Shetten @ manifestatie Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 10:35

Afgelopen zaterdag met de shetten afgereisd naar Ermelo voor de shetlandpony manifestatie. Wij hadden ons ingeschreven voor de samengestelde wedstrijd.
Dressuur ging matig. Programma was ingelopen dus bij aankomt bij de ring moest ik ook zo'n beetje meteen starten. De dressuurring lag tussen een marathonhindernis en de vaardigheidsbaan in dus daar raakte de pony's wel wat opgefokt door.
Marathon was vrij kort zonder wegtraject en 5 hindernissen met max 5 doorgangen.
Vaardigheid was wel redelijk pittig en deze op foutloos gereden en gezien we voldoende tijd hadden, alleen in draf gereden.
Alles weer ingepakt en ingeladen en de uitslag gaan halen.
Uiteindelijke uitslag: 4e na de samengesteld (van de 12). Ik moest in de hoofdring barage rijden in de vorm van een spiegelparcours. Binnen 20 minuten moesten we weer paraat staan. Echter, bij de trailer aangekomen is Nickey verdwenen. Volgens omstanders liep hij op de weg buiten het terrein. Eerst daar gekeken en geroepen (alsof dat helpt). Ik besloot de organisatie te gaan inlichten en ineens zag ik hem staan.
Spiegelparcours was wel gaaf maar krap als je geen rem heb. Rem werkte niet. Die wordt deze week gerepareerd en dan wordt meteen me langboom omhoog gezet. Spiegelparcours werden we tweede (foutloos)
Foto,s met dank aan Mabon@Bokt (Karin)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kar stond in de stand van HCA. Tussen de bedrijven door pony's warmhouden en laten wennen aan alles zonder kar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag zijn we in Voorst op de shetlandpony mendag

RRteam

Berichten: 3019
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: zwolle

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:25

Ziet er leuk uiT ik zie je wel op schetlander dag in voorst ga daar foto,s maken Tong uitsteken

Albert

Berichten: 5733
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:52

Het ziet er echt heel leuk uit!
Voor de betere dressuur zou je toch je boom zelfdragend moeten maken. Nu hangt het geheel aan het borsttuig van de pony's.

Roxatte

Berichten: 610
Geregistreerd: 04-03-06

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:00

Ziet er heel goed uit. Wel balen hoor als je je niet fatsoenlijk kan voorbereiden op de dressuur. Maar jullie hadden zo te zien wel mooi weer. Het zweet is je vast wel uitgebroken toen Nickey verdwenen was..

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 17:00

Albert schreef:
Het ziet er echt heel leuk uit!
Voor de betere dressuur zou je toch je boom zelfdragend moeten maken. Nu hangt het geheel aan het borsttuig van de pony's.


Boom is zelfdragend en hangt niet aan de borsttuigen. Hij is in de loop van de jaren alleen wat afgezakt in de torsievering en wordt deze week weer omhoog gezet. Zaterdag zit hij dus weer op borsttuighoogte

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 18:49

Wat een mooi uniform span! Geweldig.

sumic

Berichten: 1876
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 19:19

Mooie foto's napie! je zult wel een leuke dag gehad hebben! (op dat spannende akkefietje na dan!)

Lein87
Berichten: 491
Geregistreerd: 20-06-07

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 19:33

Wat een superspan!!!! Haha! Leuk! Ook dat gele aan het borstuig is leuk Lachen past mooi bij jullie teamoutfit!

Anoniem

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:33

Pony weg, wat een shettenstreek!
Hartstikke leuk span.

Charret
Berichten: 1297
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:34

Wow dat ziet er heel goed uit. Wat apart dat geel onderlegde tuig! Staat prachtig. Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn.

RolexandMe
Berichten: 171
Geregistreerd: 28-12-06
Woonplaats: leeuwarden

Re: Shetten @ manifestatie Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:36

ziet er erg leuk uit! erg schattige shets zijn het !