Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Van pony uit de opvang naar blikvanger

 
Profiel   

Dankjulliewel!! :) :oo
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 14:30 



 
Profiel   

Zo zeg, wat gaaf, en wat een ontzettend mooi team vormen jullie samen! Jullie zijn van erg ver gekomen begrijp ik uit je verhaal en de foto's. Heel erg knap, niet alleen van hem maar zeker ook van jou.
Veel plezier samen nog in de toekomst, maar dat zal vast wel lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:15 



 
Profiel   

Hé ik heb jullie in gaasterland zien rijden! (Zit in de organisatie en had prachtig uitzicht op de waterbak O:) )

Wat een stoere pony! Het is toch prachtig om als combinatie zo te genieten van deze sport!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:29 



 
Profiel   

Blije eigenaresse en blije pony...geweldig om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:30 



 
Profiel   

lobkewikjem schreef
Hé ik heb jullie in gaasterland zien rijden! (Zit in de organisatie en had prachtig uitzicht op de waterbak O:) )

Wat een stoere pony! Het is toch prachtig om als combinatie zo te genieten van deze sport!


Oh wat leuk zeg!! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 14:27 



 
Profiel   

Wat een geweldig paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 15:05 



 
Profiel   

Wat een leuk verslag en foto´s en wat een enthousiasme <3

Veel plezier met je knapperd!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-19 23:23 



 
Profiel   

Wat leuk. Herinner me het fb bericht nog dat Grimm in de opvang kwam.
En nog niet zo lang geleden had de paarden opvangt een bericht geplaatst dat het intussen zo goed met hem gaat.
Dat blijkt ook, het ziet er goed uit op de foto’s en in je verhaal.
Nog veel plezier met Jardo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 06:32 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een geweldig lief en bewust team. <3
Hardstikke bedankt dat we daar digitaal heel eventjes toeschouwer van mogen zijn!
Keep up the good work! 2020 wordt vast een geweldig mooi jaar voor jullie. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 09:45 



 
Profiel   

Prachtig dier! En wat gaaf! Je lijkt me vrij jong?
Vind het bewonderenswaardig dat je dit met hem gedaan hebt en klaar gekregen hebt! _/-\o_

Ik hoop dat jullie nog veel jaren heerlijk samen kunnen genieten! :+: Ik hoop jullie vaker te spotten op bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 09:52 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Prachtig dier! En wat gaaf! Je lijkt me vrij jong?
Vind het bewonderenswaardig dat je dit met hem gedaan hebt en klaar gekregen hebt! _/-\o_

Ik hoop dat jullie nog veel jaren heerlijk samen kunnen genieten! :+: Ik hoop jullie vaker te spotten op bokt!


Ik ben 19 jaar! Al schatten mensen me vaak nog jonger hoor.. Maar inderdaad, alles op eigen houtje gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 10:59 



 
Profiel   

Fantastisch, genieten om zo'n topic te lezen! Nooit geweten dat een andere wagen zo'n verschil kon maken. Is dat omdat hij makkelijker te trekken is? Of makkelijker stuurt? Of minder dendert?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:24 



 
Profiel   

Mabotje schreef
Fantastisch, genieten om zo'n topic te lezen! Nooit geweten dat een andere wagen zo'n verschil kon maken. Is dat omdat hij makkelijker te trekken is? Of makkelijker stuurt? Of minder dendert?


Ja kan heel veel doen. Ten eerste is deze kar wel 100 kilo lichter denk ik, en had soms het idee dat het lamoen van mijn vorige kar in zijn nek stak bij korte bochten om, heb nu lamoenen die uitschuifbaar zijn, dat betekend dat als we de bocht om gaan 1 lamoen uitrekt en met het paard mee gaat en de andere gaat inelkaar. Beetje lastig uitleggen, maar het heeft ons erg geholpen. Heb nu ook meerdere soorten remmen op mijn kar zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:29 



 
Profiel   

magdabouma schreef
Mabotje schreef
Fantastisch, genieten om zo'n topic te lezen! Nooit geweten dat een andere wagen zo'n verschil kon maken. Is dat omdat hij makkelijker te trekken is? Of makkelijker stuurt? Of minder dendert?


Ja kan heel veel doen. Ten eerste is deze kar wel 100 kilo lichter denk ik, en had soms het idee dat het lamoen van mijn vorige kar in zijn nek stak bij korte bochten om, heb nu lamoenen die uitschuifbaar zijn, dat betekend dat als we de bocht om gaan 1 lamoen uitrekt en met het paard mee gaat en de andere gaat inelkaar. Beetje lastig uitleggen, maar het heeft ons erg geholpen. Heb nu ook meerdere soorten remmen op mijn kar zitten.


Ah ik snap m hoor, met dat in en uitschuiven. Dat lijkt me dd veel comfortabeler en 100kg is ook niet niks.
Hoop dat jullie nog ontzettend veel plezier en succes gaan hebben. En je weet het: kleine stapjes, groot resultaat! Dus ga vooral zo door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:55 



 
Profiel   

Wat een boeiend verhaal en wat mag je trots op jezelf zijn dat je dit met 19 jaar bereikt en je paardje de rust en de tijd hebt gegeven! Chapeau! Dat gun je toch elk paard.
Nog heel veel men-plezier met hem gewenst, je zal er een gouden pony aan hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 16:11 



 
Profiel   

En prachtige foto's ook! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 16:12 



 
Profiel   

Wat een mooi verhaal! En een super leuke combinatie! Gave foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 23:04 



 
Profiel   

Supermooie pony! Wat voor ras is het?

Ik reed vaak op een Hackneypony, ze doet nu mennen in plaats van rijden, echt een verschrikkelijk temperamentvolle pony, maar in mijn ogen had ze een superkarakter }> Wat vervelend voor jouw Hackneypony :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 14:12 



 
Profiel   

Leuk om jullie op bokt te zien!
Ik volg de opvang op fb en zag al eens wat van jullie voorbij komen daardoor.
Hij is een schitterende pony en heeft volgens mij ontzettend veel geluk dat hij bij zo'n begripvol en lief baasje terecht is gekomen.
Ik heb genoten van je foto's :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 14:43 



 
Profiel   

Oreo_Noortje schreef
Supermooie pony! Wat voor ras is het?

Ik reed vaak op een Hackneypony, ze doet nu mennen in plaats van rijden, echt een verschrikkelijk temperamentvolle pony, maar in mijn ogen had ze een superkarakter }> Wat vervelend voor jouw Hackneypony :(:)


Hij is een welshxhackney. Het karakter komt ook erg overeen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 18:46 



 
Profiel   

Wat een super leuke pony zeg, hij lijkt het ook helemaal naar zijn zin te hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 15:14 



 
Profiel   

magdabouma schreef
Oreo_Noortje schreef
Supermooie pony! Wat voor ras is het?

Ik reed vaak op een Hackneypony, ze doet nu mennen in plaats van rijden, echt een verschrikkelijk temperamentvolle pony, maar in mijn ogen had ze een superkarakter }> Wat vervelend voor jouw Hackneypony :(:)


Hij is een welshxhackney. Het karakter komt ook erg overeen


Leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 19:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen