Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Divine
Berichten: 2294
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Op Limburgeringscursus

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:02

Eh, ik weet niet wat een ossknuppel is, maar ik bedoel de bomen, of de "stangen-waar-ie-tussen-staat". Hij moet er natuurlijk niet overheen stappen, maar het lijkt alsof ie er eigenlijk zo onderdoor kan kruipen. Is natuurlijk overdreven, maar het lijkt vrij hoog. Misschien de lichtogen een gaatje laten zakken?
Ik heb verder geen aanmerkingen op de hoogte van je wagen hoor, zolang het gewicht aanvaardbaar is en je pony plezier heeft dan kun je er prima mee op pad!

sammykuh

Berichten: 1758
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 20:04

Divine schreef:
Eh, ik weet niet wat een ossknuppel is, maar ik bedoel de bomen, of de "stangen-waar-ie-tussen-staat". Hij moet er natuurlijk niet overheen stappen, maar het lijkt alsof ie er eigenlijk zo onderdoor kan kruipen. Is natuurlijk overdreven, maar het lijkt vrij hoog. Misschien de lichtogen een gaatje laten zakken?
Ik heb verder geen aanmerkingen op de hoogte van je wagen hoor, zolang het gewicht aanvaardbaar is en je pony plezier heeft dan kun je er prima mee op pad!

ow je bedoeld de lamoenen waar hij tussen staat dus Knipoog deze hangen zeker niet te hoog! ze hangen netjes in het midden zoals het hoort als ik ze naar benede die dan sitten ze op zijn schouder en dat is neit echt prettig Knipoog

Divine
Berichten: 2294
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Op Limburgeringscursus

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:08

Lamoen, bomen, stangen, ..... wij zeggen hier meestal "enkelspan" of "eenspan"... maar, nu begrijpen we elkaar! Lachen
Als ie bij lager hangen last krijgt, moet je ze natuurlijk netjes laten hangen. Misschien omdat de wagen wat hoog is, dat de aansluiten van de lamoenen (ik begin het te leren, haha) aan de wagen wat hoog lijkt. Bij een groter paard ziet dat er natuurlijk heel anders uit.
Maar, als het zo goed gaat, mooi zo laten zitten, veel plezier met het mennen verder!

sammykuh

Berichten: 1758
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 20:11

Divine schreef:
Lamoen, bomen, stangen, ..... wij zeggen hier meestal "enkelspan" of "eenspan"... maar, nu begrijpen we elkaar! Lachen
Als ie bij lager hangen last krijgt, moet je ze natuurlijk netjes laten hangen. Misschien omdat de wagen wat hoog is, dat de aansluiten van de lamoenen (ik begin het te leren, haha) aan de wagen wat hoog lijkt. Bij een groter paard ziet dat er natuurlijk heel anders uit.
Maar, als het zo goed gaat, mooi zo laten zitten, veel plezier met het mennen verder!

je iedereen heeft overal andere benaminigen voor haha maar we begrijpen elkaar. Het kan dat het een vertekend beeld geeft hoor omdat de kar vrij (hoog) is maar zeker niet te zwaar! als onze haf ervoor staat (met uiteraard andere burry´s of bomen Knipoog ziet het er veeel anders uit maar ja ben druk aan het sparen voor een mooie luxe kar Knipoog

Divine
Berichten: 2294
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Op Limburgeringscursus

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:09

tja, sparen.... dat hebben wij ook heel lang moeten doen, Lachen. Maar, als het dan zover is dat je alles "mooi" voor elkaar hebt, en je paard/pony gaat het ook nog eens leuk doen, dan is het toch allemaal ontzettend leuk!

Bertvr
Berichten: 430
Geregistreerd: 07-12-06

Re: Fury 4 jaar na 6 maanden weer voor de wagen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:58

biancailona schreef:
leuke foto's, overigens wat mij opvalt, dan doen er meer, ik doe dat nooit, de voorpluk erachter stoppen. Ik doe dat er altijd overheen Haha!


Whaha ja idd, kdoe ze er zelf ook overheen maar het hoort niet! Knipoog