Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hippiade 2019 van verrassing tot teleurstelling

 
Profiel   

Op de outdoor kampioenschappen hadden wij ons niet geselecteerd, grote teleurstelling zeker als je dan als aller laatste reserve staat met 60,04%
Maar woensdag avond kregen wij te horen dat we toch heen mochten doordat er weinig winst was gereden in andere districten.
Ze heeft niet stil gestaan de afgelopen weken maar aangezien ik de jonkies eerst wou gaan starten heeft ze heel weinig gedaan dus om dan nog last minute door te mogen was wel even omschakelen.

De eerste proef liep Dilly heel fijn hoewel de baan super slecht was liep ze gewoon super! Bij de ene jury stonden we zelfs bovenaan en we scoorde gemiddeld 65,5%

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De 2de proef zag de baan er van de buitenkant een stuk beter uit! Maar helaas was het niet helemaal zo, tot 2x toe kwam Dilly in een plek terecht waardoor ze struikelde hierna was haar vertrouwen in de bodem wat kwijt dus ging ze niet meer voluit.
Maar alsnog liep ze een foutloze brave proef. De punten viel mij iets tegen, maar toen ik een coupon ontving met daarop commentaar wat totaal niet bij mijn proef paste was ik wat teleurgesteld in de KNHS.
Commentaar dat mijn pony niet nageeflijk liep heb ik echt nog nooit van geen 1 jury gehoord en iedereen die stond te kijken was ook verbaasd.
Maar helaas kon ik het niet bewijzen en de jury was al weg.
De fotograaf was ook al weg bij de 2de ring haha :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:06 



 
Profiel   

Zet het van je af, je hoort bij de beste combi’s van Nederland . Dochter is door een jury een keer een top drie klassering door de neus geboord . Op 1 en 2 bij twee jury’s en 24 bij derde jury , overmatig zweepgebruik volgens haar dus als laatste geplaatst bij haar.
Heb haar gezocht maar ook al foetsie , wel klacht bij knhs ingediend want proef opgenomen en dat niet alleen, ze reed nooit met zweep. Een andere ruiter stond bij haar vierde en bij de andere twee onderaan dus zeer waarschijnlijk toch verkeerde protocol ingevuld. Maar je doet er niets aan. Knhs houd ze altijd de handen boven het hoofd .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je superknolletje!

Tja, dat er bij de KNHS wel eens iets mis gaat, weet volgens mij iedereen ondertussen wel. Jij en je pony hebben je, ondanks weinig voorbereiding en misschien niet overal even goede rijbaan, zo te lezen prima laten zien. Je pony heeft het voor je gedaan en daar mag je trots op zijn want jullie zijn blijkbaar een prima team.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:36 



 
Profiel   

Nou ik vind het super knap! Zo zonder wat weinig oefening en dan zulke proeven neerzetten waar je zelf blij mee bent. Om je ponytje hoeft geen strik!

Zo heb ik ook een keer wedstrijd gehad. Super goede proeven, ook mensen die stonden te kijken zeide er iets van dat zo fijn eruit zag. Kreef protocol terug met bij alles takt fout. Proeven waren gefilmd en jury wou het niet eens zien want ze was er zeker van. Was geen takt fout te zien. Toen dus helaas ook hele slechte punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:44 



 
Profiel   

Balen zeg! Onlangs dat je weinig voor bereiding tijd hebt gehad hoop je toch je punten neer te kunnen zetten. Je Combinatie ziet er zo prachtig uit!

Dat de bodems daar vreselijk zijn heb ik in 2014 ook meegemaakt. Het regende toen heel de dag en ik mocht met mijn shet als laatste aan start. De wagen gleed alle kanten op en ook de pony gleed regelmatig uit. Nou dat was een flinke domper en laten we het maar niet over de punten hebben |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 14:10 



 
Profiel   

Wat zonde dat de banen zo slecht waren zeg...
Eigenlijk is het terrein te klein voor alle opeenvolgende evenementen/ Hippiade's

Ontzettend gave pony heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 14:57 



 
Profiel   

Mooie foto’s! Heb je zien rijden, zag er fijn uit.
Ook hier klopte het commentaar niet bij het beeld helaas. Maar inderdaad, hoe tof dat je op de hippiade hebt gereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 15:50 



 
Profiel   

Ik vind het top dat je ondanks geen gerichte trainingen toch er stond!
Laten we maar snel denken aan de indoor kampioenschappen straks, die worden vast een stuk leuker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 16:35 



 
Profiel   

Kleine krachtpatser heb je daar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 16:59 



 
Profiel   

Ik blijf een zwak houden voor Dilly!

Je stond er mooi wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:46 



 
Profiel   

Stoere foto’s!
De banen waren inderdaad niet geweldig (ik stond ook voor te lezen in ring 3 en 4) en het losrij terrein echt overvol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:20 



 
Profiel   

Wat zonde en ik begrijp je frustratie. Kan het de coupon van een andere deelnemer zijn geweest? Hebben jullie hoofdstelnummers om te vergelijken?

Wel een knappe pony!! Mooie bewegingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 15:12 



 
Profiel   

Snap je frustratie helemaal, want echt als je die pony toch zo ziet!! Wees trots op jezelf en Dilly! Jullie staan daar toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 09:36 



 
Profiel   

Dat is het waardeloze van elke jurysport, breek me de bek niet open ;). Maar wat een onwijs stoere knappe pony heb je voor je wagen staan en daar gaat het dan toch uiteindelijk weer om, want die neem je mee naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 10:01 



 
Profiel   

Wat raar dat de jury bij een kampioenschap al weg gaat, weg mag, voordat de prijsuitreiking geweest is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 10:28 



 
Profiel   

Wat een ontzettend knappe combinatie zijn jullie! <3 inderdaad zoals velen hier al zeggen, laat je niet gek maken door de jury.
Als je voor jou gevoel een goede rit hebt gereden betekend dat veel meer dan zo'n velletje papier :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen