Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger Wimbley laat zich weer eens zien voor de wagen!

 
Profiel   

Zondag zou een van de, volgens buienradar, laatste mooie dagen zijn dus een vriend opgetrommeld om foto's te komen maken met ons nieuwe tuig! Wim had het erg warm aangezien die al vacht kweekt voor -20 ipv +20 graden :+ Dus maar kort gehouden maar wel blij met de plaatjes! Nog hoop werk aan de winkel maar voor ons recreatie menners super trots hoe hij wandelt! <3 Van mij zou hij wat minder opgericht mogen lopen, we hebben nog genoeg om aan te werken *\o/*

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

11.
[ img ]

12.
[ img ]

13.
[ img ]

14.
[ img ]

15. Mijn bijrijder was ook op stal en heb ik ook even op de bok geplant haha ze heeft nog nooit gemend en vond het maar raar en anders :+
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 12:48 



 
Profiel   

Een van de tofste haflingers van bokt!
Mooi tuig ook! welk merk?

hij ziet er ook super uit, mooie fotos :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 13:21 



 
Profiel   

Mooi, de W met Edelweiss op de rozetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 13:37 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Een van de tofste haflingers van bokt!
Mooi tuig ook! welk merk?

hij ziet er ook super uit, mooie fotos :D


Terug naar Ideal! Hadden een ander tuig geprobeerd maar dat was het niet... Het is het Eurotech tuig, kunststof dus maar wel een gewoon leren hoofdstel :) En de frontriem kregen we van de tuigenpasser (Gregor Melsen) erbij omdat we zo mooi al in het blauw alles hadden haha! Bedankt voor je compliment <3

@Janouk, ja 'ons' logo haha door de juwelier erop laten graveren, hebben het eigenlijk overal op... Van wagen tot polo's *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 13:45 



 
Profiel   

Doet niet onder voor leren tuig! Is de borst licht gebogen? of lijkt dat nou zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 14:01 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Doet niet onder voor leren tuig! Is de borst licht gebogen? of lijkt dat nou zo


Nee dat had ik dus ook! Is ook best soepel! Ja hij is licht anatomisch, vond ik ook zo top, niet overdreven maar sluit net mooier aan dan een gewone rechte borst. De borst is van de combilijn, ik wilde wel een breder schoftje dus die is van de classic lijn. Ben er echt heel blij mee, alles licht mooi stil waar het moet zeg maar haha. Wim is best een muts met dit soort dingen, ligt het niet lekker doet hij gewoon niks meer, word nukkig etc.

Stalgenoot verklaarde me voor gek weer een ander tuig 'het lag toch prima'... Ja op het oog wel maar als mijn paard gewoon nijdig word met opleggen gaan bij mij alarm bellen rinkelen (ook beschadigde het tuig wat ik had bij het schoftje van mijn lamoenen) Dusja dan komt er 'gewoon' weer een ander tuig. Gregor is de eerste die echt op locatie is gekomen voor ons zonder belachelijke voorrijkosten (100/200,- enkel om aan te passen is niet abnormaal heb ik al gezien) Hij heeft meegekeken en hier het resultaat, blije menner, blije groom en het belangrijkste blij paard!

Vind het best verbazend hoe mensen bezig kunnen zijn met hun zadel maar van tuig zoiets hebben van: als het ligt ligt het toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 14:08 



 
Profiel   

Wauw die frontriem maakt het plaatje wel af hoor hihi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 08:55 



 
Profiel   

Heel mooi detail, op de rozet! Daar houd ik van _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 12:15 



 
Profiel   

Wat een leuke reacties! Ja we zijn wel van de details haha vaak denken mensen ook dat we wedstrijden rijden enzo puur omdat alles op elkaar is afgestemd enzo maar helaas dat doen we niet haha gewoon voor onszelf alles leuk bij elkaar!

Super leuk dat we Uitgelicht staan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 12:53 



 
Profiel   

Gregor is bij mij ook geweest... ik kreeg mijn hoofdstel (Clever maat cob) niet passend. Mijn haf lijkt echt sprekend op die van jou... behalve dat het een eigenwijze merrie is *\o/* Uiteindelijk moesten de bakstukken 1 of 2 maten kleiner en de frontriem veel langer... (ze gooide het telkens uit en ook mijn men instructeur had niet gezegd dat het niet goed paste), nu ongeveer perfect, denk ik. Ik rij wel zonder kleppen maar ik rij ook geen wedstrijden maar polderrondes! Wie zijn de ouders van jouw haflinger man? Oh ik zie het al : Borgia x Windspiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 17:15 



 
Profiel   

Ja Wim heeft een cob hoofdstel en full frontriem... Liepen altijd te rommelen ook ermee :+ full eigg te groot en cob dus te krap, maar samen gekeken en zo opgelost *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:00 



 
Profiel   

Wauw wat een knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:11 



 
Profiel   

Wat een mooie haflinger! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:34 



 
Profiel   

Leuke combi zo!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 23:46 



 
Profiel   

Wat een prachtige plaatjes! Hele mooie haflinger en dat blauw spat eraf! En wat een gave bak haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 01:43 



 
Profiel   

Wat een super lieve en leuke reacties weer!!

@Merlesimone: dan zal ik maar niet vertellen dat die bak ook nog een drukknop heeft vanaf paard/wagen te bereiken om de deur te openen _/-\o_

Best luxe en het allerfijnste nog wel dat wij als menners welkom zijn hem te gebruiken! Genoeg stallen waar we afhaakten omdat we de bak niet mochten gebruiken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 10:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen