Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Alex in het Drents- Friese Wold!

 
Profiel   

Jaaa!
Eindelijk durfde ik te stap te nemen en zelf naar met de trailer te rijden. Natuurlijk nog wel mijn moeder als bijrijder mee. Het rijden met de trailer ging super en daarna heb ik lekker het bos bij Appelscha verkend. Ik wilde de rode route volgen, maar dat mislukte op kilometer 14. Ik moest linksaf en kwam daarna geen paaltjes meer tegen, dus omdat ik verdwalen in het bos echt haat, ben ik maar via gewone wegen terug gemend naar het buitencentrum. Hier de foto's:

Eerst een mountainbiker bekijken:
[ img ]

Gefocust koppie:
[ img ]


[ img ]

Lammetjes <3
[ img ]

Schaapjes kijken:
[ img ]

Wat is dat?! Gewoon een schaap in de verte, maar Alex moest eerst goed kijken.
[ img ]


[ img ]

En toen kwamen we weer in het bos na de schapen hun gebied:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 14:08 



 
Profiel   

Heeerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 14:16 



 
Profiel   

Oh prachtig zeg!

En je weet maar nooit wat er achter dat schaap verstopt zit hoor, hij heeft groot gelijk dat hij even goed kijkt. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 14:20 



 
Profiel   

Leuk! Wie weet was het wel een wolf i schaapskleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 14:23 



 
Profiel   

Ja nou hij had hetzelfde ook met sommige boomstronken. Hij komt gewoon niet vaak genoeg in een ander bos dan zijn vertrouwde omgeving _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 07:18 



 
Profiel   

Onze pony had het gisteren op vreemd terrein. Een putdeksel! Whaaashhh. Wat IS dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 07:56 



 
Profiel   

Wat een fijn ritje! :) leuk hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 08:02 



 
Profiel   

Wat lekker zo’n ritje! Lijkt me prachtig daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 13:31 



 
Profiel   

rien10 schreef
Leuk! Wie weet was het wel een wolf i schaapskleren.


Dit dus :+
Sowieso is dat schaap bijna net zo groot als hij is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 13:53 



 
Profiel   

Dat ziet eruit als een leuk ritje!
Mooie omgeving *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 13:53 



 
Profiel   

is idd heerlijk rijden daar...wel apart dat je geen paaltjes meer tegenkwam; de rode route miste in elk geval geen paaltjes de laatste keer dat ik hem reed (mei vorig jaar) en heeft vrij nieuwe paaltjes.
Zit wel rond die 14 km een paaltje wat enigszins verstopt tussen wat struikjes, waarschijnlijk was je gewoon zo aan het genieten dat je die gemist hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 14:02 



 
Profiel   

Ziet er uit als een heerlijke rit. Stoer hoor, zelf met de trailer op pad! Ik heb nog steeds benauwd als bijrijder en ik laat mooi vriend of pa rijden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 14:17 



 
Profiel   

xxCYNNxx schreef
is idd heerlijk rijden daar...wel apart dat je geen paaltjes meer tegenkwam; de rode route miste in elk geval geen paaltjes de laatste keer dat ik hem reed (mei vorig jaar) en heeft vrij nieuwe paaltjes.
Zit wel rond die 14 km een paaltje wat enigszins verstopt tussen wat struikjes, waarschijnlijk was je gewoon zo aan het genieten dat je die gemist hebt.

Geen idee, ik kwam de rijplaten af, wat hem overigens geen bal deerde, en ging toen links en toen was de route foetsie. Ook nog de paden afgezocht naar een paaltje de andere kant om, maar ook die waren er niet. Maar goed, de route zal ik ook eens van de andere kant pakken. Als ik dan de eerste 6 km goed uitkom, dan ken ik daarna de weg op de rode route :D

@Selka, Ik moet wel, mijn moeder moet aan de vinger geopereerd worden en mag dan niet meer autorijden. En precies voor die maand heb ik een fotoshoot staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 14:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen