Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger Wimbley op de Boeren- en Paardendag Schipluiden!

 
Profiel   

Met het weggaan van onze oude stal verdween ook de mogelijkheid om nog mini-marathons te rijden. Iets wat we erg jammer vonden, maar zonder vervoer is het geen doen... Dit jaar begon dus op een nieuwe stal, een super plekje! Helaas bleek Wimbley, nadat we al maanden bezig waren met uitzoeken wat er was, een blessure aan zijn SI-gewricht te hebben. Dit met de dierenarts 'verholpen' en hard gaan trainen met onze nieuwe instructrice. Helaas nog meer pech en bleek onze wagen een lekke luchtbalg te hebben (vering) heel gedoe geweest en daardoor ook weer een tijd stil gestaan. Gelukkig op de nieuwe stal een nieuwe bijrijder voor ohz en die trainde met hem door terwijl wij aan de longe hard doortrainde op doktersadvies. En toen... Jawel! In de buurt, oa georganiseerd door mijn instructrice: een Mini-marathon op rij-afstand! Op het dit jaar nieuwe evenement: De Boeren en Paardendag! (Ook waren er oldtimers, bands etc dus spannend was het!)
Wij ons uiteraard ingeschreven en afgesproken gewoon rustig aan mee te rijden, voor de lol zoals altijd en kijken of Wimbley het nog steeds leuk vond!

Nou lol hadden we! En wat ging Wim hard! Ik was verbaast, hij liep zoals hij nooit gelopen had op wedstrijden, ik was onwennig en heb hem daardoor waarschijnlijk in de weg gezeten, maar mijn spookje loopt! Zoals nooit tevoren! Wat een nieuwe omgeving, nieuwe instructie en natuurlijk de dierenarts (die ook osteopaat is) wel niet voor elkaar krijgen! Hopelijk komt volgend jaar een 2e editie van deze leuke dag!

Kijk en geniet mee zou ik zeggen *\o/*

1. [ img ]

2. [ img ]

3.[ img ]

4. [ img ]

5. [ img ]

6.[ img ]

7.[ img ]

8. [ img ]

9. [ img ]

10. [ img ]

11. [ img ]

Tijdens deze dag hebben wij ook vermeld dat we onze volgende vakantie (een trektocht over de veluwe van ruim 180km) niet alleen voor onszelf maar ook voor een goed doel willen rijden. Wij hopen sponsoren te krijgen voor Villa Pardoes, een stichting die gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind van 4 tot en met 12 jaar een onvergetelijke vakantie geven. Wij betalen zelf onze eigen kosten en elke donatie gaat naar deze stichting!

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 17:03 



 
Profiel   

Gave combinatie. Heb het al eerder gezegd maar je setje is zo leuk.
Ook je onderlegger echt super leuk, mocht je moeder werk aannemen haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 21:48 



 
Profiel   

Wat ziet het er weer heerlijk uit!!
En dat setje, ik blijf het zeggen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 10:19 



 

Ik keek naar die eerste foto en dacht; huh, wat heb jij een lange rechterarm en wat is jouw zweepstok dik. Blijkt dat de arm te zijn van je groom die de reling vasthoudt. :+

Mooie foto's, en het setje is inderdaad geweldig. Zit er nog extra vulling/padding in het schoftstukje of is het alleen voor de sier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 10:34 



 
Profiel   

Helaas weet ze niet eens wat ze ervoor zou moeten vragen als ze ze op bestelling zou maken haha

Schoftje zit een dik oud dekje in, aangezien wim helaas drukkingen kreeg van het schoftje dus nu 2 functies in 1! Nog een functie is namelijk het behoud van je tuig door het te beschermen tegen het zweet zoals een normaal dekje onder je zadel ook doet :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 20:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen