

[ img ]
wij zijn ook weer thuis na een gave eper4daagse,mooi weer gehad,leuke routes gereden en nu moe maar voldaan weer thuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-18 23:26 



 
Profiel   

goedemorgen allemaal..
Ht, ik heb je gevolgd via fb, zag er uit als een geweldige 4-daagse !! heeerlijk lijkt me dat, echt top !
Tine cursus, succes, wat voor cursus ??
Baudyh, hoe gaat het nu met je ? hoop dat je minder pijn hebt.
Belker, ik hoop echt dat we snel iets van je mogen horen, je wordt gemist..sterkte met alles.
Gem heeft toppaard en is topgroom.
Janouk is razenddruk :):)
Marga heeft zonnebril nodig tegen de mooie witte muren, en manlief knapt al op.
Bettepet ook weer aan t lesgeven en hoop nog wat met de paardjes kunnen doen.
Lanouska hoe gaat het met de bak bij jullie en Sam...en hoe is het met het paardje van je moeder, gaat dat ook goed ?
Vhu, is weer lekker bezig met Fred
ik vergeet vast allerlei mensen .. sorry.. Y;(

Fijn weekeind in ieder geval ... =:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 10:07 



 
Profiel   

Belker :wave:
Meest gunstige situatie gelukkig. Nu weer aansterken en aankijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 16:06 



 
Profiel   

Belker schreef
Belker :wave:
Meest gunstige situatie gelukkig. Nu weer aansterken en aankijken.


*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 16:36 



 
Profiel   

Ja, heel druk. Gisteren prijzen uitreiken op concours hippique subtop en met showroom in Strodorp. Vandaag ook, en het Hese en Eva ontmoet van Nalanta. Vanavond showavond.npffff o ja, en vanochtend examen met Made Max gehoorzaamheid, en twee paarden trainen, hahad. Nu even rust

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 16:38 



 
Profiel   

Belker *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* nu lekker laten verwennen en aansterken !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 17:22 



 
Profiel   

Wat een geweldig nieuws Belker *\o/* *\o/* *\o/*

Verder even weinig puf om te reageren. Hele dag in de schoolbanken gezeten om Jamara rekencoach te worden. Erg interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 17:27 



 
Profiel   

Belker. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 18:30 



 
Profiel   

Belker *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-18 22:03 



 
Profiel   

Jaaa Belker fijn fijn fijn! Nu op naar herstel <3 .

Wij hebben vandaag bij de spartelvijver gekeken. Wát een dazen! Maar afgezien van die beestjes kun je daar echt héérlijk rijden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 18:00 



 
Profiel   

Dat is een mooie vijver.wauw
Ik kreeg vanavond een telefoontje dat ik dinsdag met 2 beleerde en drachtige merries naar huis ga *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 20:51 



 
Profiel   

Pffff Belker _/-\o_ +:)+
Gefeliciteerd HT wow dat worden heel veel mooie vosjes straks bij jou in de wei <3 Wat leuk dat ze nu beleerd zijn -:) nu lekker km's gaan maken!
Prachtig uitzicht Assie :wow:
Rest iedereen succes met drukte of met juist ontspanning :))

Kreeg appje dat Cathey drachtig is, da's mooi.
Fred vandaag niet gezien, gisteren ook niet, beetje druk met B&B en werk en sociale verplichtingen etc :o ^) :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 23:34 



 
Profiel   

HT, spannend... beide dames drachtig en beleerd, top !!
Vhu druk met alles..
Tine heeft cursus gedaan, goed bezig.
Cathey drachtig..gaaf zeg !
Assie, wat een geweldige vijver..dazen zijn er idd al weer volop !


Gisteren met manlief meegefietst,...hij is weer aan het trainen voor lange afstand hardlopen..marathon of een trailrun..mooi begin, dit keer 20 km door de bossen.. blij dat ik het volgehouden heb..beter dan thuis blijven zitten en blij dat ik al zo fit ben en dat al bereikt heb !! op naar meer !! +:)+
Nu...nog steeds bezig met schilderij van husky's....nog lang niet naar m'n zin.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 12:49 



 
Profiel   

Fijn om te horen dat je zo veel fitter wordt, Bianca. _/-\o_
Cathey drachtig *\o/* n de meiden van Mo ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 13:13 



 
Profiel   

vhu: fijn weer wat te horen van je *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 13:15 



 
Profiel   

Allemaal drachtige paarden/ponys.
Vhu kletst weer mee *\o/*
Bianca, wat ongelooflijk knap. Ik kan echt geen 20 km fietsen _/-\o_ en dan nog door de bossen heen ook.

Vanmorgen even kort buitenritje door het bos gemaakt. Was aan het ronddolen, had geen idee waar ik was, bleek ik vlak bij de auto te zijn. Werd dus korte ronde ipv wat langer haha. Zometeen mag zoonlief zijn ponys nog even trainen en daarna is hij mijn proefkonijn, zodat ik het geleerde van de cursus kan gaan oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 13:45 



 
Profiel   

Lekker Tine.. buitenrit..heerlijk dat dat gewoon kan !
Vind ik heerlijk mtb-en... alleen kan ik dat dus alleen in slow-motion..kan dus niet met een club mee ofzo..dan overbelast ik meteen alles.. :+
Maar met manlief mee is ook wel heel gezellig, in najaar zal ik ook weer met de honden gaan bikejoren..supervooruitzicht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 14:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 405 van de 500 [ 12477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen