Oortjes foto's maar dan anders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-16 18:37

Vandaag hebben we van het mooie weer genoten en een heerlijk ritje gemaakt . We hebben hier en daar wat foto's gemaakt die ik even wilde delen.

Voor de wagen loopt Finley mijn drie jarige ruin :j


Afbeelding

Even langs huis gereden

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hey soortgenoten!

Afbeelding

En we hebben ook nog een filmpje gemaakt onderweg :)

https://youtu.be/IDvM3GCtvKE

Nog een fotootje van van de week

Afbeelding

Bedankt voor het kijken

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 22:11

Hartstikke leuke foto's! Hij doet het super relaxt, mooi om te zien bij zo'n jong dier :)

AngelHeart

Berichten: 510
Geregistreerd: 11-06-15

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 22:15

Ziet er erg leuk uit!

Anoniem

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 22:18

Wat mooi dat je dit kan doen met zo'n jong dier. <3

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-16 22:23

Bedankt allemaal. Finley is mega relaxt en eigenlijk nooit echt onder de indruk en als hij dat een x wel is pakt mijn groom hem vast en volgt hij haar. En is daarna zijn spanning weer kwijt

We hebben als 2 jarige veel met hem gewandeld in het verkeer dit heeft echt heel veel geholpen :j

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 12:33

Niemand verder? -O-

kosseh

Berichten: 2608
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:41

Wat leuk, zo relext ziet het er uit. Mooie omgeving ook.

Zou het graag nog een keer willen leren. Pony, tuig en wagen hebben we beschikbaar. Alleen kunnen pony en ik het nog niet :P

Cabelona

Berichten: 1701
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:46

Leuk dier, ziet er mooi ontspannen uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:47

Super fijn dat je dit met je jonge pony kan. Leuke pony ook ;)
Die laatste foto met die windmolen vind ik echt mooi <3

Als ik zo'n topics zie kriebelt het toch altijd weer .. Zo spijtig dat ik niet meer durf :+ (naast alle andere praktische dingen :P ).

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 13:04

Kosseh ik kon al een beetje mennen mar met Fin groei ik samen we kunnen steeds meer en het gaat steeds beter dus ik zeg paar lesjes nemen pony laten beleren en gaan :) ik heb de eerste paar maanden wel veel begeleiding gehad omdat ik zelf niet wilde verzieken :j

Cabelona thnx het is ook echt super relaxed rijden met hem buiten.

Sabine die foto is echt mode hoek bij waar is sta is een lange rechte weg heerlijk om uit te stappen of om een klein rondje buiten te doen! Hoezo durf je niet meer? Jij had niet zo lang geleden je pony laten beleren toch?

Anoniem

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 13:32

Is ondertussen wel al even geleden :j Maar we hebben spijtig genoeg door spierproblemen/spierpijn (ben ik pas achteraf te weten gekomen) een ongeluk gehad met de koets omdat hij echt niet meer wist hoe hij zich moest houden (achteraf waren er natuurlijk wel tekenen dat er iets niet goed was, maar op dat moment heb ik dat niet beseft..) en dat was echt geen fijne ervaring. Dus nu heb ik geen koets meer, en durf het gewoon niet meer opnieuw proberen ... (naast de andere beperkingen dat je altijd een groom mee moet en maar beperkt kan rijden qua paden).

Maar jouw omgeving ziet er echt heerlijk uit om met koetsje doorheen te tuffen :j :)

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 13:42

[***] schreef:
Is ondertussen wel al even geleden :j Maar we hebben spijtig genoeg door spierproblemen/spierpijn (ben ik pas achteraf te weten gekomen) een ongeluk gehad met de koets omdat hij echt niet meer wist hoe hij zich moest houden (achteraf waren er natuurlijk wel tekenen dat er iets niet goed was, maar op dat moment heb ik dat niet beseft..) en dat was echt geen fijne ervaring. Dus nu heb ik geen koets meer, en durf het gewoon niet meer opnieuw proberen ... (naast de andere beperkingen dat je altijd een groom mee moet en maar beperkt kan rijden qua paden).

Maar jouw omgeving ziet er echt heerlijk uit om met koetsje doorheen te tuffen :j :)



Ow jeetje dat is wel heel vervelend idd. Snap heel goed dat je dan niet zomaar meer opstapt. Altijd een groom mee buiten is idd waar bij ons in de bak rij ik gewoon alleen maar buiten gaat er altijd iemand mee. Nu heb ik gelukkig mensen genoeg die mee willen dus kan zeker twee x per week naar buiten minimaal.

Floortz
Berichten: 1774
Geregistreerd: 19-02-15

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 13:49

ziet er heerlijk uit. Wat voor wagen heb je? Helemaal roestvrij zo te zien?

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 13:57

Floortz schreef:
ziet er heerlijk uit. Wat voor wagen heb je? Helemaal roestvrij zo te zien?



Eentje van de lemerij de pony mix als ik het goed zeg hij heeft een rvs rand rondom idd tegen het roesten


Afbeelding

Anoniem

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:45

Heerlijke plaatjes! Mooi uitzicht zo op dat mooie achterwerk van Fin (eh en de omgeving natuurlijk!)... 8-)

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 17:18

Picasso schreef:
Heerlijke plaatjes! Mooi uitzicht zo op dat mooie achterwerk van Fin (eh en de omgeving natuurlijk!)... 8-)

Idd genieten van een mooie kont en oortjes. Owja en de omgeving ;) als je ooit in de buurt bent ben je welkom om een rondje mee te gaan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:23

F_inley schreef:
Picasso schreef:
Heerlijke plaatjes! Mooi uitzicht zo op dat mooie achterwerk van Fin (eh en de omgeving natuurlijk!)... 8-)

Idd genieten van een mooie kont en oortjes. Owja en de omgeving ;) als je ooit in de buurt bent ben je welkom om een rondje mee te gaan :j



YESSSS! :D

Zil
Berichten: 360
Geregistreerd: 11-02-08

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:33

Oh wat lijkt mij dat toch heerlijk. Zou ook zo graag pony'tje met wagen willen en hier door de Bernisse rijden. Echt genieten en wat een knapperd, zo lekker relax op weg. Hele leuke foto's!

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 18:05

Zil schreef:
Oh wat lijkt mij dat toch heerlijk. Zou ook zo graag pony'tje met wagen willen en hier door de Bernisse rijden. Echt genieten en wat een knapperd, zo lekker relax op weg. Hele leuke foto's!


Thnx!
Helaas zijn we in de bernisse niet meer welkom |( we rijden er wel soms hoor maar als ze je zien krijg je een boete zelfde geld voor de brielse maas helaas.

Sjolvir

Berichten: 25285
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:13

Oh, heerlijk zo die foto's van zo'n jonkie, lekker relaxt voor de wagen lopend.
Was ook te lekker weer vandaag zo na die vorst vorige week waarbij we nog ruiten moesten krabben.

Zil
Berichten: 360
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:15

F_inley schreef:
Zil schreef:
Oh wat lijkt mij dat toch heerlijk. Zou ook zo graag pony'tje met wagen willen en hier door de Bernisse rijden. Echt genieten en wat een knapperd, zo lekker relax op weg. Hele leuke foto's!


Thnx!
Helaas zijn we in de bernisse niet meer welkom |( we rijden er wel soms hoor maar als ze je zien krijg je een boete zelfde geld voor de brielse maas helaas.


Oh ik zie ook echt nu pas dat je in de buurt woont... Maar das echt kl.te dat je niet in de Bernisse mag komen. Is juist ideaal... Erg jammer. Waar rijden jullie nu dan?

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 18:15

Sjolvir schreef:
Oh, heerlijk zo die foto's van zo'n jonkie, lekker relaxt voor de wagen lopend.
Was ook te lekker weer vandaag zo na die vorst vorige week waarbij we nog ruiten moesten krabben.


Nou idd wat een verschil he!
Goede leermeester krijg je makkelijk pony's van voor de wagen ;)

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 18:18

F_inley schreef:
Zil schreef:
Oh wat lijkt mij dat toch heerlijk. Zou ook zo graag pony'tje met wagen willen en hier door de Bernisse rijden. Echt genieten en wat een knapperd, zo lekker relax op weg. Hele leuke foto's!


Thnx!
Helaas zijn we in de bernisse niet meer welkom |( we rijden er wel soms hoor maar als ze je zien krijg je een boete zelfde geld voor de brielse maas helaas.


Oh ik zie ook echt nu pas dat je in de buurt woont... Maar das echt kl.te dat je niet in de Bernisse mag komen. Is juist ideaal... Erg jammer. Waar rijden jullie nu dan?[/quote]

Op de fietspaden en rond en om of door de polder helaas zit je daar vaak met groot verkeer hij is erg makkelijk maar wil zulke dingen niet opzoeken op krappe polderwegen. En stiekem 's avonds of vroeg in de ochtend bernisse en brielse maas maar niet als het mooi weer is dat is niet te doen veelste druk dan.

Sjolvir

Berichten: 25285
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:22

F_inley schreef:
Sjolvir schreef:
Oh, heerlijk zo die foto's van zo'n jonkie, lekker relaxt voor de wagen lopend.
Was ook te lekker weer vandaag zo na die vorst vorige week waarbij we nog ruiten moesten krabben.


Nou idd wat een verschil he!
Goede leermeester krijg je makkelijk pony's van voor de wagen ;)


:D

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: Oortjes foto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:02

Leuk topic. Leuk ook om dat verschil in de omgeving iedere keer te zien in de foto's, maar Finley blijft net zo relaxt als op elke andere foto :)