Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Terug in de tijd met Granaat.

 
Profiel   

Wauw gave foto's!
Ik heb zelf foto's gemaakt van elk span in Doorn met de ochtend rit.
Ik zal de foto's eens uitzoeken en de foto's van jullie doorsturen als je dat leuk vind?
Ik ben zelf al 5 jaar lid van de stichtse aanspanning, maar helaas nog geen rit mee kunnen doen (dit jaar ivm veulen ernaast)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 22:01 



 
Profiel   

Seven: Klinkt spannend! Een veulen met eenzelfde afstamming?

SusanH: Zonde! Hopelijk heb je niet weer een duikel van de mooie schimmel gehad?

sneppie: Klopt hoor, de jachtwagen is gewoon langer en wat lomper om te zien achter een enkelspan. De spider past hem een stuk beter. Helaas kan je dan alleen met 2 personen in, de eigenaar heeft uiteraard graag zijn vrouw mee maar ik klik beter met granaat om hem rustig te houden als het nodig is. Gelukkig kon ze nu mee met een vriendin in de aanspanning achter ons aangezien die met onze jachtwagen reden :D

Hoppit: Ja vorig jaar was hij nog wat meer, uhm, ontvlambaar :')
Vorig jaar vond ik ook alles prima maar dit was echt niet mijn soort paard maar hij is zó ongelooflijk veranderd! Ik ben zelfs van de week met hem onder het zadel naar het bos geweest, het inrijden was zo gebeurd omdat het een enorme goedzak is geworden.

BianCatjee: Oh graag! En als je foto's hebt van de aanspanning achter ons ook heel graag, rijtuignummers 10 en 11 dus. Ik heb even gespiekt in je profiel maar volgens mij ben ik je wel eens ergens tegen gekomen of er moeten er meer bij de stichtse zijn met een fuchs.
Mijn 'vaste' verzorgfries van dezelfde eigenaar staat dit jaar ook weer met een veulen aan de voet. Volgend jaar niet dus dan kan ik écht zelf mee doen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 20:18 



 
Profiel   

Gelijke aftekeningen van icellie
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 21:08 



 
Profiel   

Muiz eeehm...ja := maar het valt gelukkig mee alleen zondag was ik heel stijf. Baalde wel want had echt zin om te komen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 08:40 



 
Profiel   

Wat een granaat van een paard :Y)
Prachtig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 11:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen