Tauros op ons pad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Isapaardje

Berichten: 6028
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: un plekske in Brabant

Tauros op ons pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 09:11

Hoewel de menroute in principe om het begrazingsgebied heen gaat, zijn er 2 soort van sluizen waar je doorheen kunt met een aanspanning om de route rond te kunnen rijden.
Hoe veel kans heb je dat je toevallig op die paar m2 het begrazingsvee ziet net als jij er door wilt.
Heel weinig kans ... maar wij hadden hem van de week; zowel bij het ene hek als het andere. :j

Dat maakt de route dan toch net even wat aparter dan anders hahahaha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatste stierkalfje moest ons toch nog eens goed nakijken wat dat nou eigenlijk was wat hem was gepasseerd :)

Helaas krijg ik de foto's niet groter omdat ik via bokt wel foto's in mijn galerij kon zetten, maar niet in dit bericht. Geen idee, dan maar zo via 'mijnalbum'

http://myalbum.com/album/1fMRA1m77H6s

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:58

8)7 , das pech hebben, maar je had vast een groom bij je.

In de Schinveldse bossen lopen ze ook achter de wildroosters. Gelukkig niet zoals op jouw eerste foto dat er twee achter elkaar liggen! Ik mende met de pony meestal alleen, dus moest van de wagen af, hek openen, omdraaien, hek sluiten, weer omdraaien en verder rijden. Gaat een stuk lastiger met twee van die hekken.

De Schotse Hooglanders gingen vanzelf altijd wel van het pad af. Hoe harder je aan kwam rijden, hoe sneller ze weg waren.

Isapaardje

Berichten: 6028
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: un plekske in Brabant

Re: Tauros op ons pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-16 20:13

Dit is een hek waarbij je altijd met zijn 2-en moet zijn.
In dit geval was ik trouwens de groom.
Stond met beide hekken open met de stier in mijn rug ... voelde niet echt fijn hahahaha