Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Eerste menclinic met April

 
Profiel   

Zaterdag had ik voor het eerst een menclinic met April. Het was een vaardigheid menclinic bij PSC de Dijkgraaf in Ouddorp.
Het was wel even spannend of we wel konden gaan, want de hele dag waaide het hard met code geel. Maar uiteindelijk ging de wind genoeg liggen zodat we toch op pad konden.

April is een tinkerkruising van (bijna) 17 jaar en ze staat ongeveer een jaar echt voor de kar.
Daarvoor hebben we een flinke tijd met haar de bak gesleept, maar vanwege het gebrek aan een passende kar hebben we nooit door kunnen zetten.

Sinds vorig jaar hebben we een tweewieler, maar met de clinic heb ik gereden met de marathonwagen van mijn stalgenootje die ook mee was.
Het was onze eerste keer op vreemd terrein. Voor het eerst in lange tijd weer met de trailer op pas.
Dus vond het allemaal wel ontzettend spannend.
Maar ze was echt heel erg braaf en deed goed haar best.

Heb drie keer het parcours gereden, maar het filmpje onderaan is van het tweede rondje en gelijk het beste rondje. De snelheid mag nog wel een stuk hoger, maar zodra ik dat deed, ging het sturen niet zo lekker meer. Dus liever een net en langzaam rondje dan een snel rondje waarbij ik mijn paard om moet trekken.

Ik ben super trots op mijn knappe merrie.


Dit is mijn knappe dame:
[ img ]


Niet de beste foto, deze was in de losrijbaan:
[ img ]


Daarna naar de baan waar het parcours stond uitgestald.

[ img ]


[ img ]


[ img ]


En dit is een filmpje van mijn tweede rondje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 11:52 



 
Profiel   

Wat een lieve uitstraling heeft je paard :)
En wat goed dat ze zo braaf was voor het eerst op een vreemd terrein. Snelheid komt vanzelf hoor, lekker kilometers maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 11:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen