Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Coelenhage's Bungie in de vaardigheid

 
Profiel   

Sommigen van jullie kennen Bungie vast nog wel :o

We zijn steeds sireuzer bezig met mennen. Hebben nu om de week menles. Trailer is ook al aangeschaft dus de officiƫle wedstrijden kunnen maar beginnen. Helaas vanwege corona dit jaar nog niet gestart.

Wel had Burgum een oefenmarathon, ik wil zelf verder in de dressuur maar dit is leuk voor de afwisseling :D Meneer werd er ook super fanatiek van *\o/*

Geniet van de foto's, wij hebben deze dag genoten. <3


1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-20 23:16 



 
Profiel   

Wat een blije gup voor de kar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-20 23:24 



 
Profiel   

liespower94 schreef
Wat een blije gup voor de kar!


Ja ik was niet de enige die genoten heeft haha :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-20 21:56 



 
Profiel   

Oh heel leuk! Hopelijk kan je snel dressuur starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-20 22:20 



 
Profiel   

Bungie!! Super leuk hem voorbij te zien komen. Ziet er leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 00:23 



 
Profiel   

Ziet er gaaf uit en leuke pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 09:40 



 
Profiel   

Leuk hoor! Hij ziet er top uit. Ik heb beetje hetzelfde, ben eigenlijk vooral dressuurmenner maar sinds ik heb gevoeld hoe gaaf mijn spannetje de marathonlessen vindt geniet ik vreselijk met hen mee! Denk ook dat de afwisseling ze alleen maar betere en blijere dressuurponies maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 10:45 



 
Profiel   

Wat een leuke combinatie zijn jullie!

Ik ben nu vooral met dressuur bezig in september ga ik een mini-marathon doen.
Mooie oefening voor mijn jongste en voor de afwisseling :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 12:34 



 
Profiel   

leuke combinatie. het valt mij wel op dat je pony op elke foto zijn mond open heeft.
lijkt alsof je erg veel druk op het bit hebt. ( of het bit is voor hem niet fijn of te dun.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 15:34 



 
Profiel   

dingogirl schreef
leuke combinatie. het valt mij wel op dat je pony op elke foto zijn mond open heeft.
lijkt alsof je erg veel druk op het bit hebt. ( of het bit is voor hem niet fijn of te dun.)


Klopt zie je op foto 1 en 2 heel goed. Meneer was heel heet die dag en moeilijk terug te rijden.

Karina schreef
Leuk hoor! Hij ziet er top uit. Ik heb beetje hetzelfde, ben eigenlijk vooral dressuurmenner maar sinds ik heb gevoeld hoe gaaf mijn spannetje de marathonlessen vindt geniet ik vreselijk met hen mee! Denk ook dat de afwisseling ze alleen maar betere en blijere dressuurponies maakt.

Ja hij kan met dressuur de impuls heel erg missen. Terwijl hij juist van vaardigheid heel heet word. Daarom wissel ik het juist nu ook heel erg af zodat het voor hem ook leuk blijft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-20 21:25 



 
Profiel   

Hee bekend koppie! Je staat op een stalling in de buurt van Drachten of niet? Dan heb ik hem toen gezien toen ik daar langs kwam voor stalling. Hij viel mij toen al op, heel gaaf dier om te zien! :D
Jullie hebben er samen duidelijk lol in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 21:51 



 
Profiel   

Maaik schreef
Hee bekend koppie! Je staat op een stalling in de buurt van Drachten of niet? Dan heb ik hem toen gezien toen ik daar langs kwam voor stalling. Hij viel mij toen al op, heel gaaf dier om te zien! :D
Jullie hebben er samen duidelijk lol in!


Ja klopt helemaal, bij stal paardenhoeve. :D stond/sta jij toevallig ergens in Leeuwarden? Heb wel gehoord dat iemand was wezen kijken met een pony maar daar is op dit moment geen plek voor vrij hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 22:21 



 
Profiel   

Ja klopt dat was ik haha! Lijkt mij heerlijk voor mijn pony om lekker in een pony groep te staan met medemenners. Ik houd mij nog steeds aanbevolen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen